abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221202614
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Lot is toch al vijf? Kon die niet allang fietsen dan?
Over 2 maanden wordt ze zes.
En nee, ze kon nog niet fietsen, want alle Geertsenkinderen zijn motorisch onhandig, valgevaarlijk en onzeker. Die moeten zo lang mogelijk gereden en gedragen worden, totdat de planner zegt dat je er aan toe bent.
pi_221202631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:58 schreef AnnArt het volgende:

[..]
En nee, ze kon nog niet fietsen, want alle Geertsenkinderen zijn motorisch onhandig, valgevaarlijk en onzeker. Die moeten zo lang mogelijk gereden en gedragen worden, totdat de planner zegt dat je er aan toe bent.
het is wel waar dat ze (op basis van de 100 filmjes per dag) allemaal motorisch erg slecht zijn, dat dat voor een groot gedeelte komt omdat ze als panda's rondgedragen worden is natuurlijk nog niet bij AM opgekomen.
pi_221202646
Ik ben eindelijk bijgelezen…

Ik zag in het vorige topic dat Zayn van hvk eindelijk naar logopedie gaat. Veel te laat uiteraard. Ik volg haar niet kijk af en toe n.a.v. hier.

Er wordt hier geregeld iets van Tamara gevonden, maar zij zorgt in ieder geval wel dat de kinderen op tijd beginnen met logopedie of andere zorg welke ze nodig hebben.

Daarentegen vind ik nog steeds dat niet al het lief en leed online gegooid hoeft te worden door ouders. En dat geld voor alle fluflus en wannabee fluflus
pi_221202675
quote:

[..]
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.
pi_221202677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dat echt vindt.
Dat vind ik nog wel het ergste…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221202692
die 'scharrelpeuters' is dat een hobbyclub of een onderdeel van school?

dan zou ik nl helemaal uit mijn plaat gaan met die achterlijke taalfout... en een andere school zoeken
pi_221202701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:58 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Meine Gute, dit wordt weer zo'n kind dat met de fietslessen in groep 6 nog steeds niet kan fietsen.

Als je kind motorisch niet zo handig is moet je toch juist dat veel doen?
pi_221202719
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.
Oh ja dat zwemmen. Nu is er wel iets voor te zeggen om niet te vroeg te beginnen met zwemles omdat kinderen niet sneller hun diploma halen als ze eerder dan zes jaar beginnen (of zoiets). Maar kwaad kan het ook niet.

Maar fietsen leren als je bijna zes bent? In Nederland?
pi_221202729
Ik ben heel benieuwd hoe CelineCharlotte het gaat vinden in Italië.
pi_221202733
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe CelineCharlotte het gaat vinden in Italië.
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etc
pi_221202764
quote:

[..]
Bijna 6, in september jarig geloof ik. En dan laten ze dat arme kind fietsen op een fiets voor een kind van 3-4. Veel te klein, echt goed voor de knieen en heupen van een kind ook. Ze kan niet eens fatsoenlijk de trap beweging maken. Maar zo doen wij Geersten dat. Ze kan prima op de oude fiets van Jet, die was toch ook al veel te klein vorig jaar.
pi_221202768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:11 schreef poohenzo het volgende:
die 'scharrelpeuters' is dat een hobbyclub of een onderdeel van school?

dan zou ik nl helemaal uit mijn plaat gaan met die achterlijke taalfout... en een andere school zoeken
Nee, daar ging L. naar toe vóór ze op haar vierde naar school ging. Zeg maar peuterspeelzaal/opvang. Twee jaar geleden dus die foto's lagen daar al die tijd. Raar.
pi_221202787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Oh ja dat zwemmen. Nu is er wel iets voor te zeggen om niet te vroeg te beginnen met zwemles omdat kinderen niet sneller hun diploma halen als ze eerder dan zes jaar beginnen (of zoiets). Maar kwaad kan het ook niet.

Maar fietsen leren als je bijna zes bent? In Nederland?
Ieder kind leert op zijn/ haar tempo, maar dit is gewoon er geen zin in hebben om het kind iets te leren. Dan moet AM weer achter een kind aan. Ik hoor haar nu al zuchten bij zwemles.
pi_221202811
AM haar tas staat al ingepakt voor Ijsland, ik dacht gister te zien dat ze over 2 weken gaat? Komende 2 weken dus ook geen oefenritten meer op een motorfiets. Gelukkig gaat ze grote onderbroeken kopen die niet in haar kont gaat zitten, ja meid, die gaan je echt redden daar :')
pi_221202870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:31 schreef papierentas het volgende:
AM haar tas staat al ingepakt voor Ijsland, ik dacht gister te zien dat ze over 2 weken gaat? Komende 2 weken dus ook geen oefenritten meer op een motorfiets. Gelukkig gaat ze grote onderbroeken kopen die niet in haar kont gaat zitten, ja meid, die gaan je echt redden daar :')
Volgens mij kickt ze erop om dat soort ordinaire dingen te zeggen.
(althans ik vind dat ordinair)
pi_221202899
Motorisch onhandig hoeft niet te betekenen dat je laat kan/leert fietsen (bij AM natuurlijk wel, dat is een wereld op zich), mijn kind met DCD (voor het gemak noem ik het motorisch onhandig) was net 3 toen ik hem ineens zag fietsen op het fietsje van de buurjongen 🤣 Maar goed mijn kinderen speelden buiten met loopfietsjes, traptractoren, gewone fietsjes ed op het plein achter ons huis samen met allemaal andere kinderen van dezelfde leeftijd en dat doen ze daar ook niet.
pi_221202904
quote:
AM haar tas staat al ingepakt voor Ijsland, ik dacht gister te zien dat ze over 2 weken gaat? Komende 2 weken dus ook geen oefenritten meer op een motorfiets. Gelukkig gaat ze grote onderbroeken kopen die niet in haar kont komt gaat zitten, ja meid, die gaan je echt redden daar :')
Even een kleine aanpassing gedaan. Er werd iets gezegd over de typefout bij het blaadje van de scharrelpeuters. Dat zal AM niet opvallen. Die heeft in bijna elke storie wel een typefout staan. Namen zonder hoofdletters, woorden aan elkaar geplakt, dt fouten, enz.

Ik ben niet heilig en maak ook fouten. Ik wissel veel tussen meerdere talen. Maar am en veel andere fluflus maken stories en lezen ze nooit na krijg ik het idee, zo snel mogelijk neer plempen voor de views.
pi_221202911
quote:
Volgens mij heeft maanden niet meer geoefend.
pi_221202926
IK zou graag AM willen zien fietsen op een te kleine fiets, en dan roepen AM je moet harder fietsen. Wat een drol is het ook, Lot je moet wel sneller fietsen, doe het zelf dan even . Wat een figuur is het toch.
pi_221202930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:45 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Even een kleine aanpassing gedaan. Er werd iets gezegd over de typefout bij het blaadje van de scharrelpeuters. Dat zal AM niet opvallen. Die heeft in bijna elke storie wel een typefout staan. Namen zonder hoofdletters, woorden aan elkaar geplakt, dt fouten, enz.

Ik ben niet heilig en maak ook fouten. Ik wissel veel tussen meerdere talen. Maar am en veel andere fluflus maken stories en lezen ze nooit na krijg ik het idee, zo snel mogelijk neer plempen voor de views.
AM is daarmee ook nog eens zo vol overtuigd van zichzelf.. van de week had haar telefoon een autocorrect gedaan (neem ik aan). Ik weet niet meer wat er moest staan maar er stond bureaublad en dat sloeg echt als een tang op een varken. Maar ze ziet dat niet of denkt: pffff who cares...
pi_221202959
Ik ging door jullie toch eens kijken bij AM voor die fiets… dit is een grap toch? Het kind van bijna 6 fietst op een 12 inch fietsje?? Zelfs voor een loopfiets zou hij veel te klein zijn. Ze snapt niet dat het voor niemand haalbaar is op zo’n kleine fiets en dat het kind daarom motorisch onhandig lijkt? En dat na 8 kinderen… pff.
pi_221202996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:54 schreef Keesie123 het volgende:
Ik ging door jullie toch eens kijken bij AM voor die fiets… dit is een grap toch? Het kind van bijna 6 fietst op een 12 inch fietsje?? Zelfs voor een loopfiets zou hij veel te klein zijn. Ze snapt niet dat het voor niemand haalbaar is op zo’n kleine fiets en dat het kind daarom motorisch onhandig lijkt? En dat na 8 kinderen… pff.
Het is gewoon zielig om te zien. Lot krijgt daardoor ook geen zin en zelfvertrouwen om te fietsen
pi_221203004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef poohenzo het volgende:

[..]
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etc
Die moeder moet ook maar net kunnen, zal ze geen afspraken of werk hebben waarvoor wat moet worden geregeld
pi_221203010
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die moeder moet ook maar net kunnen, zal ze geen afspraken of werk hebben waarvoor wat moet worden geregeld
nee, haar moeder heeft tijd ervoor.
pi_221203017
DBM is bang dat flipje of flapje iets breekt voordat ze op vakantie gaan...pfff die is echt weer elke scheet bang...

Verder moet ze weer even de stad in want: kopen, kopen, kopen...

Wat een treurig bestaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')