Oh maar misschien heb je dan ook de verkeerde diagnose 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:47 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik ook, als ADHD'er! Misschien moet ik nu ook in een slachtofferrol gaan zitten omdat ik me niet goed genoeg gerepresenteerd voel
All of the above. Plus het uitgavenpatroon.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:48 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt dat Dion over iets begon wat hij al een aantal dagen zegt en Sanneke reageerde daar weer op met een jahaa. Omdat ze het al vaker had gehoord. En Dion vond haar reactie niet tof. Daarom hadden ze dus onenigheid, niet perse over de bondgenoten.
En ze moet er de volgende dag nog om huilen. Dat moet dan wel heel erg zijn.
Benieuwd wat hij telkens wil aankaarten bij haar. Is het de afwas doen? Spullen sorteren en wegdoen? Schuur opruimen zodat het badje en tuinkussens in de tuinschuur kunnen? Niet meer M in beeld.
Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.
Iedereen en ZN MOEDER kan dit zien dus ook de collega’s van Dion…quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
En erg voor Dion ook weer. Ben je aan het werk en zit er eentje thuis weer dit soort dingen online te knallen nadat je ook in je pauze hebt moeten bellen hierover.
Ik hoop echt dat Dion niet valt voor deze sluwe manipulatie en aandachttrekkerij.
Dit is toch niet te doen zeg.
Helaas hebben ze me ook op autisme getest en weet ik dus al dat ik mezelf niet AuDHD kan noemenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Oh maar misschien heb je dan ook de verkeerde diagnose 😜
Gister de nieuwe vlog van Charlotte Hoeboer gekeken (zelfkastijding, I know) en die heeft zichzelf ook weer een nieuwe diagnose aangepraat. Eerst was het adhd en nu denkt ze zelf audhd 🙃😑
Dat is wel de trend he 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:55 schreef Utopica het volgende:
[..]
Helaas hebben ze me ook op autisme getest en weet ik dus al dat ik mezelf niet AuDHD kan noemen![]()
Nouja, kan natuurlijk wel zeggen dat ze het allemaal verkeerd gedaan hebben!
Ergens denk ik dat ze bondgenoten wilde kijken en hij zei dat ze eens moest gaan afwassen of iets en dat ze daar dan boos over werd omdat ze niet eens even me time mocht...quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:48 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt dat Dion over iets begon wat hij al een aantal dagen zegt en Sanneke reageerde daar weer op met een jahaa. Omdat ze het al vaker had gehoord. En Dion vond haar reactie niet tof. Daarom hadden ze dus onenigheid, niet perse over de bondgenoten.
En ze moet er de volgende dag nog om huilen. Dat moet dan wel heel erg zijn.
Benieuwd wat hij telkens wil aankaarten bij haar. Is het de afwas doen? Spullen sorteren en wegdoen? Schuur opruimen zodat het badje en tuinkussens in de tuinschuur kunnen? Niet meer M in beeld.
Hoe kan je ruzie maken om een fake televisieprogrammaquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en Dion hadden onenigheid over de Bongenoten en daarom ging Sanneke eerder naar bed en is ze nu verdrietig. Wauw.
Geen idee wat daar speelt maar een datenight gaat dat niet oplossen.
Tien ik jaaaaren geleden begon met volgen ging Maarten altijd op zaterdagmorgen met S&S naar zwemlesquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:34 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Dat staat vast gepland in de familieplanner. Net zoals het leren fietsen twee maanden voor je zes wordt ook gepland staat.
Aan zwemles kleven overigens veel nare bijkomstigheden en regels: dan mag er buiten gespeeld worden en met vriendinnetjes. En andere kinderen in huis moet AM niet hebben. Of contact met andere moeders, ook niet. Behalve paardrijden na het diploma, zijn dat geen zaken waar AM naar uitkijkt. Misschien kan de zwemles op MG zijn dag gepland worden. Na 7 kinderen is het onderhand wel een keer zíjn beurt.
Als ze dan toch gaat shoppen kan ze misschien ook een rol bubbeltjes folie en een vitrinekast kopen. Kan ze haar kinderen die ze zelf opvoedt tot sneeuwvlokjes inpakken en veilig in de vitrinekast zetten. Wat een paniekvogel is die vrouw zeg. Iets breken vlak voor je op vakantie gaat. Tja zou kunnen, maar de kans dat ze niks breken is nog steeds vele malen groter.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef WinnieWana het volgende:
Weten jullie eigenlijk al dat DBM een rustdag heeft? Maar nu moet ze de was doen, huishouden en ook nog nieuwe haargel kopen.
Als ik dit kan doen zonder te hoeven te werken die dag is het voor mij al een rustdag.
Ditquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
En erg voor Dion ook weer. Ben je aan het werk en zit er eentje thuis weer dit soort dingen online te knallen nadat je ook in je pauze hebt moeten bellen hierover.
Ik hoop echt dat Dion niet valt voor deze sluwe manipulatie en aandachttrekkerij.
Ik moet werken, huishouden doen, boodschappen, sporten en inpakken voor de vakantie, want overmorgen weg. Heb ik nu een sticker van dbm verdiend?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef WinnieWana het volgende:
Weten jullie eigenlijk al dat DBM een rustdag heeft? Maar nu moet ze de was doen, huishouden en ook nog nieuwe haargel kopen.
Als ik dit kan doen zonder te hoeven te werken die dag is het voor mij al een rustdag.
Wel haar laatste!quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:34 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Fietshelm bij de Geertsen. Daar staat ook een leeftijd voor neem ik aan?
Het is tenslotte niet haar eerste kind.
Ze proberen niet bestaande taboes te doorbreken. Ik heb echt niet veel vriendinnen, hoef ik ook niet. Maar mijn frustraties/zorgen/blijdschap deel ik met hun,niet op insta.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef tulpje19 het volgende:
Die fluflu’s flikkeren alles maar online onder het mom van: taboedoorbrekend.
Alleen is je vuile was buiten hangen totaal niet taboedoorbrekend, maar gewoon funest voor elke soort relatie.
Taboedoorbrekend zou zijn als Sanneke gewoon eens zegt dat ze een kutkarakter heeft en Dion voor haar karretje spant. Niet dat je ruzie hebt over de fucking bondgenoten.
Ook je hele familie & Friends enzo zal haar volgen en dat dan dagelijks meekrijgen. Krijg je weer sms'jes op werk van je ma of vrienden met: wat is 'r aan de hand bij jullie blablaquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
Wat gun je haar niet?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:38 schreef Utopica het volgende:
Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik denk van: ik kijk niet bij Sanneke. Ik lees zo jullie verhalen en het is allemaal zo persoonlijk. Ik klaag veel over Sanneke, maar ik gun haar dit ook weer niet![]()
Ik hoop dat de ouders van Dion het ook volgen en dat dat stabiele en doortastende mensen zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook je hele familie & Friends enzo zal haar volgen en dat dan dagelijks meekrijgen. Krijg je weer sms'jes op werk van je ma of vrienden met: wat is 'r aan de hand bij jullie blabla
Zoals hier ook al aangekaart is, haar sociale netwerk is zowat niet bestaand. En dat dan dit de manier is om je emoties te delen. Dat vind ik best heftig.quote:
Ik had vroeger zo een vriendin waar ik dan een keer een frustratie bij neerlegde over een vriendje uit die tijd... waar ze dat 3 weken later ofzo ineens hem mee confronteerde terwijl wij het al helemaal vergeten waren 🤦♂️ hadden we weer ruzie omdat ik bij vriendinnen klaagde 😅🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook je hele familie & Friends enzo zal haar volgen en dat dan dagelijks meekrijgen. Krijg je weer sms'jes op werk van je ma of vrienden met: wat is 'r aan de hand bij jullie blabla
Ik wilde zeggen #unpopularopinion maar hier op t forum is dat meer een #popularopinionquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef tulpje19 het volgende:
Die fluflu’s flikkeren alles maar online onder het mom van: taboedoorbrekend.
Alleen is je vuile was buiten hangen totaal niet taboedoorbrekend, maar gewoon funest voor elke soort relatie.
Taboedoorbrekend zou zijn als Sanneke gewoon eens zegt dat ze een kutkarakter heeft en Dion voor haar karretje spant. Niet dat je ruzie hebt over de fucking bondgenoten.
ja wat een gekkigheid, dat is wat volwassen mensen doen, dat is niet wat Sanneke wil hoor. Zij wil vanaf de bank orders en opdrachten geven en vooral blijven zwelgen in zelfmedelijden. Maar gelukkig ziet haar huid er wel top uit!quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt haar volgers waar hun laatste ruzie over ging. Diep nagedacht maar ik kan werkelijk niks bedenken. Twintig jaar samen en nooit ruzie. Zijn we het altijd eens? Nee. Maken we ruzie? Ook niet. Wat doen we wel? Elkaars mening respecteren, praten, moeite doen voor elkaar, zorgen dat we gelijkwaardig zijn.
Niks van dat zie ik bij Sanneke en Dion.
Ik heb wel geregeld ruzie hoor! Maar die spreken we dan wel altijd samen uit. En zelf vind ik ruzie ook niet per sé erg, maar wel hoe je er uiteindelijk mee omgaat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt haar volgers waar hun laatste ruzie over ging. Diep nagedacht maar ik kan werkelijk niks bedenken. Twintig jaar samen en nooit ruzie. Zijn we het altijd eens? Nee. Maken we ruzie? Ook niet. Wat doen we wel? Elkaars mening respecteren, praten, moeite doen voor elkaar, zorgen dat we gelijkwaardig zijn.
Niks van dat zie ik bij Sanneke en Dion.
Neeeeejj, echt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Tien ik jaaaaren geleden begon met volgen ging Maarten altijd op zaterdagmorgen met S&S naar zwemles
Oh! Goed om deze update dan ook weer te zienquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:03 schreef AnnArt het volgende:
Het moment dat ik medelijden heb met Sanneke ivm eenzaamheid, beperking, triestigheid, zegt ze weer iets, ws dat een ander iets verkeerds of doms gedaan heeft, dat mijn mededogen verdwijnt als sneeuw voor de zon. Dan vind ik haar vooral weer onuitstaanbaar in haar gedrag.
Ik gun haar vooral goede hulp,maar het lijkt er voor mij heel sterk op dat Sanneke dat vooral zelf niet wil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:46 schreef Utopica het volgende:
[..]
Zoals hier ook al aangekaart is, haar sociale netwerk is zowat niet bestaand. En dat dan dit de manier is om je emoties te delen. Dat vind ik best heftig.
En geen idee of Sanneke iets over taboes zegt of dat dat van hier komt. Dat klinkt meer als ook een soort van cognitieve dissonantie dat het delen ervan oke is, terwijl er een andere oorzaak onder zit van verdriet.
* DSMIVquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM schreef vast vroeger in vriendenboekjes bij lievelingsboek: de DSM5.
Inmiddels kent de hem uit haar hoofd.
Ze weet al weken dat ze weggaat, doet meerdere keren per week weekboodschappen. Dan heb je genoeg momenten gehad dat je het mee kon nemen. En dat: ik vergeet alles praatje 😤. Schiet nou gauw op. Je hebt zo vaak je telefoon in je handen. Zet er een notitie app op. Dan kan je iedere dingetje gelijk erin zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef WinnieWana het volgende:
Haha nou nog netquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:57 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Neeeeejj, echt?
Ik volg AM al lang, maar zo lang nog niet. Als AM filmpjes van langer geleden laat zien, ziet ze er veel zachter, verzorgder en gelukkiger uit. Ze is verzuurd, boos en bitter geraakt.
Maar respect voor jouw geduld met deze vrouw. Hou je het nog vol?
Als je bang bent dat ze iets breken, waarom geef je dan een step en skeelers mee naar school? Nee is ook een antwoord.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:08 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is bang dat flipje of flapje iets breekt voordat ze op vakantie gaan...pfff die is echt weer elke scheet bang...
Verder moet ze weer even de stad in want: kopen, kopen, kopen...
Wat een treurig bestaan...
😂😂...ik zie het haar zo doen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zou AM die steen die ze in de wc gebruikt op een later moment ook voor de oven gaan gebruiken?
Gore wc pot?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:48 schreef AnnArt het volgende:
Die nieuwe schoonmaaksamenwerking van AM. Hoe pedant ze die medewerkster sommeert wat ze nodig heeft... chloor! agressief!
En als je dan die gore wc-pot bij haar ziet... 🤢 Zou het bij haar opgekomen zijn dat ze zelf het glazuur vernaggeld heeft door haar agressieve schoonmaakmiddelen?
Ik poets onze wc's dagelijks met chloor en die van mij zien er echt niet zo uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:48 schreef AnnArt het volgende:
Die nieuwe schoonmaaksamenwerking van AM. Hoe pedant ze die medewerkster sommeert wat ze nodig heeft... chloor! agressief!
En als je dan die gore wc-pot bij haar ziet... 🤢 Zou het bij haar opgekomen zijn dat ze zelf het glazuur vernaggeld heeft door haar agressieve schoonmaakmiddelen?
Zit ze hoor... te wachten tot dion thuis komt .... en tja andere mensen zijn wel bezig... snap dat zij dat een raar idee vindquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: Waarom moeten sommige mensen elke dag klussen?
Omdat dat is wat men doet op de (spaarzame) vrije dagen die ze hebben Sanneke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |