Nee zoveel tijd zat er echt niet tussen 😅 en wat ik posten over b&b was echt niet spannend genoeg voor een ban überhaupt... daarom vond ik het grappig....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:02 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?
Zeg maar als jullie andere TT willenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:41 schreef Kaatje35 het volgende:
Dat is de eerste keer. Hoop dat het goed is gegaan ☺️
*niet helemaal schijnbaar, vorige topictitel staat er ook nog.
Ik heb het aangepast, maar er ontbreekt nog ietsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:41 schreef Kaatje35 het volgende:
Dat is de eerste keer. Hoop dat het goed is gegaan ☺️
*niet helemaal schijnbaar, vorige topictitel staat er ook nog.
Snowflakes in alle opzichten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast, maar er ontbreekt nog iets![]()
Toch niet de poedersneeuw 😯quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op dat kleine fietsje? Dat is Lot, kijk maar naar haar kleren. Dat pak met die streepjes had ze vandaag aanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM schrijft dat lotje leerde fietsen, maar het is toch Jet die we zien fietsen? Of ben ik nou kippig? 🤓
Het enige grappige vind ik Jef die op haar manier haar tweelingzussen voor gek zet met die dansjesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM schrijft dat lotje leerde fietsen, maar het is toch Jet die we zien fietsen? Of ben ik nou kippig? 🤓
In de maandfilm? Ik zie niks dat Lot daar fietst. Alleen Jet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:48 schreef Earring het volgende:
[..]
Op dat kleine fietsje? Dat is Lot, kijk maar naar haar kleren. Dat pak met die streepjes had ze vandaag aan
Toch de poedersneeuw, ik durfde niet 🤣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem nog staan? In haar stories in ieder geval. Hen de maamdfilm niet afgekeken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 05:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik wilde het fietsfilmpje van Lot kijken , heeft AM die verwijdert? Waarom zou ze dat doen dan
Ik dacht dat het in de maandfilm was haha, heb hen 3x gekeken om te zien if t nou Lot of Jet was😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zie hem nog staan? In haar stories in ieder geval. Hen de maamdfilm niet afgekeken.
Lot is toch al vijf? Kon die niet allang fietsen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:31 schreef poohenzo het volgende:
Ze heeft net nog even uitgelegd dat alle Geertsen leren fietsen op een te klein exemplaar 🙄
Ik denk dat ze dat echt vindt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef LeSage het volgende:
‘Het is niet mijn eerste kind’
En daarom doe je alles perfect? Wat een grap.
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat echt vindt.
Over 2 maanden wordt ze zes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Lot is toch al vijf? Kon die niet allang fietsen dan?
het is wel waar dat ze (op basis van de 100 filmjes per dag) allemaal motorisch erg slecht zijn, dat dat voor een groot gedeelte komt omdat ze als panda's rondgedragen worden is natuurlijk nog niet bij AM opgekomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:58 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Over 2 maanden wordt ze zes.
En nee, ze kon nog niet fietsen, want alle Geertsenkinderen zijn motorisch onhandig, valgevaarlijk en onzeker. Die moeten zo lang mogelijk gereden en gedragen worden, totdat de planner zegt dat je er aan toe bent.
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel het ergste…quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat echt vindt.
Meine Gute, dit wordt weer zo'n kind dat met de fietslessen in groep 6 nog steeds niet kan fietsen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:58 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Over 2 maanden wordt ze zes.
En nee, ze kon nog niet fietsen, want alle Geertsenkinderen zijn motorisch onhandig, valgevaarlijk en onzeker. Die moeten zo lang mogelijk gereden en gedragen worden, totdat de planner zegt dat je er aan toe bent.
Oh ja dat zwemmen. Nu is er wel iets voor te zeggen om niet te vroeg te beginnen met zwemles omdat kinderen niet sneller hun diploma halen als ze eerder dan zes jaar beginnen (of zoiets). Maar kwaad kan het ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etcquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe CelineCharlotte het gaat vinden in Italië.
Bijna 6, in september jarig geloof ik. En dan laten ze dat arme kind fietsen op een fiets voor een kind van 3-4. Veel te klein, echt goed voor de knieen en heupen van een kind ook. Ze kan niet eens fatsoenlijk de trap beweging maken. Maar zo doen wij Geersten dat. Ze kan prima op de oude fiets van Jet, die was toch ook al veel te klein vorig jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nee, daar ging L. naar toe vóór ze op haar vierde naar school ging. Zeg maar peuterspeelzaal/opvang. Twee jaar geleden dus die foto's lagen daar al die tijd. Raar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:11 schreef poohenzo het volgende:
die 'scharrelpeuters' is dat een hobbyclub of een onderdeel van school?
dan zou ik nl helemaal uit mijn plaat gaan met die achterlijke taalfout... en een andere school zoeken
Ieder kind leert op zijn/ haar tempo, maar dit is gewoon er geen zin in hebben om het kind iets te leren. Dan moet AM weer achter een kind aan. Ik hoor haar nu al zuchten bij zwemles.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh ja dat zwemmen. Nu is er wel iets voor te zeggen om niet te vroeg te beginnen met zwemles omdat kinderen niet sneller hun diploma halen als ze eerder dan zes jaar beginnen (of zoiets). Maar kwaad kan het ook niet.
Maar fietsen leren als je bijna zes bent? In Nederland?
Volgens mij kickt ze erop om dat soort ordinaire dingen te zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:31 schreef papierentas het volgende:
AM haar tas staat al ingepakt voor Ijsland, ik dacht gister te zien dat ze over 2 weken gaat? Komende 2 weken dus ook geen oefenritten meer op een motorfiets. Gelukkig gaat ze grote onderbroeken kopen die niet in haar kont gaat zitten, ja meid, die gaan je echt redden daar
Even een kleine aanpassing gedaan. Er werd iets gezegd over de typefout bij het blaadje van de scharrelpeuters. Dat zal AM niet opvallen. Die heeft in bijna elke storie wel een typefout staan. Namen zonder hoofdletters, woorden aan elkaar geplakt, dt fouten, enz.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:31 schreef papierentas het volgende:
AM haar tas staat al ingepakt voor Ijsland, ik dacht gister te zien dat ze over 2 weken gaat? Komende 2 weken dus ook geen oefenritten meer op een motorfiets. Gelukkig gaat ze grote onderbroeken kopen die niet in haar kont komt gaat zitten, ja meid, die gaan je echt redden daar
Volgens mij heeft maanden niet meer geoefend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:31 schreef papierentas het volgende:
AM haar tas staat al ingepakt voor Ijsland, ik dacht gister te zien dat ze over 2 weken gaat? Komende 2 weken dus ook geen oefenritten meer op een motorfiets. Gelukkig gaat ze grote onderbroeken kopen die niet in haar kont gaat zitten, ja meid, die gaan je echt redden daar
AM is daarmee ook nog eens zo vol overtuigd van zichzelf.. van de week had haar telefoon een autocorrect gedaan (neem ik aan). Ik weet niet meer wat er moest staan maar er stond bureaublad en dat sloeg echt als een tang op een varken. Maar ze ziet dat niet of denkt: pffff who cares...quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:45 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Even een kleine aanpassing gedaan. Er werd iets gezegd over de typefout bij het blaadje van de scharrelpeuters. Dat zal AM niet opvallen. Die heeft in bijna elke storie wel een typefout staan. Namen zonder hoofdletters, woorden aan elkaar geplakt, dt fouten, enz.
Ik ben niet heilig en maak ook fouten. Ik wissel veel tussen meerdere talen. Maar am en veel andere fluflus maken stories en lezen ze nooit na krijg ik het idee, zo snel mogelijk neer plempen voor de views.
Het is gewoon zielig om te zien. Lot krijgt daardoor ook geen zin en zelfvertrouwen om te fietsenquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:54 schreef Keesie123 het volgende:
Ik ging door jullie toch eens kijken bij AM voor die fiets… dit is een grap toch? Het kind van bijna 6 fietst op een 12 inch fietsje?? Zelfs voor een loopfiets zou hij veel te klein zijn. Ze snapt niet dat het voor niemand haalbaar is op zo’n kleine fiets en dat het kind daarom motorisch onhandig lijkt? En dat na 8 kinderen… pff.
Die moeder moet ook maar net kunnen, zal ze geen afspraken of werk hebben waarvoor wat moet worden geregeldquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef poohenzo het volgende:
[..]
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etc
nee, haar moeder heeft tijd ervoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die moeder moet ook maar net kunnen, zal ze geen afspraken of werk hebben waarvoor wat moet worden geregeld
Luxe probleem hoor. Beetje als een prinses gedragen of zo. Ik zou het heel stom vinden als zij bij mijn groepsreis was en er wel bij wil horen, maar toch eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef poohenzo het volgende:
[..]
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etc
Bureautafelblad in plaats van Burrata was het 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:48 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
AM is daarmee ook nog eens zo vol overtuigd van zichzelf.. van de week had haar telefoon een autocorrect gedaan (neem ik aan). Ik weet niet meer wat er moest staan maar er stond bureaublad en dat sloeg echt als een tang op een varken. Maar ze ziet dat niet of denkt: pffff who cares...
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:09 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Luxe probleem hoor. Beetje als een prinses gedragen of zo. Ik zou het heel stom vinden als zij bij mijn groepsreis was en er wel bij wil horen, maar toch eigenlijk ook niet.
hoe lang moeten we nog wachten op de hondsdagen? hahaquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:27 schreef Johanna38 het volgende:
Het kleine fietsje én de aarsmaden ✅
Kunnen uit de jaarplannen. Goed gewerkt, AM!🥳
Ik dacht alleen maar toen ik het las WAAROM???quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...
Ik kan het verhaal via anonieme insta niet goed delen maar het staat op haar insta ( @:celinecharlotte ), een week geleden.
Ik heb het helemaal gevolgd. Ze gaat met Estivant, maar wil dat eigenlijk toch niet. Want ja wat jij omschrijft allemaal...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...
Ik kan het verhaal via anonieme insta niet goed delen maar het staat op haar insta ( @:celinecharlotte ), een week geleden.
rennen Op een drankje naar de winkels 🤑🤑quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoon heeft een nieuwe favoriet: Pip! Dat wordt rennen naar de winkel voor Pip spullen.
oh jaaaa! zo bijzonder iddquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:10 schreef Shuri het volgende:
[..]
Bureautafelblad in plaats van Burrata was het 😜
Dat zal niet de 1ste en zeker niet de laatste keer zijn😇quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:07 schreef Fazantje70 het volgende:
Wat spreekt AM zichzelf tegen. In het filmpje met Kluun zegt ze dat het wormpjes krijgen te maken heeft met hygiëne en in de story daarna dat het krijgen van wormpjes niets te maken heeft met hygiëne.
Ze zag het op insta... ergens ben ik dan bang dat ze straks weer een verhaal van iemand jatquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:08 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is bang dat flipje of flapje iets breekt voordat ze op vakantie gaan...pfff die is echt weer elke scheet bang...
Verder moet ze weer even de stad in want: kopen, kopen, kopen...
Wat een treurig bestaan...
Staat L. überhaupt ingeschreven voor zwemles?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.
Ooh maar die hebben natuurlijk ook een nieuw pretparkje geopend, toevallig😏quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoon heeft een nieuwe favoriet: Pip! Dat wordt rennen naar de winkel voor Pip spullen.
Zo ziet toch iedereen eruit die net z’n bed uit is? Even douchen en het is een heel ander beeld.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie haar 'I don't look sick' van vandaag. Ze heeft enkel natte ogen?
Wat een idioot gedoe weer. Ze moeten bij de Geerts eerst leren fietsen. Nou die leert het nooit op die fiets. Mens is echt niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:46 schreef Earring het volgende:
De maandfilm van AM
Juni de maand dat Lotje leerde fietsen. Nou dat was geen fietsen wat ik haar zag doen, de fiets is veeeel te klein!
Dat is alleen een waanidee van AM en M heeft niets te zeggen. Lot zou echt wel kunnen fietsen. Die kan makkelijk op de oude fiets van Jet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Meine Gute, dit wordt weer zo'n kind dat met de fietslessen in groep 6 nog steeds niet kan fietsen.
Als je kind motorisch niet zo handig is moet je toch juist dat veel doen?
Lijkt me veel leuker voor de kinderenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag een TT van JvP. Zoals ik het begrijp gaan ze kamperen, in een tent. Het is weer eens iets anders dan de betonnen bak op Mallorca.
Ik denk dat se al snel weer in haar bed gaat liggen meurenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo ziet toch iedereen eruit die net z’n bed uit is? Even douchen en het is een heel ander beeld.
Misschien zien we hem bij Wimbledon voorbij komen 🫣quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:00 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het jammer dat we niets meer zien van Judith en Bob.
Er broeit daar een hoop. Dr staat iets op ontploffen lijkt het.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en Dion hadden onenigheid over de Bongenoten en daarom ging Sanneke eerder naar bed en is ze nu verdrietig. Wauw.
Geen idee wat daar speelt maar een datenight gaat dat niet oplossen.
En een weekend in een slootwater hottub ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en Dion hadden onenigheid over de Bongenoten en daarom ging Sanneke eerder naar bed en is ze nu verdrietig. Wauw.
Dat bellen ook inderdaad. Volwassen mensen hè?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:21 schreef papierentas het volgende:
Owjee Sanneke en Dion hadden gister 'ruzie'. En ze is naar bed gegaan ipv uitpraten. Onenigheid over de 'bondgenoten'. Hij reageerde op hoe zij geirriteerd op hem reageerde. Dus nu zit ze op insta te janken. Het gaat elke dag steeds slechter daar in huis lijkt het.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Dion een beetje klaar is met haar gedrag en ze in heel erg in elkaars irritatie zitten. Maar ze hebben al gebeld hoor. Ik had in het verleden ook zo'n collega, elke dag in de pauze, zijn hele pauze gaan zitten bellen met zijn thuiszittende vrouw, om te checken of alles wel goed ging met de kinderen en haar. Echt brrrr.
Serieus? Sanneke wordt met de dag gekker.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Gevoel heb ik ook... ze is al weken af en aan aan het janken omdat er iets is... dat gaat echt klappen vandaag of morgenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Er broeit daar een hoop. Dr staat iets op ontploffen lijkt het.
Ze moeten volwassen worden en normaal gaan doen. Sanneke voorop. Ik heb het idee dat zij Dion al op het punt heeft gekregen dat er nog maar iets hoeft te gebeuren voordat hij de handdoek in de ring gooit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En een weekend in een slootwater hottub ook niet.
Bij de maandfilm van AM vond ik t kijken alsof ze wat water uit de sloot had meegenomen voor in hun eigen zwembad harington.
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze moeten volwassen worden en normaal gaan doen. Sanneke voorop. Ik heb het idee dat zij Dion al op het punt heeft gekregen dat er nog maar iets hoeft te gebeuren voordat hij de handdoek in de ring gooit.
Ja, volwassen mensen inderdaad. Bij die mensen is de bom uiteindelijk ook ontploft, alleen was het zijn vrouw die wilde scheiden, daar waar iedereen dacht dat hij een keer weg zou lopen, was zij het. Zie het bij Dion en Sanneke ook nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat bellen ook inderdaad. Volwassen mensen hè?
Was dan samen opgestaan en had het uitgepraat. Die bom daar ontploft binnenkort.
Dat staat vast gepland in de familieplanner. Net zoals het leren fietsen twee maanden voor je zes wordt ook gepland staat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Staat L. überhaupt ingeschreven voor zwemles?
Ze zit nu toch eigenlijk ook gewoon te wachten tot hij thuis komt met haar gezeur? Ze doet verder niets... Waarom zou je willen weten waar andere mensen hun ruzies/discussies over gaan?? Ga van je luie reet af en poets de woonkamer spik en span en als hij thuis komt geef hem niet het idee dat hij direct weer aan het werk moet... die gozer draait 24/7 diensten (kiest hij zelf voor hoor... maar als hij er straks klaar mee is niet janken!)quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.
Ik was ook al vertrokken. Ruim voor de verhuizing al.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.
Hij heeft sinds die verhuizing ook nog geen moment rust gehad. Werken en na zijn werk thuis zorgen. 24/7. Klapt er vanzelf af, dan heeft ze wat ze wil, Dion elke dag thuis en zij lekker vakantie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was ook al vertrokken. Ruim voor de verhuizing al.
Ruzie over Bondgenoten is voor mij al niet normaal. Geen idee hoe of wat, maar als een tv programma zorgt voor ruzie gaat er veel niet goed?!quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gevoel heb ik ook... ze is al weken af en aan aan het janken omdat er iets is... dat gaat echt klappen vandaag of morgen
Overigens doet ze of het normaal is om ruzie te hebben... eigenlijk heeft mijn man enkel een wat korter lontje als er stress op werk is 🤷 en dan zeg ik dat gewoon... hey je lontje is kort.. wat speelt er op werk?
Tuurlijk zijn we het niet altijd 100% eens met elkaar maar ruzie zou ik het dan nog niet noemen
Idd. Waarom wil je dan graag een hele uitgebreide bruiloft?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Eigenlijk is het gewoon ook triest dat Sanneke dit online deelt, daaruit blijkt voor mij dat ze niemand heeft om het irl mee te delen.
Ik ook, als ADHD'er! Misschien moet ik nu ook in een slachtofferrol gaan zitten omdat ik me niet goed genoeg gerepresenteerd voelquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:39 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hahaha, ik voldoe wel aardig aan het stereotype van Barbie. Zeer gehecht aan mijn NC-koptelefoon, alleen geen fidget spinner maar een tangle. En dat was al heel ver voor mijn diagnose 🙈.
Oh maar misschien heb je dan ook de verkeerde diagnose 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:47 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik ook, als ADHD'er! Misschien moet ik nu ook in een slachtofferrol gaan zitten omdat ik me niet goed genoeg gerepresenteerd voel
All of the above. Plus het uitgavenpatroon.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:48 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt dat Dion over iets begon wat hij al een aantal dagen zegt en Sanneke reageerde daar weer op met een jahaa. Omdat ze het al vaker had gehoord. En Dion vond haar reactie niet tof. Daarom hadden ze dus onenigheid, niet perse over de bondgenoten.
En ze moet er de volgende dag nog om huilen. Dat moet dan wel heel erg zijn.
Benieuwd wat hij telkens wil aankaarten bij haar. Is het de afwas doen? Spullen sorteren en wegdoen? Schuur opruimen zodat het badje en tuinkussens in de tuinschuur kunnen? Niet meer M in beeld.
Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Iedereen en ZN MOEDER kan dit zien dus ook de collega’s van Dion…quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
En erg voor Dion ook weer. Ben je aan het werk en zit er eentje thuis weer dit soort dingen online te knallen nadat je ook in je pauze hebt moeten bellen hierover.
Ik hoop echt dat Dion niet valt voor deze sluwe manipulatie en aandachttrekkerij.
Dit is toch niet te doen zeg.
Helaas hebben ze me ook op autisme getest en weet ik dus al dat ik mezelf niet AuDHD kan noemenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Oh maar misschien heb je dan ook de verkeerde diagnose 😜
Gister de nieuwe vlog van Charlotte Hoeboer gekeken (zelfkastijding, I know) en die heeft zichzelf ook weer een nieuwe diagnose aangepraat. Eerst was het adhd en nu denkt ze zelf audhd 🙃😑
Dat is wel de trend he 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:55 schreef Utopica het volgende:
[..]
Helaas hebben ze me ook op autisme getest en weet ik dus al dat ik mezelf niet AuDHD kan noemen![]()
Nouja, kan natuurlijk wel zeggen dat ze het allemaal verkeerd gedaan hebben!
Ergens denk ik dat ze bondgenoten wilde kijken en hij zei dat ze eens moest gaan afwassen of iets en dat ze daar dan boos over werd omdat ze niet eens even me time mocht...quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:48 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt dat Dion over iets begon wat hij al een aantal dagen zegt en Sanneke reageerde daar weer op met een jahaa. Omdat ze het al vaker had gehoord. En Dion vond haar reactie niet tof. Daarom hadden ze dus onenigheid, niet perse over de bondgenoten.
En ze moet er de volgende dag nog om huilen. Dat moet dan wel heel erg zijn.
Benieuwd wat hij telkens wil aankaarten bij haar. Is het de afwas doen? Spullen sorteren en wegdoen? Schuur opruimen zodat het badje en tuinkussens in de tuinschuur kunnen? Niet meer M in beeld.
Hoe kan je ruzie maken om een fake televisieprogrammaquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Tien ik jaaaaren geleden begon met volgen ging Maarten altijd op zaterdagmorgen met S&S naar zwemlesquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:34 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Dat staat vast gepland in de familieplanner. Net zoals het leren fietsen twee maanden voor je zes wordt ook gepland staat.
Aan zwemles kleven overigens veel nare bijkomstigheden en regels: dan mag er buiten gespeeld worden en met vriendinnetjes. En andere kinderen in huis moet AM niet hebben. Of contact met andere moeders, ook niet. Behalve paardrijden na het diploma, zijn dat geen zaken waar AM naar uitkijkt. Misschien kan de zwemles op MG zijn dag gepland worden. Na 7 kinderen is het onderhand wel een keer zíjn beurt.
Als ze dan toch gaat shoppen kan ze misschien ook een rol bubbeltjes folie en een vitrinekast kopen. Kan ze haar kinderen die ze zelf opvoedt tot sneeuwvlokjes inpakken en veilig in de vitrinekast zetten. Wat een paniekvogel is die vrouw zeg. Iets breken vlak voor je op vakantie gaat. Tja zou kunnen, maar de kans dat ze niks breken is nog steeds vele malen groter.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef WinnieWana het volgende:
Weten jullie eigenlijk al dat DBM een rustdag heeft? Maar nu moet ze de was doen, huishouden en ook nog nieuwe haargel kopen.
Als ik dit kan doen zonder te hoeven te werken die dag is het voor mij al een rustdag.
Ditquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
En erg voor Dion ook weer. Ben je aan het werk en zit er eentje thuis weer dit soort dingen online te knallen nadat je ook in je pauze hebt moeten bellen hierover.
Ik hoop echt dat Dion niet valt voor deze sluwe manipulatie en aandachttrekkerij.
Ik moet werken, huishouden doen, boodschappen, sporten en inpakken voor de vakantie, want overmorgen weg. Heb ik nu een sticker van dbm verdiend?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef WinnieWana het volgende:
Weten jullie eigenlijk al dat DBM een rustdag heeft? Maar nu moet ze de was doen, huishouden en ook nog nieuwe haargel kopen.
Als ik dit kan doen zonder te hoeven te werken die dag is het voor mij al een rustdag.
Wel haar laatste!quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:34 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Fietshelm bij de Geertsen. Daar staat ook een leeftijd voor neem ik aan?
Het is tenslotte niet haar eerste kind.
Ze proberen niet bestaande taboes te doorbreken. Ik heb echt niet veel vriendinnen, hoef ik ook niet. Maar mijn frustraties/zorgen/blijdschap deel ik met hun,niet op insta.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef tulpje19 het volgende:
Die fluflu’s flikkeren alles maar online onder het mom van: taboedoorbrekend.
Alleen is je vuile was buiten hangen totaal niet taboedoorbrekend, maar gewoon funest voor elke soort relatie.
Taboedoorbrekend zou zijn als Sanneke gewoon eens zegt dat ze een kutkarakter heeft en Dion voor haar karretje spant. Niet dat je ruzie hebt over de fucking bondgenoten.
Ook je hele familie & Friends enzo zal haar volgen en dat dan dagelijks meekrijgen. Krijg je weer sms'jes op werk van je ma of vrienden met: wat is 'r aan de hand bij jullie blablaquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
Wat gun je haar niet?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:38 schreef Utopica het volgende:
Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik denk van: ik kijk niet bij Sanneke. Ik lees zo jullie verhalen en het is allemaal zo persoonlijk. Ik klaag veel over Sanneke, maar ik gun haar dit ook weer niet![]()
Ik hoop dat de ouders van Dion het ook volgen en dat dat stabiele en doortastende mensen zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook je hele familie & Friends enzo zal haar volgen en dat dan dagelijks meekrijgen. Krijg je weer sms'jes op werk van je ma of vrienden met: wat is 'r aan de hand bij jullie blabla
Zoals hier ook al aangekaart is, haar sociale netwerk is zowat niet bestaand. En dat dan dit de manier is om je emoties te delen. Dat vind ik best heftig.quote:
Ik had vroeger zo een vriendin waar ik dan een keer een frustratie bij neerlegde over een vriendje uit die tijd... waar ze dat 3 weken later ofzo ineens hem mee confronteerde terwijl wij het al helemaal vergeten waren 🤦♂️ hadden we weer ruzie omdat ik bij vriendinnen klaagde 😅🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook je hele familie & Friends enzo zal haar volgen en dat dan dagelijks meekrijgen. Krijg je weer sms'jes op werk van je ma of vrienden met: wat is 'r aan de hand bij jullie blabla
Ik wilde zeggen #unpopularopinion maar hier op t forum is dat meer een #popularopinionquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef tulpje19 het volgende:
Die fluflu’s flikkeren alles maar online onder het mom van: taboedoorbrekend.
Alleen is je vuile was buiten hangen totaal niet taboedoorbrekend, maar gewoon funest voor elke soort relatie.
Taboedoorbrekend zou zijn als Sanneke gewoon eens zegt dat ze een kutkarakter heeft en Dion voor haar karretje spant. Niet dat je ruzie hebt over de fucking bondgenoten.
ja wat een gekkigheid, dat is wat volwassen mensen doen, dat is niet wat Sanneke wil hoor. Zij wil vanaf de bank orders en opdrachten geven en vooral blijven zwelgen in zelfmedelijden. Maar gelukkig ziet haar huid er wel top uit!quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt haar volgers waar hun laatste ruzie over ging. Diep nagedacht maar ik kan werkelijk niks bedenken. Twintig jaar samen en nooit ruzie. Zijn we het altijd eens? Nee. Maken we ruzie? Ook niet. Wat doen we wel? Elkaars mening respecteren, praten, moeite doen voor elkaar, zorgen dat we gelijkwaardig zijn.
Niks van dat zie ik bij Sanneke en Dion.
Ik heb wel geregeld ruzie hoor! Maar die spreken we dan wel altijd samen uit. En zelf vind ik ruzie ook niet per sé erg, maar wel hoe je er uiteindelijk mee omgaat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt haar volgers waar hun laatste ruzie over ging. Diep nagedacht maar ik kan werkelijk niks bedenken. Twintig jaar samen en nooit ruzie. Zijn we het altijd eens? Nee. Maken we ruzie? Ook niet. Wat doen we wel? Elkaars mening respecteren, praten, moeite doen voor elkaar, zorgen dat we gelijkwaardig zijn.
Niks van dat zie ik bij Sanneke en Dion.
Neeeeejj, echt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Tien ik jaaaaren geleden begon met volgen ging Maarten altijd op zaterdagmorgen met S&S naar zwemles
Oh! Goed om deze update dan ook weer te zienquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:03 schreef AnnArt het volgende:
Het moment dat ik medelijden heb met Sanneke ivm eenzaamheid, beperking, triestigheid, zegt ze weer iets, ws dat een ander iets verkeerds of doms gedaan heeft, dat mijn mededogen verdwijnt als sneeuw voor de zon. Dan vind ik haar vooral weer onuitstaanbaar in haar gedrag.
Ik gun haar vooral goede hulp,maar het lijkt er voor mij heel sterk op dat Sanneke dat vooral zelf niet wil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:46 schreef Utopica het volgende:
[..]
Zoals hier ook al aangekaart is, haar sociale netwerk is zowat niet bestaand. En dat dan dit de manier is om je emoties te delen. Dat vind ik best heftig.
En geen idee of Sanneke iets over taboes zegt of dat dat van hier komt. Dat klinkt meer als ook een soort van cognitieve dissonantie dat het delen ervan oke is, terwijl er een andere oorzaak onder zit van verdriet.
* DSMIVquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM schreef vast vroeger in vriendenboekjes bij lievelingsboek: de DSM5.
Inmiddels kent de hem uit haar hoofd.
Ze weet al weken dat ze weggaat, doet meerdere keren per week weekboodschappen. Dan heb je genoeg momenten gehad dat je het mee kon nemen. En dat: ik vergeet alles praatje 😤. Schiet nou gauw op. Je hebt zo vaak je telefoon in je handen. Zet er een notitie app op. Dan kan je iedere dingetje gelijk erin zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef WinnieWana het volgende:
Haha nou nog netquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:57 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Neeeeejj, echt?
Ik volg AM al lang, maar zo lang nog niet. Als AM filmpjes van langer geleden laat zien, ziet ze er veel zachter, verzorgder en gelukkiger uit. Ze is verzuurd, boos en bitter geraakt.
Maar respect voor jouw geduld met deze vrouw. Hou je het nog vol?
Als je bang bent dat ze iets breken, waarom geef je dan een step en skeelers mee naar school? Nee is ook een antwoord.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:08 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is bang dat flipje of flapje iets breekt voordat ze op vakantie gaan...pfff die is echt weer elke scheet bang...
Verder moet ze weer even de stad in want: kopen, kopen, kopen...
Wat een treurig bestaan...
😂😂...ik zie het haar zo doen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zou AM die steen die ze in de wc gebruikt op een later moment ook voor de oven gaan gebruiken?
Gore wc pot?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:48 schreef AnnArt het volgende:
Die nieuwe schoonmaaksamenwerking van AM. Hoe pedant ze die medewerkster sommeert wat ze nodig heeft... chloor! agressief!
En als je dan die gore wc-pot bij haar ziet... 🤢 Zou het bij haar opgekomen zijn dat ze zelf het glazuur vernaggeld heeft door haar agressieve schoonmaakmiddelen?
Ik poets onze wc's dagelijks met chloor en die van mij zien er echt niet zo uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:48 schreef AnnArt het volgende:
Die nieuwe schoonmaaksamenwerking van AM. Hoe pedant ze die medewerkster sommeert wat ze nodig heeft... chloor! agressief!
En als je dan die gore wc-pot bij haar ziet... 🤢 Zou het bij haar opgekomen zijn dat ze zelf het glazuur vernaggeld heeft door haar agressieve schoonmaakmiddelen?
Zit ze hoor... te wachten tot dion thuis komt .... en tja andere mensen zijn wel bezig... snap dat zij dat een raar idee vindquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: Waarom moeten sommige mensen elke dag klussen?
Omdat dat is wat men doet op de (spaarzame) vrije dagen die ze hebben Sanneke.
Maar wat is ruzie voor jou? Voor mij is dat schreeuwen, schelden, negeren (in de zin zoals Sanneke deed: weglopen). En dat doe ik niet, ik vind dat respectloos. En misschien vind ik dat wat Sanneke deed nog wel het meest respectloos. Ga het gewoon aan maar wees niet zo laf om zielig je bed in te stappen om de volgende dag je volgers te vertellen dat je zo verdrietig bent. Hou op hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb wel geregeld ruzie hoor! Maar die spreken we dan wel altijd samen uit. En zelf vind ik ruzie ook niet per sé erg, maar wel hoe je er uiteindelijk mee omgaat.
Dagelijks chloor is echt niet nodig en best belastend voor het milieu. Alleen bij buikgriep bijvoorbeeld is het wel verstandig. Er zitten veel meer bacteriën op een toetsenbord of telefoon dan op de gemiddelde wc(bril).quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik poets onze wc's dagelijks met chloor en die van mij zien er echt niet zo uit.
We gebruiken hem ook niet met zoveel mensen als zij, daar zal ook een verschil in zitten.
Ik zou op het glazuur wel terughoudend zijn met die steen, maar da's meer een gevoels dingetje, heb everdrop nooit gebruikt en ga dat nu ook niet meer doen.
Ik vind hun huis sowieso altijd een beetje smutsig als je bedenkt dat ze zo'n schoonmaak/plan goeroe is.
Nouja, wij kunnen ook soms wel schreeuwen. Maar schelden is een no-go. Dat vind ik respectloos.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar wat is ruzie voor jou? Voor mij is dat schreeuwen, schelden, negeren (in de zin zoals Sanneke deed: weglopen). En dat doe ik niet, ik vind dat respectloos. En misschien vind ik dat wat Sanneke deed nog wel het meest respectloos. Ga het gewoon aan maar wees niet zo laf om zielig je bed in te stappen om de volgende dag je volgers te vertellen dat je zo verdrietig bent. Hou op hoor.
Op Vinted zetten natuurlijk en dan klagen dat mensen te weinig biedenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:18 schreef Hyacinth het volgende:
De nieuwe favoriet is Pip. Wat moet ze nu met al die BORRE boekjes
Dat is voor mij geen ruzie. Even uit een situatie stappen om er later op terug te komen vind ik juist wel goed en volwassen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:17 schreef Utopica het volgende:
[..]
Nouja, wij kunnen ook soms wel schreeuwen. Maar schelden is een no-go. Dat vind ik respectloos.
En er is een verschil tussen weglopen om te kalmeren én negeren. Want ik herken het wel qua emoties regulieren en dat dan emoties even te veel zijn (en dan lijkt het net alsof ik vastloop in mijn hoofd). En dan ga ik ook even een rondje lopen buiten of even naar mijn kamer (we slapen gewoon in een bed, maar heb ook een eigen kamer) En als we dan rustiger zijn, pakken we het gesprek weer op. Dat werkt beter dan per sé op dat moment een ruzie uitpraten, vooral als je samen in cirkeltjes draait.
Natuurlijk duurt dit ook geen uren of dagen. Hooguit een uur ofzo. Overigens gaat mijn vriend soms ook even een rondje lopen om dingen op een rijtje te zetten, en hij heeft niet geen speciaal labeltje.
Ze probeert zieltjes te winnen, medestanders die zeggen dat het allemaal wel meevalt hoe ze zich gedraagt. En dat ze er niets aan kan doen, omdat ze autisme heeft, omdat het waait en Dion haar steeds aan haar lot over laat, omdat hij steeds aan het slepen is met dozen en eten moet koken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen ruzie. Even uit een situatie stappen om er later op terug te komen vind ik juist wel goed en volwassen.
Wat ik ook weer opvallend vind is dat Sanneke haar eigen gedrag probeert te bagatelliseren. Ze zegt: ik was gisteren irritant. Daar had ze moeten stoppen. Er kwam weer een maar achteraan die haar irritante gedrag moet goedpraten.
Het meest respectloos vind ik toch echt dat ze dit deelt op insta. Ik gun haar inmiddels nog heel lang klussende buren.
Daarvoor is het echt wel een ruzie hoor (helaas..)quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen ruzie. Even uit een situatie stappen om er later op terug te komen vind ik juist wel goed en volwassen.
Ja eens, ik vind het ook een verschil om de vuile was zo op te hangen in het openbaar, of dat je met een vriend en/of vriendin de ruzie bespreekt. Maar het laat ook wel zien hoe alleen ze is (en edit: eens met Maremare boven me)quote:Het meest respectloos vind ik toch echt dat ze dit deelt op insta. Ik gun haar inmiddels nog heel lang klussende buren.
Ja, als madam nou eens aan de slag gaat in dat hok. De trap is vast ook nog niet klaar. De leuningen zijn nog steeds bruin met witte vlekken en zo zijn er vast nog meer dingen die niet afkomen nu. En waarom deze mensen elke dag klussen? Misschien hebben ze tijd en denken ze goh, laten wij eens ons huis lekker aanpakken, of maken zij hun nieuwe woning wel af ipv. voor nog geen derde. Ze irriteert zichzelf werkelijk waar overal aan momenteel, even boe zeggen en ze valt om. Ga wat doen, ipv je te storen aan anderen. Maar dit was voorspelbaar, wonen in een huis in een woonwijk, tussen veel meer mensen en lawaai, ik ben benieuwd wanneer ze terug wil naar een vakantieparkquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit ze hoor... te wachten tot dion thuis komt .... en tja andere mensen zijn wel bezig... snap dat zij dat een raar idee vind
Op Vinted heeft ze al 4 maanden vakantie, de troep stapelt heerlijk op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:20 schreef Utopica het volgende:
[..]
Op Vinted zetten natuurlijk en dan klagen dat mensen te weinig bieden
Ik draag ze ook en ben 41quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Eline Zwitser die een croptop draagt en daar kennelijk ook gewoon mee naar het ziekenhuis gaat. Misschien ben ik hier gewoon te oud voor ofzo. Maar als je de 30 bent gepasseerd vind ik een crop top in het dagelijks leven best ongepast 🫣
Dit idd. Ze wil kostte wat het kost dr gelijk halen. Als je het niet met dr eens bent dan gaat ze door om dr gelijk te halen. Snap dat Dion er op een gegeven moment klaar mee is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat ik ook weer opvallend vind is dat Sanneke haar eigen gedrag probeert te bagatelliseren. Ze zegt: ik was gisteren irritant. Daar had ze moeten stoppen. Er kwam weer een maar achteraan die haar irritante gedrag moet
Het klinkt als schuren. Dat is een vrij monotoon geluid. Ik heb meer moeite met dat jekkeren als er een vloer uit moet of als ze de gevel opnieuw moeten gaan voegen en de oude voeg eruit moet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: Waarom moeten sommige mensen elke dag klussen?
Omdat dat is wat men doet op de (spaarzame) vrije dagen die ze hebben Sanneke.
Helemaal mee eens. Zaaddodend figuur is het, die overigens zelf wel lijkt te denken een geluksvogel te zijn met zo'n rijke fluflu-vrouw.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Haha nou nog net
Nee hoor, ik verbaas me alleen maar wat geld doet met mensen. Ik heb haar nooit sympathiek gevonden trouwens. Ik was altijd meer op Maarten zijn hand. Dat is inmiddels ook verdwenen.
Ook omdat hij zijn moeder en schoonouders heeft laten vallen. Die mensen waren zó gek op hem en dat was wederzijds. Dat hij voor zijn vrouw kiest oké maar ze gewoon ook uit zijn leven bannen gaat er bij mij niet in.
Met zijn zwager net zo. Vakanties, bbq workshops en goede vrienden. En hoppa, weg ermee. Te triest gewoon
Ze zegt dat ze na de geboorte van dr dochter is gestopt met prikken. 5 jaar geleden? En dat ze al vrij snel merkte dat het weer nodig was. Ik mis nu de logica waarom ze dan pas vandaag begint met prikken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach de boze mama ook weer een nieuwe diagnose en prikjes... glunderglunder... erg dat ik er eigenlijk ook weer geen bal van geloof 🤷 maar fijn dat ze dit keer iets voor zichzelf bedenkt weer en niet weer iets voor de kinderen
Ik zie hem nog zo zitten, op een paard, hobbelend. Heb er nog nachtmerries van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:41 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zaaddodend figuur is het, die overigens zelf wel lijkt te denken een geluksvogel te zijn met zo'n rijke fluflu-vrouw.
😂😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo zitten, op een paard, hobbelend. Heb er nog nachtmerries van.
Snap ik ook werkelijk niks van....die vrouw zuigt zoveel uit die dikke duim van d'r..quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze na de geboorte van dr dochter is gestopt met prikken. 5 jaar geleden? En dat ze al vrij snel merkte dat het weer nodig was. Ik mis nu de logica waarom ze dan pas vandaag begint met prikken.
Vast zelfde reden dat ze een 2nd opinion nodig had voor medicijnen voor adhd en deze "gekregen " zegt te hebben maar niet schijnt te nemen zodat ze red Bull kan drinkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze na de geboorte van dr dochter is gestopt met prikken. 5 jaar geleden? En dat ze al vrij snel merkte dat het weer nodig was. Ik mis nu de logica waarom ze dan pas vandaag begint met prikken.
Ook dat ja.... spoed... 🤦♂️quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Snap ik ook werkelijk niks van....die vrouw zuigt zoveel uit die dikke duim van d'r..
Ze moest overigens ook met SPOED naar de apotheek, met SPOED nog wel! Alsof ze zonder het prikje de morgen niet haalt...
Dat wordt weer op tijd naar bed!quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
749 stappen heeft Sanneke gezet vandaag he.... 😱
wij hebben dit door extreem slechte kwaliteit water in dit huis. Het is echt verschrikkelijk en je moet er op een gegeven moment met zo'n agressief spul aan om het weg te krijgen dat je het glazuur beschadigt en dan ben je nog verder van huis. Elke 2/3 jaar hier dus nieuwe wc potten, nieuwe kranen etc. En wij zijn niet eens met zoveel mensen als bij AM.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:13 schreef tulpje19 het volgende:
Die wc bij AM. Ik heb dit vaker gezien bij andere mensen en ik vraag me dan altijd af hoe iemand dat voor elkaar krijgt. Ik heb dit nog nooit gehad, zelfs niet in het studentenhuis vroeger. En ik poets echt niet elke dag de wc.
Ik vind dit oprecht knap.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Je hebt (als het al waar is) een diagnose, je BENT niet je diagnose. Ik begrijp echt niets van die fluflu's die maar strooien met diagnoses alsof hun stickerboek vol moet. En erin gaan 'hangen'. Hun leven is zo zwaar en dat komt allemaal door een diagnose. Zien zij slachtoffer spelen als een verdienmodel? Weigeren ze daarom om zich eens goed in de psycho-educatie te verdiepen, uit te zoeken hoe ze hier hun weg in kunnen vinden al dan niet met begeleiding of behandeling, wat ze daarbij nodig hebben in plaats van jankend op de bank met een mobiel voor je neus te gaan zitten, hele dagen in bed door te brengen of een abonnement op de HAP met gejuich te ontvangen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach de boze mama ook weer een nieuwe diagnose en prikjes... glunderglunder... erg dat ik er eigenlijk ook weer geen bal van geloof 🤷 maar fijn dat ze dit keer iets voor zichzelf bedenkt weer en niet weer iets voor de kinderen
Wow! Vreselijk! En dat is in Nederland?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
wij hebben dit door extreem slechte kwaliteit water in dit huis. Het is echt verschrikkelijk en je moet er op een gegeven moment met zo'n agressief spul aan om het weg te krijgen dat je het glazuur beschadigt en dan ben je nog verder van huis. Elke 2/3 jaar hier dus nieuwe wc potten, nieuwe kranen etc. En wij zijn niet eens met zoveel mensen als bij AM.
Zo kan ze in ieder geval zien dat haar hartslag in de laagste zone blijft want inspanning verricht ze niet. Behalve janken en klagen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:25 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht knap.
Waarom heeft zij een smartwatch? Zodat ze ook kan zien dat ze elke dag geen klap uitvoert? Ben nu ook echt heel benieuwd naar de rest van de gezondheidsgegevens 😂😂😂
Ja normaal gesproken weet ze niet hoe snel ze naar een dokter moet rennen voor weer een etiketje of een doosje pillen. Maar lekker op karakter doorgegaan dus 🫣quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
ik was er niet eens aan begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was ook al vertrokken. Ruim voor de verhuizing al.
Maen heeft geen zin en moeders doet daar niets aan / heeft geen grip op haar kind. Misschien had ze die blokfluit als een beloning in het vooruitzicht moeten stellen 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik wist dat er logopedie bestond coor als je gedachten sneller gaan dan je mond. ( minibelle).
En dan elke week het huiswerk vergeten. Hahaha. Zo schiet het niet op.
Of zou Maen er gewoon geen zin in hebben om thuis te oefenen? Ik denk dat dat laatste het meest aannemelijk is.
Wat is het toch een seksloos duo zo samenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo zitten, op een paard, hobbelend. Heb er nog nachtmerries van.
En dan een story durven maken waar ze weer heerlijk zulke arrogante koppen kan trekken met het minachtend zuchtend lachje omdat ze klusgeluiden hoort.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb vandaag ook veel achter mijn bureau gezeten.... en toch bijna 6000 stappen (ga zo nog wandelen) ik snap echt niet hoe ze dit kan met een klein kind die toch ook een slaapje moet en wat eten en drinken enzovoort....quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:47 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En dan een story durven maken waar ze weer heerlijk zulke arrogante koppen kan trekken met het minachtend zuchtend lachje omdat ze klusgeluiden hoort.
Ik heb een smartwatch om bijv. mijn hartslag in de gaten te houden. Mijn stappen houd ik niet eens in de gaten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:25 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht knap.
Waarom heeft zij een smartwatch? Zodat ze ook kan zien dat ze elke dag geen klap uitvoert? Ben nu ook echt heel benieuwd naar de rest van de gezondheidsgegevens 😂😂😂
En wat dacht van dat Dildo ding op dr helm? Als ik dat zou zien ga ik er al vanuit dat het niet voor privé beelden is. En ik zou dan toch even bij de organisatie vragen of dit mag. Ik wil niet het www opgeslingerd worden door een wildvreemde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef Lynnyl het volgende:
AM: het is weer promotiedag vandaag. Eerst die schoonmaakdingen en daarna naar de Hema. Met vijf man sterk voor een doosje stoepkrijt. Je moet iets op je woensdagmiddag... En haar motorrit kunnen we gaan volgen, leuk ook voor de andere deelnemers zo'n zure, zeurderige en niet-getrainde fluflu die achter de groep aan bungelt omdat ze avontuur zoekt, maar het niet gaat redden met snuggs en tena's omdat ze met samengeknepen billen op haar motor zit.
Als Sanneke een keer echte inspanning levert, slaat haar horloge op hol denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:53 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb een smartwatch om bijv. mijn hartslag in de gaten te houden. Mijn stappen houd ik niet eens in de gaten.
Maar als ik zo weinig zou lopen zou ik die cijfers wel super confronterend vinden!
Ik dacht hetzelfde. Je kan vapen, dat ruikt minder. Maar 8 maanden werkeloos? Hoe vang je dat financieel op? Heeft die man dan zo'n grote spaarrekening dat hij daarvan een deel van de kosten betaald? Of betaald zij alles en gaat zijn geld rechtstreeks naar een spaarrekening waar zij dam geen zicht op heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft antwoorden van mensen over waar ze ruzie over hebben. Een ervan is dat mannen liegen over dingen. En dan voorbeelden dat ik denk, hoe werkt dit? Een man die stiekem rookt, je ruikt toch dat je man naar rook stinkt? En een man die 8 maanden lang werkloos was. Hoe werkt dat precies denk ik dan? Ik weet niet wat voor volgers zij heeft, maar qua niveau passen ze wel bij haar. Zou dit echt zijn, of heeft ze het weer zitten verzinnen.
Ik vind dit van die verhalen die vroeger in de Viva stonden. Dus waarschijnlijk is haar bron zoietsquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft antwoorden van mensen over waar ze ruzie over hebben. Een ervan is dat mannen liegen over dingen. En dan voorbeelden dat ik denk, hoe werkt dit? Een man die stiekem rookt, je ruikt toch dat je man naar rook stinkt? En een man die 8 maanden lang werkloos was. Hoe werkt dat precies denk ik dan? Ik weet niet wat voor volgers zij heeft, maar qua niveau passen ze wel bij haar. Zou dit echt zijn, of heeft ze het weer zitten verzinnen.
Een oud collega van mij was ontslagen vanwege diefstal, maar heeft nog ruim een half jaar volgehouden aan haar man dat ze een baan had.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Samenwerking is gestopt, nu krijgt ze wasmiddel in gedeukte blikken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:21 schreef Lalaland79 het volgende:
AM had toch altijd wasstrips oid die helemaal het einde waren???🤪🤪
De partner heeft dan ook geen inzicht in de bankrekening ofzo? Zag niet dat er geen salaris meer binnen kwam?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Die dingen gebeuren wel, heb wel vaker zulke verhalen gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De partner heeft dan ook geen inzicht in de bankrekening ofzo? Zag niet dat er geen salaris meer binnen kwam?
De werkeloze zat dagenlang in de bieb gedurende werktijden? Verzin maandenlang dingen die hij op zijn werk had gedaan?
Zo veel vragen..
Ik kon hier ook niets mee... stiekem roken? Is hij 14? En 8 maanden geen werk? Hoe merk je dit niet? Ik stem op dat ze dit zelf bedacht heeft of fantasie verhalen op redit heeft opgedaanquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Ik denk eerder dat haar hart het dan begeeft.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:14 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als Sanneke een keer echte inspanning levert, slaat haar horloge op hol denk ik.
Wij hebben ook geen inzicht in elkaars rekeningen. De enige rekening waar we beiden inzage in hebben is de gezamenlijke. Dat je dit dus qua financiën een tijd voor je kan houden geloof ik wel. Dat je niks te doen hebt lijkt me lastiger.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren wel, heb wel vaker zulke verhalen gelezen.
Inderdaad hele dag rondjes rijden of ergens zitten. Aparte rekeningen. Schulden aangaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |