Luxe probleem hoor. Beetje als een prinses gedragen of zo. Ik zou het heel stom vinden als zij bij mijn groepsreis was en er wel bij wil horen, maar toch eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef poohenzo het volgende:
[..]
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etc
Bureautafelblad in plaats van Burrata was het 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:48 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
AM is daarmee ook nog eens zo vol overtuigd van zichzelf.. van de week had haar telefoon een autocorrect gedaan (neem ik aan). Ik weet niet meer wat er moest staan maar er stond bureaublad en dat sloeg echt als een tang op een varken. Maar ze ziet dat niet of denkt: pffff who cares...
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:09 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Luxe probleem hoor. Beetje als een prinses gedragen of zo. Ik zou het heel stom vinden als zij bij mijn groepsreis was en er wel bij wil horen, maar toch eigenlijk ook niet.
hoe lang moeten we nog wachten op de hondsdagen? hahaquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:27 schreef Johanna38 het volgende:
Het kleine fietsje én de aarsmaden ✅
Kunnen uit de jaarplannen. Goed gewerkt, AM!🥳
Ik dacht alleen maar toen ik het las WAAROM???quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...
Ik kan het verhaal via anonieme insta niet goed delen maar het staat op haar insta ( @:celinecharlotte ), een week geleden.
Ik heb het helemaal gevolgd. Ze gaat met Estivant, maar wil dat eigenlijk toch niet. Want ja wat jij omschrijft allemaal...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...
Ik kan het verhaal via anonieme insta niet goed delen maar het staat op haar insta ( @:celinecharlotte ), een week geleden.
rennen Op een drankje naar de winkels 🤑🤑quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoon heeft een nieuwe favoriet: Pip! Dat wordt rennen naar de winkel voor Pip spullen.
oh jaaaa! zo bijzonder iddquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:10 schreef Shuri het volgende:
[..]
Bureautafelblad in plaats van Burrata was het 😜
Dat zal niet de 1ste en zeker niet de laatste keer zijn😇quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:07 schreef Fazantje70 het volgende:
Wat spreekt AM zichzelf tegen. In het filmpje met Kluun zegt ze dat het wormpjes krijgen te maken heeft met hygiëne en in de story daarna dat het krijgen van wormpjes niets te maken heeft met hygiëne.
Ze zag het op insta... ergens ben ik dan bang dat ze straks weer een verhaal van iemand jatquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:08 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is bang dat flipje of flapje iets breekt voordat ze op vakantie gaan...pfff die is echt weer elke scheet bang...
Verder moet ze weer even de stad in want: kopen, kopen, kopen...
Wat een treurig bestaan...
Staat L. überhaupt ingeschreven voor zwemles?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.
Ooh maar die hebben natuurlijk ook een nieuw pretparkje geopend, toevallig😏quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoon heeft een nieuwe favoriet: Pip! Dat wordt rennen naar de winkel voor Pip spullen.
Zo ziet toch iedereen eruit die net z’n bed uit is? Even douchen en het is een heel ander beeld.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie haar 'I don't look sick' van vandaag. Ze heeft enkel natte ogen?
Wat een idioot gedoe weer. Ze moeten bij de Geerts eerst leren fietsen. Nou die leert het nooit op die fiets. Mens is echt niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:46 schreef Earring het volgende:
De maandfilm van AM
Juni de maand dat Lotje leerde fietsen. Nou dat was geen fietsen wat ik haar zag doen, de fiets is veeeel te klein!
Dat is alleen een waanidee van AM en M heeft niets te zeggen. Lot zou echt wel kunnen fietsen. Die kan makkelijk op de oude fiets van Jet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Meine Gute, dit wordt weer zo'n kind dat met de fietslessen in groep 6 nog steeds niet kan fietsen.
Als je kind motorisch niet zo handig is moet je toch juist dat veel doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |