Luxe probleem hoor. Beetje als een prinses gedragen of zo. Ik zou het heel stom vinden als zij bij mijn groepsreis was en er wel bij wil horen, maar toch eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:16 schreef poohenzo het volgende:
[..]
haha ik ook. Moet dan ook wel lachen dat ze een compleet backup plan heeft, moeder mee etc etc
Bureautafelblad in plaats van Burrata was het 😜quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:48 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
AM is daarmee ook nog eens zo vol overtuigd van zichzelf.. van de week had haar telefoon een autocorrect gedaan (neem ik aan). Ik weet niet meer wat er moest staan maar er stond bureaublad en dat sloeg echt als een tang op een varken. Maar ze ziet dat niet of denkt: pffff who cares...
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:09 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Luxe probleem hoor. Beetje als een prinses gedragen of zo. Ik zou het heel stom vinden als zij bij mijn groepsreis was en er wel bij wil horen, maar toch eigenlijk ook niet.
hoe lang moeten we nog wachten op de hondsdagen? hahaquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:27 schreef Johanna38 het volgende:
Het kleine fietsje én de aarsmaden ✅
Kunnen uit de jaarplannen. Goed gewerkt, AM!🥳
Ik dacht alleen maar toen ik het las WAAROM???quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...
Ik kan het verhaal via anonieme insta niet goed delen maar het staat op haar insta ( @:celinecharlotte ), een week geleden.
Ik heb het helemaal gevolgd. Ze gaat met Estivant, maar wil dat eigenlijk toch niet. Want ja wat jij omschrijft allemaal...quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus serieus een huisje met airco geboekt want glamping zonder airco dat was niet acceptabel. En een auto gehuurd. En haar moeder meegenomen want stel je voor dat de baby slaapt en ze wil iets met de peuter doen...
Ik kan het verhaal via anonieme insta niet goed delen maar het staat op haar insta ( @:celinecharlotte ), een week geleden.
rennen Op een drankje naar de winkels 🤑🤑quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoon heeft een nieuwe favoriet: Pip! Dat wordt rennen naar de winkel voor Pip spullen.
oh jaaaa! zo bijzonder iddquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:10 schreef Shuri het volgende:
[..]
Bureautafelblad in plaats van Burrata was het 😜
Dat zal niet de 1ste en zeker niet de laatste keer zijn😇quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:07 schreef Fazantje70 het volgende:
Wat spreekt AM zichzelf tegen. In het filmpje met Kluun zegt ze dat het wormpjes krijgen te maken heeft met hygiëne en in de story daarna dat het krijgen van wormpjes niets te maken heeft met hygiëne.
Ze zag het op insta... ergens ben ik dan bang dat ze straks weer een verhaal van iemand jatquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:08 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is bang dat flipje of flapje iets breekt voordat ze op vakantie gaan...pfff die is echt weer elke scheet bang...
Verder moet ze weer even de stad in want: kopen, kopen, kopen...
Wat een treurig bestaan...
Staat L. überhaupt ingeschreven voor zwemles?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee. Zo laat mogelijk leren fietsen, en zo laat mogelijk leren zwemmen is het devies van de alwetende Annemarie.
Ooh maar die hebben natuurlijk ook een nieuw pretparkje geopend, toevallig😏quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoon heeft een nieuwe favoriet: Pip! Dat wordt rennen naar de winkel voor Pip spullen.
Zo ziet toch iedereen eruit die net z’n bed uit is? Even douchen en het is een heel ander beeld.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie haar 'I don't look sick' van vandaag. Ze heeft enkel natte ogen?
Wat een idioot gedoe weer. Ze moeten bij de Geerts eerst leren fietsen. Nou die leert het nooit op die fiets. Mens is echt niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:46 schreef Earring het volgende:
De maandfilm van AM
Juni de maand dat Lotje leerde fietsen. Nou dat was geen fietsen wat ik haar zag doen, de fiets is veeeel te klein!
Dat is alleen een waanidee van AM en M heeft niets te zeggen. Lot zou echt wel kunnen fietsen. Die kan makkelijk op de oude fiets van Jet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Meine Gute, dit wordt weer zo'n kind dat met de fietslessen in groep 6 nog steeds niet kan fietsen.
Als je kind motorisch niet zo handig is moet je toch juist dat veel doen?
Lijkt me veel leuker voor de kinderenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag een TT van JvP. Zoals ik het begrijp gaan ze kamperen, in een tent. Het is weer eens iets anders dan de betonnen bak op Mallorca.
Ik denk dat se al snel weer in haar bed gaat liggen meurenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo ziet toch iedereen eruit die net z’n bed uit is? Even douchen en het is een heel ander beeld.
Misschien zien we hem bij Wimbledon voorbij komen 🫣quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:00 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het jammer dat we niets meer zien van Judith en Bob.
Er broeit daar een hoop. Dr staat iets op ontploffen lijkt het.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en Dion hadden onenigheid over de Bongenoten en daarom ging Sanneke eerder naar bed en is ze nu verdrietig. Wauw.
Geen idee wat daar speelt maar een datenight gaat dat niet oplossen.
En een weekend in een slootwater hottub ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en Dion hadden onenigheid over de Bongenoten en daarom ging Sanneke eerder naar bed en is ze nu verdrietig. Wauw.
Dat bellen ook inderdaad. Volwassen mensen hè?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:21 schreef papierentas het volgende:
Owjee Sanneke en Dion hadden gister 'ruzie'. En ze is naar bed gegaan ipv uitpraten. Onenigheid over de 'bondgenoten'. Hij reageerde op hoe zij geirriteerd op hem reageerde. Dus nu zit ze op insta te janken. Het gaat elke dag steeds slechter daar in huis lijkt het.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Dion een beetje klaar is met haar gedrag en ze in heel erg in elkaars irritatie zitten. Maar ze hebben al gebeld hoor. Ik had in het verleden ook zo'n collega, elke dag in de pauze, zijn hele pauze gaan zitten bellen met zijn thuiszittende vrouw, om te checken of alles wel goed ging met de kinderen en haar. Echt brrrr.
Serieus? Sanneke wordt met de dag gekker.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Gevoel heb ik ook... ze is al weken af en aan aan het janken omdat er iets is... dat gaat echt klappen vandaag of morgenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Er broeit daar een hoop. Dr staat iets op ontploffen lijkt het.
Ze moeten volwassen worden en normaal gaan doen. Sanneke voorop. Ik heb het idee dat zij Dion al op het punt heeft gekregen dat er nog maar iets hoeft te gebeuren voordat hij de handdoek in de ring gooit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En een weekend in een slootwater hottub ook niet.
Bij de maandfilm van AM vond ik t kijken alsof ze wat water uit de sloot had meegenomen voor in hun eigen zwembad harington.
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze moeten volwassen worden en normaal gaan doen. Sanneke voorop. Ik heb het idee dat zij Dion al op het punt heeft gekregen dat er nog maar iets hoeft te gebeuren voordat hij de handdoek in de ring gooit.
Ja, volwassen mensen inderdaad. Bij die mensen is de bom uiteindelijk ook ontploft, alleen was het zijn vrouw die wilde scheiden, daar waar iedereen dacht dat hij een keer weg zou lopen, was zij het. Zie het bij Dion en Sanneke ook nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat bellen ook inderdaad. Volwassen mensen hè?
Was dan samen opgestaan en had het uitgepraat. Die bom daar ontploft binnenkort.
Dat staat vast gepland in de familieplanner. Net zoals het leren fietsen twee maanden voor je zes wordt ook gepland staat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Staat L. überhaupt ingeschreven voor zwemles?
Ze zit nu toch eigenlijk ook gewoon te wachten tot hij thuis komt met haar gezeur? Ze doet verder niets... Waarom zou je willen weten waar andere mensen hun ruzies/discussies over gaan?? Ga van je luie reet af en poets de woonkamer spik en span en als hij thuis komt geef hem niet het idee dat hij direct weer aan het werk moet... die gozer draait 24/7 diensten (kiest hij zelf voor hoor... maar als hij er straks klaar mee is niet janken!)quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.
Ik was ook al vertrokken. Ruim voor de verhuizing al.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
en dan vind ik dat Dion nog bizar veel geduld heeft gehad. Ik moet er niet aan denken dat er een volwassen mens thuis de hele dag op de bank zit te verrotten en niets doet behalve zeuren. Nog geen dag zou ik het volhouden.
Hij heeft sinds die verhuizing ook nog geen moment rust gehad. Werken en na zijn werk thuis zorgen. 24/7. Klapt er vanzelf af, dan heeft ze wat ze wil, Dion elke dag thuis en zij lekker vakantie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was ook al vertrokken. Ruim voor de verhuizing al.
Ruzie over Bondgenoten is voor mij al niet normaal. Geen idee hoe of wat, maar als een tv programma zorgt voor ruzie gaat er veel niet goed?!quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gevoel heb ik ook... ze is al weken af en aan aan het janken omdat er iets is... dat gaat echt klappen vandaag of morgen
Overigens doet ze of het normaal is om ruzie te hebben... eigenlijk heeft mijn man enkel een wat korter lontje als er stress op werk is 🤷 en dan zeg ik dat gewoon... hey je lontje is kort.. wat speelt er op werk?
Tuurlijk zijn we het niet altijd 100% eens met elkaar maar ruzie zou ik het dan nog niet noemen
Idd. Waarom wil je dan graag een hele uitgebreide bruiloft?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Eigenlijk is het gewoon ook triest dat Sanneke dit online deelt, daaruit blijkt voor mij dat ze niemand heeft om het irl mee te delen.
Ik ook, als ADHD'er! Misschien moet ik nu ook in een slachtofferrol gaan zitten omdat ik me niet goed genoeg gerepresenteerd voelquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:39 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hahaha, ik voldoe wel aardig aan het stereotype van Barbie. Zeer gehecht aan mijn NC-koptelefoon, alleen geen fidget spinner maar een tangle. En dat was al heel ver voor mijn diagnose 🙈.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |