abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221200940
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221200944
Dat is de eerste keer. Hoop dat het goed is gegaan ☺️

*niet helemaal schijnbaar, vorige topictitel staat er ook nog.
pi_221200950
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?
Nee zoveel tijd zat er echt niet tussen 😅 en wat ik posten over b&b was echt niet spannend genoeg voor een ban überhaupt... daarom vond ik het grappig....
pi_221200976
De maandfilm van AM
Juni de maand dat Lotje leerde fietsen. Nou dat was geen fietsen wat ik haar zag doen, de fiets is veeeel te klein!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 juni 2026 @ 22:48:20 #5
22592 crew  Ole
pi_221200988
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:41 schreef Kaatje35 het volgende:

Zeg maar als jullie andere TT willen :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 22:54:02 #6
184769 crew  Deisyy
pi_221201023
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:41 schreef Kaatje35 het volgende:

Ik heb het aangepast, maar er ontbreekt nog iets :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221201043
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Snowflakes in alle opzichten.
pi_221201256
AM schrijft dat lotje leerde fietsen, maar het is toch Jet die we zien fietsen? Of ben ik nou kippig? 🤓
pi_221201399
quote:

[..]
Toch niet de poedersneeuw 😯
pi_221201484
Elysenesia zat er de laatste tijd ook niet echt lekker in gaf ze zelf aan. En dan nu een huis kopen waar nog veel aan geklust moet worden... Waar beginnen ze aan?

Ook bij haar heb ik het idee dat de draagkracht echt minimaal is.
Hopelijk verkoopt hun huidige huis dat zo lek als een mandje is, het water liep daar soms binnen langs de muren!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jetteleah2401 op 01-07-2026 00:17:48 ]
pi_221201659
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM schrijft dat lotje leerde fietsen, maar het is toch Jet die we zien fietsen? Of ben ik nou kippig? 🤓
Op dat kleine fietsje? Dat is Lot, kijk maar naar haar kleren. Dat pak met die streepjes had ze vandaag aan
pi_221201663
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het enige grappige vind ik Jef die op haar manier haar tweelingzussen voor gek zet met die dansjes
pi_221201709
Lot: weet jij wat er met jou aan de hand is. Jij hebt de tafel anders gedekt. Dat is ook een probleem.
pi_221202085
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 23:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Op dat kleine fietsje? Dat is Lot, kijk maar naar haar kleren. Dat pak met die streepjes had ze vandaag aan
In de maandfilm? Ik zie niks dat Lot daar fietst. Alleen Jet.
pi_221202100
Ik wilde het fietsfilmpje van Lot kijken , heeft AM die verwijdert? Waarom zou ze dat doen dan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221202189
quote:

[..]
Toch de poedersneeuw, ik durfde niet 🤣
pi_221202225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 05:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik wilde het fietsfilmpje van Lot kijken , heeft AM die verwijdert? Waarom zou ze dat doen dan
Ik zie hem nog staan? In haar stories in ieder geval. Hen de maamdfilm niet afgekeken.
pi_221202333
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 06:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie hem nog staan? In haar stories in ieder geval. Hen de maamdfilm niet afgekeken.
Ik dacht dat het in de maandfilm was haha, heb hen 3x gekeken om te zien if t nou Lot of Jet was😂
pi_221202516
Ja, AM weet dat het fietsje te klein is, maar zo doen de Geertsen dat. Bij al hun kinderen. Het zo lang mogelijk onzeker houden, omdat er op zo'n klein fietsje niet te balanceren valt. Wat een ongelooflijk volhardende ezels. Zij willen niets aannemen of uitproberen. Het moet allemaal, tot het laatste kind, zoals het voor het eerst bedacht is.
pi_221202517
Ze heeft net nog even uitgelegd dat alle Geertsen leren fietsen op een te klein exemplaar 🙄
pi_221202565
‘Het is niet mijn eerste kind’

En daarom doe je alles perfect? Wat een grap.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221202567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:31 schreef poohenzo het volgende:
Ze heeft net nog even uitgelegd dat alle Geertsen leren fietsen op een te klein exemplaar 🙄
Lot is toch al vijf? Kon die niet allang fietsen dan?
pi_221202578
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef LeSage het volgende:
‘Het is niet mijn eerste kind’

En daarom doe je alles perfect? Wat een grap.
Ik denk dat ze dat echt vindt.
pi_221202594
Het niveau bij de scharrelpeuters is ook hoog.
Wat wordT je toch blij....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')