Maar wat is ruzie voor jou? Voor mij is dat schreeuwen, schelden, negeren (in de zin zoals Sanneke deed: weglopen). En dat doe ik niet, ik vind dat respectloos. En misschien vind ik dat wat Sanneke deed nog wel het meest respectloos. Ga het gewoon aan maar wees niet zo laf om zielig je bed in te stappen om de volgende dag je volgers te vertellen dat je zo verdrietig bent. Hou op hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb wel geregeld ruzie hoor! Maar die spreken we dan wel altijd samen uit. En zelf vind ik ruzie ook niet per sé erg, maar wel hoe je er uiteindelijk mee omgaat.
Dagelijks chloor is echt niet nodig en best belastend voor het milieu. Alleen bij buikgriep bijvoorbeeld is het wel verstandig. Er zitten veel meer bacteriën op een toetsenbord of telefoon dan op de gemiddelde wc(bril).quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik poets onze wc's dagelijks met chloor en die van mij zien er echt niet zo uit.
We gebruiken hem ook niet met zoveel mensen als zij, daar zal ook een verschil in zitten.
Ik zou op het glazuur wel terughoudend zijn met die steen, maar da's meer een gevoels dingetje, heb everdrop nooit gebruikt en ga dat nu ook niet meer doen.
Ik vind hun huis sowieso altijd een beetje smutsig als je bedenkt dat ze zo'n schoonmaak/plan goeroe is.
Nouja, wij kunnen ook soms wel schreeuwen. Maar schelden is een no-go. Dat vind ik respectloos.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar wat is ruzie voor jou? Voor mij is dat schreeuwen, schelden, negeren (in de zin zoals Sanneke deed: weglopen). En dat doe ik niet, ik vind dat respectloos. En misschien vind ik dat wat Sanneke deed nog wel het meest respectloos. Ga het gewoon aan maar wees niet zo laf om zielig je bed in te stappen om de volgende dag je volgers te vertellen dat je zo verdrietig bent. Hou op hoor.
Op Vinted zetten natuurlijk en dan klagen dat mensen te weinig biedenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:18 schreef Hyacinth het volgende:
De nieuwe favoriet is Pip. Wat moet ze nu met al die BORRE boekjes
Dat is voor mij geen ruzie. Even uit een situatie stappen om er later op terug te komen vind ik juist wel goed en volwassen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:17 schreef Utopica het volgende:
[..]
Nouja, wij kunnen ook soms wel schreeuwen. Maar schelden is een no-go. Dat vind ik respectloos.
En er is een verschil tussen weglopen om te kalmeren én negeren. Want ik herken het wel qua emoties regulieren en dat dan emoties even te veel zijn (en dan lijkt het net alsof ik vastloop in mijn hoofd). En dan ga ik ook even een rondje lopen buiten of even naar mijn kamer (we slapen gewoon in een bed, maar heb ook een eigen kamer) En als we dan rustiger zijn, pakken we het gesprek weer op. Dat werkt beter dan per sé op dat moment een ruzie uitpraten, vooral als je samen in cirkeltjes draait.
Natuurlijk duurt dit ook geen uren of dagen. Hooguit een uur ofzo. Overigens gaat mijn vriend soms ook even een rondje lopen om dingen op een rijtje te zetten, en hij heeft niet geen speciaal labeltje.
Ze probeert zieltjes te winnen, medestanders die zeggen dat het allemaal wel meevalt hoe ze zich gedraagt. En dat ze er niets aan kan doen, omdat ze autisme heeft, omdat het waait en Dion haar steeds aan haar lot over laat, omdat hij steeds aan het slepen is met dozen en eten moet koken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen ruzie. Even uit een situatie stappen om er later op terug te komen vind ik juist wel goed en volwassen.
Wat ik ook weer opvallend vind is dat Sanneke haar eigen gedrag probeert te bagatelliseren. Ze zegt: ik was gisteren irritant. Daar had ze moeten stoppen. Er kwam weer een maar achteraan die haar irritante gedrag moet goedpraten.
Het meest respectloos vind ik toch echt dat ze dit deelt op insta. Ik gun haar inmiddels nog heel lang klussende buren.
Daarvoor is het echt wel een ruzie hoor (helaas..)quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen ruzie. Even uit een situatie stappen om er later op terug te komen vind ik juist wel goed en volwassen.
Ja eens, ik vind het ook een verschil om de vuile was zo op te hangen in het openbaar, of dat je met een vriend en/of vriendin de ruzie bespreekt. Maar het laat ook wel zien hoe alleen ze is (en edit: eens met Maremare boven me)quote:Het meest respectloos vind ik toch echt dat ze dit deelt op insta. Ik gun haar inmiddels nog heel lang klussende buren.
Ja, als madam nou eens aan de slag gaat in dat hok. De trap is vast ook nog niet klaar. De leuningen zijn nog steeds bruin met witte vlekken en zo zijn er vast nog meer dingen die niet afkomen nu. En waarom deze mensen elke dag klussen? Misschien hebben ze tijd en denken ze goh, laten wij eens ons huis lekker aanpakken, of maken zij hun nieuwe woning wel af ipv. voor nog geen derde. Ze irriteert zichzelf werkelijk waar overal aan momenteel, even boe zeggen en ze valt om. Ga wat doen, ipv je te storen aan anderen. Maar dit was voorspelbaar, wonen in een huis in een woonwijk, tussen veel meer mensen en lawaai, ik ben benieuwd wanneer ze terug wil naar een vakantieparkquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit ze hoor... te wachten tot dion thuis komt .... en tja andere mensen zijn wel bezig... snap dat zij dat een raar idee vind
Op Vinted heeft ze al 4 maanden vakantie, de troep stapelt heerlijk op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:20 schreef Utopica het volgende:
[..]
Op Vinted zetten natuurlijk en dan klagen dat mensen te weinig bieden
Ik draag ze ook en ben 41quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Eline Zwitser die een croptop draagt en daar kennelijk ook gewoon mee naar het ziekenhuis gaat. Misschien ben ik hier gewoon te oud voor ofzo. Maar als je de 30 bent gepasseerd vind ik een crop top in het dagelijks leven best ongepast 🫣
Dit idd. Ze wil kostte wat het kost dr gelijk halen. Als je het niet met dr eens bent dan gaat ze door om dr gelijk te halen. Snap dat Dion er op een gegeven moment klaar mee is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat ik ook weer opvallend vind is dat Sanneke haar eigen gedrag probeert te bagatelliseren. Ze zegt: ik was gisteren irritant. Daar had ze moeten stoppen. Er kwam weer een maar achteraan die haar irritante gedrag moet
Het klinkt als schuren. Dat is een vrij monotoon geluid. Ik heb meer moeite met dat jekkeren als er een vloer uit moet of als ze de gevel opnieuw moeten gaan voegen en de oude voeg eruit moet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: Waarom moeten sommige mensen elke dag klussen?
Omdat dat is wat men doet op de (spaarzame) vrije dagen die ze hebben Sanneke.
Helemaal mee eens. Zaaddodend figuur is het, die overigens zelf wel lijkt te denken een geluksvogel te zijn met zo'n rijke fluflu-vrouw.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Haha nou nog net
Nee hoor, ik verbaas me alleen maar wat geld doet met mensen. Ik heb haar nooit sympathiek gevonden trouwens. Ik was altijd meer op Maarten zijn hand. Dat is inmiddels ook verdwenen.
Ook omdat hij zijn moeder en schoonouders heeft laten vallen. Die mensen waren zó gek op hem en dat was wederzijds. Dat hij voor zijn vrouw kiest oké maar ze gewoon ook uit zijn leven bannen gaat er bij mij niet in.
Met zijn zwager net zo. Vakanties, bbq workshops en goede vrienden. En hoppa, weg ermee. Te triest gewoon
Ze zegt dat ze na de geboorte van dr dochter is gestopt met prikken. 5 jaar geleden? En dat ze al vrij snel merkte dat het weer nodig was. Ik mis nu de logica waarom ze dan pas vandaag begint met prikken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach de boze mama ook weer een nieuwe diagnose en prikjes... glunderglunder... erg dat ik er eigenlijk ook weer geen bal van geloof 🤷 maar fijn dat ze dit keer iets voor zichzelf bedenkt weer en niet weer iets voor de kinderen
Ik zie hem nog zo zitten, op een paard, hobbelend. Heb er nog nachtmerries van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:41 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zaaddodend figuur is het, die overigens zelf wel lijkt te denken een geluksvogel te zijn met zo'n rijke fluflu-vrouw.
😂😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo zitten, op een paard, hobbelend. Heb er nog nachtmerries van.
Snap ik ook werkelijk niks van....die vrouw zuigt zoveel uit die dikke duim van d'r..quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze na de geboorte van dr dochter is gestopt met prikken. 5 jaar geleden? En dat ze al vrij snel merkte dat het weer nodig was. Ik mis nu de logica waarom ze dan pas vandaag begint met prikken.
Vast zelfde reden dat ze een 2nd opinion nodig had voor medicijnen voor adhd en deze "gekregen " zegt te hebben maar niet schijnt te nemen zodat ze red Bull kan drinkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze na de geboorte van dr dochter is gestopt met prikken. 5 jaar geleden? En dat ze al vrij snel merkte dat het weer nodig was. Ik mis nu de logica waarom ze dan pas vandaag begint met prikken.
Ook dat ja.... spoed... 🤦♂️quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Snap ik ook werkelijk niks van....die vrouw zuigt zoveel uit die dikke duim van d'r..
Ze moest overigens ook met SPOED naar de apotheek, met SPOED nog wel! Alsof ze zonder het prikje de morgen niet haalt...
Dat wordt weer op tijd naar bed!quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
749 stappen heeft Sanneke gezet vandaag he.... 😱
wij hebben dit door extreem slechte kwaliteit water in dit huis. Het is echt verschrikkelijk en je moet er op een gegeven moment met zo'n agressief spul aan om het weg te krijgen dat je het glazuur beschadigt en dan ben je nog verder van huis. Elke 2/3 jaar hier dus nieuwe wc potten, nieuwe kranen etc. En wij zijn niet eens met zoveel mensen als bij AM.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:13 schreef tulpje19 het volgende:
Die wc bij AM. Ik heb dit vaker gezien bij andere mensen en ik vraag me dan altijd af hoe iemand dat voor elkaar krijgt. Ik heb dit nog nooit gehad, zelfs niet in het studentenhuis vroeger. En ik poets echt niet elke dag de wc.
Ik vind dit oprecht knap.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Je hebt (als het al waar is) een diagnose, je BENT niet je diagnose. Ik begrijp echt niets van die fluflu's die maar strooien met diagnoses alsof hun stickerboek vol moet. En erin gaan 'hangen'. Hun leven is zo zwaar en dat komt allemaal door een diagnose. Zien zij slachtoffer spelen als een verdienmodel? Weigeren ze daarom om zich eens goed in de psycho-educatie te verdiepen, uit te zoeken hoe ze hier hun weg in kunnen vinden al dan niet met begeleiding of behandeling, wat ze daarbij nodig hebben in plaats van jankend op de bank met een mobiel voor je neus te gaan zitten, hele dagen in bed door te brengen of een abonnement op de HAP met gejuich te ontvangen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach de boze mama ook weer een nieuwe diagnose en prikjes... glunderglunder... erg dat ik er eigenlijk ook weer geen bal van geloof 🤷 maar fijn dat ze dit keer iets voor zichzelf bedenkt weer en niet weer iets voor de kinderen
Wow! Vreselijk! En dat is in Nederland?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
wij hebben dit door extreem slechte kwaliteit water in dit huis. Het is echt verschrikkelijk en je moet er op een gegeven moment met zo'n agressief spul aan om het weg te krijgen dat je het glazuur beschadigt en dan ben je nog verder van huis. Elke 2/3 jaar hier dus nieuwe wc potten, nieuwe kranen etc. En wij zijn niet eens met zoveel mensen als bij AM.
Zo kan ze in ieder geval zien dat haar hartslag in de laagste zone blijft want inspanning verricht ze niet. Behalve janken en klagen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:25 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht knap.
Waarom heeft zij een smartwatch? Zodat ze ook kan zien dat ze elke dag geen klap uitvoert? Ben nu ook echt heel benieuwd naar de rest van de gezondheidsgegevens 😂😂😂
Ja normaal gesproken weet ze niet hoe snel ze naar een dokter moet rennen voor weer een etiketje of een doosje pillen. Maar lekker op karakter doorgegaan dus 🫣quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
ik was er niet eens aan begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was ook al vertrokken. Ruim voor de verhuizing al.
Maen heeft geen zin en moeders doet daar niets aan / heeft geen grip op haar kind. Misschien had ze die blokfluit als een beloning in het vooruitzicht moeten stellen 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik wist dat er logopedie bestond coor als je gedachten sneller gaan dan je mond. ( minibelle).
En dan elke week het huiswerk vergeten. Hahaha. Zo schiet het niet op.
Of zou Maen er gewoon geen zin in hebben om thuis te oefenen? Ik denk dat dat laatste het meest aannemelijk is.
Wat is het toch een seksloos duo zo samenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo zitten, op een paard, hobbelend. Heb er nog nachtmerries van.
En dan een story durven maken waar ze weer heerlijk zulke arrogante koppen kan trekken met het minachtend zuchtend lachje omdat ze klusgeluiden hoort.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb vandaag ook veel achter mijn bureau gezeten.... en toch bijna 6000 stappen (ga zo nog wandelen) ik snap echt niet hoe ze dit kan met een klein kind die toch ook een slaapje moet en wat eten en drinken enzovoort....quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:47 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En dan een story durven maken waar ze weer heerlijk zulke arrogante koppen kan trekken met het minachtend zuchtend lachje omdat ze klusgeluiden hoort.
Ik heb een smartwatch om bijv. mijn hartslag in de gaten te houden. Mijn stappen houd ik niet eens in de gaten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:25 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht knap.
Waarom heeft zij een smartwatch? Zodat ze ook kan zien dat ze elke dag geen klap uitvoert? Ben nu ook echt heel benieuwd naar de rest van de gezondheidsgegevens 😂😂😂
En wat dacht van dat Dildo ding op dr helm? Als ik dat zou zien ga ik er al vanuit dat het niet voor privé beelden is. En ik zou dan toch even bij de organisatie vragen of dit mag. Ik wil niet het www opgeslingerd worden door een wildvreemde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef Lynnyl het volgende:
AM: het is weer promotiedag vandaag. Eerst die schoonmaakdingen en daarna naar de Hema. Met vijf man sterk voor een doosje stoepkrijt. Je moet iets op je woensdagmiddag... En haar motorrit kunnen we gaan volgen, leuk ook voor de andere deelnemers zo'n zure, zeurderige en niet-getrainde fluflu die achter de groep aan bungelt omdat ze avontuur zoekt, maar het niet gaat redden met snuggs en tena's omdat ze met samengeknepen billen op haar motor zit.
Als Sanneke een keer echte inspanning levert, slaat haar horloge op hol denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:53 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb een smartwatch om bijv. mijn hartslag in de gaten te houden. Mijn stappen houd ik niet eens in de gaten.
Maar als ik zo weinig zou lopen zou ik die cijfers wel super confronterend vinden!
Ik dacht hetzelfde. Je kan vapen, dat ruikt minder. Maar 8 maanden werkeloos? Hoe vang je dat financieel op? Heeft die man dan zo'n grote spaarrekening dat hij daarvan een deel van de kosten betaald? Of betaald zij alles en gaat zijn geld rechtstreeks naar een spaarrekening waar zij dam geen zicht op heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft antwoorden van mensen over waar ze ruzie over hebben. Een ervan is dat mannen liegen over dingen. En dan voorbeelden dat ik denk, hoe werkt dit? Een man die stiekem rookt, je ruikt toch dat je man naar rook stinkt? En een man die 8 maanden lang werkloos was. Hoe werkt dat precies denk ik dan? Ik weet niet wat voor volgers zij heeft, maar qua niveau passen ze wel bij haar. Zou dit echt zijn, of heeft ze het weer zitten verzinnen.
Ik vind dit van die verhalen die vroeger in de Viva stonden. Dus waarschijnlijk is haar bron zoietsquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft antwoorden van mensen over waar ze ruzie over hebben. Een ervan is dat mannen liegen over dingen. En dan voorbeelden dat ik denk, hoe werkt dit? Een man die stiekem rookt, je ruikt toch dat je man naar rook stinkt? En een man die 8 maanden lang werkloos was. Hoe werkt dat precies denk ik dan? Ik weet niet wat voor volgers zij heeft, maar qua niveau passen ze wel bij haar. Zou dit echt zijn, of heeft ze het weer zitten verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |