ik ben ze alvast gaan volgen op insta, ben zo benieuwd of we dan een ander beeld krijgen te zien als wat ze zelf gaat laten zienquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef Lynnyl het volgende:
AM: het is weer promotiedag vandaag. Eerst die schoonmaakdingen en daarna naar de Hema. Met vijf man sterk voor een doosje stoepkrijt. Je moet iets op je woensdagmiddag... En haar motorrit kunnen we gaan volgen, leuk ook voor de andere deelnemers zo'n zure, zeurderige en niet-getrainde fluflu die achter de groep aan bungelt omdat ze avontuur zoekt, maar het niet gaat redden met snuggs en tena's omdat ze met samengeknepen billen op haar motor zit.
Ik heb dit ooit meegemaakt, maar toen hadden we nog geen gemeenschappelijk huishouden. En ja, ik had iets door en sprak ik hem ook op aan, maar dan kreeg ik terug dat ik hem niet vertrouwde enzo. Dus dat was altijd een ding, totdat hij echt klem kwam te zitten qua leugens. Dat was 6 maanden later.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat iemand geen werk heeft en daar over zou kunnen liegen geloof ik heus wel.. die verhalen staan er genoeg op viva en redit... maar als je dit overkomt is er wel meer mis dan alleen het ontslag...
Rens🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat lees ik nou? AM heeft onverwachte gasten?!?
Wie dan?
Ze hadden daar samen kunnen staan, maar het was haar 'werkdag' en Maarten zijn thuisblijfdag die gevuld is met taken zoals AM dat wil. En daar hoorde Guus, het meest genegeerde en over het hoofd geziene kind, niet bij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef Kaatje35 het volgende:
Met Maarten heb ik geen medelij meer sinds ik hier las dat hij ooit G na afloop van de avondvierdaagse pas kwam ophalen.
Ik kan mij voorstellen dat als je zo'n dominante vrouw hebt dat je laveert en dingen probeert te redden, ondanks dat je daar uiteindelijk het probleem mee in stand houdt voor de kinderen.
Met dat ophalen van G na de avondvierdaagse had hij dat kunnen voorkomen door even wat eerder van huis te gaan en zo de discussie met zijn overheersende vrouw niet aan te hoeven gaan, maar ook zijn zoon niet zo tekort hoeven doen.
En omdat ze daar niet op gerekend heeft, zes gevulde stokbroden en een kwak pastasalade. En dat voor onze plangoeroe die vanochtend nog een vrachtwagen vol van de Appie geleverd kreeg.quote:
Voel me nog steeds vereerd. Maar als je haar dan vraagt om in alle openheid de discussie aan te gaan, dan blijft het stil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat ze je roepen in een story
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Kennis van mij zit vast voor oa belastingfraude (zzper en geen btw afdragen) en zij heeft hem (hij zit vast) in de gevangenis ten huwelijk gevraagd. (Zij was nergens van op de hoogte, hij werd op schiphol gepakt terwijl zij onderweg was naar schiphol om hem op te halen) Zeer bijzonder 🥴
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Ik verwacht wel meer gasten als je 6 (!!!) stokbroden erbij doet.
Ze hebben daar altijd nogal kleine porties, dus ik zou blij zijn met 6 stokbroden erbij🙈quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷
Ja ik zat me ook al te verwonderen over de 6 extra broden. Zeker 8 onverwachte gasten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Dat ben je in de ogen van de Geertsen-clan al gauw 😂😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Niet bestquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:23 schreef Lostit het volgende:
[..]
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.
De zelf gebakken broden en zaadcrackers zijn wel echt verdwenen inmiddels. Sanneke moest die troep ook zo nodig in huis halen, daar gaat het ook nooit gebeuren met het opstarten. Een kind in leven houden elke dag is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.
Waarom je dat laat zien is me trouwens een raadsel.
Rare, vieze vrouw.
Kan me ook voorstellen dat dat ook voor een hoop frustratie zorgt bij Dion.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
De zelf gebakken broden en zaadcrackers zijn wel echt verdwenen inmiddels. Sanneke moest die troep ook zo nodig in huis halen, daar gaat het ook nooit gebeuren met het opstarten. Een kind in leven houden elke dag is al moeilijk genoeg.
Jij schrijft het ik dacht het 🤢quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.
Waarom je dat laat zien is me trouwens een raadsel.
Rare, vieze vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |