Een oud collega van mij was ontslagen vanwege diefstal, maar heeft nog ruim een half jaar volgehouden aan haar man dat ze een baan had.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft antwoorden van mensen over waar ze ruzie over hebben. Een ervan is dat mannen liegen over dingen. En dan voorbeelden dat ik denk, hoe werkt dit? Een man die stiekem rookt, je ruikt toch dat je man naar rook stinkt? En een man die 8 maanden lang werkloos was. Hoe werkt dat precies denk ik dan? Ik weet niet wat voor volgers zij heeft, maar qua niveau passen ze wel bij haar. Zou dit echt zijn, of heeft ze het weer zitten verzinnen.
Samenwerking is gestopt, nu krijgt ze wasmiddel in gedeukte blikken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:21 schreef Lalaland79 het volgende:
AM had toch altijd wasstrips oid die helemaal het einde waren???🤪🤪
De partner heeft dan ook geen inzicht in de bankrekening ofzo? Zag niet dat er geen salaris meer binnen kwam?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft antwoorden van mensen over waar ze ruzie over hebben. Een ervan is dat mannen liegen over dingen. En dan voorbeelden dat ik denk, hoe werkt dit? Een man die stiekem rookt, je ruikt toch dat je man naar rook stinkt? En een man die 8 maanden lang werkloos was. Hoe werkt dat precies denk ik dan? Ik weet niet wat voor volgers zij heeft, maar qua niveau passen ze wel bij haar. Zou dit echt zijn, of heeft ze het weer zitten verzinnen.
Die dingen gebeuren wel, heb wel vaker zulke verhalen gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De partner heeft dan ook geen inzicht in de bankrekening ofzo? Zag niet dat er geen salaris meer binnen kwam?
De werkeloze zat dagenlang in de bieb gedurende werktijden? Verzin maandenlang dingen die hij op zijn werk had gedaan?
Zo veel vragen..
Ik kon hier ook niets mee... stiekem roken? Is hij 14? En 8 maanden geen werk? Hoe merk je dit niet? Ik stem op dat ze dit zelf bedacht heeft of fantasie verhalen op redit heeft opgedaanquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Ik denk eerder dat haar hart het dan begeeft.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:14 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als Sanneke een keer echte inspanning levert, slaat haar horloge op hol denk ik.
Wij hebben ook geen inzicht in elkaars rekeningen. De enige rekening waar we beiden inzage in hebben is de gezamenlijke. Dat je dit dus qua financiën een tijd voor je kan houden geloof ik wel. Dat je niks te doen hebt lijkt me lastiger.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren wel, heb wel vaker zulke verhalen gelezen.
Inderdaad hele dag rondjes rijden of ergens zitten. Aparte rekeningen. Schulden aangaan.
Sorry, ik ben geen fan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:30 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik draag ze ook en ben 41![]()
Op een mooie rok of met een korte broek. Wel high waisted dan..
Ja natuurlijk, de logopedie is er niet omdat Maen iets niet goed kan maar ze denkt zo snel dat ze het niet kan uitspreken. Dan doet ze toch iets niet goed lijkt mij? Maar dat niemand denkt dat Maen niet ook een genie is! Een genie verstopt in het lichaam van een 5-jarige , die compleet flipt als ze aangesproken wordt als een 5-jarige. Maar dat flippen gebeurd vooral thuis maar is eigenlijk weer de schuld van het onderwijs. Ja ja heel bijzonder allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik wist dat er logopedie bestond coor als je gedachten sneller gaan dan je mond. ( minibelle).
En dan elke week het huiswerk vergeten. Hahaha. Zo schiet het niet op.
Of zou Maen er gewoon geen zin in hebben om thuis te oefenen? Ik denk dat dat laatste het meest aannemelijk is.
Maar van die gezamenlijke rekening betalen jullie dan niet de vaste lasten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen inzicht in elkaars rekeningen. De enige rekening waar we beiden inzage in hebben is de gezamenlijke. Dat je dit dus qua financiën een tijd voor je kan houden geloof ik wel. Dat je niks te doen hebt lijkt me lastiger.
Ik zat nog te twijfelen of dat voor straf stukje, een grapje was.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:55 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de logopedie is er niet omdat Maen iets niet goed kan maar ze denkt zo snel dat ze het niet kan uitspreken. Dan doet ze toch iets niet goed lijkt mij? Maar dat niemand denkt dat Maen niet ook een genie is! Een genie verstopt in het lichaam van een 5-jarige , die compleet flipt als ze aangesproken wordt als een 5-jarige. Maar dat flippen gebeurd vooral thuis maar is eigenlijk weer de schuld van het onderwijs. Ja ja heel bijzonder allemaal.
Ontzettend sneu weer voor die oudste dochter trouwens. Gister tennis wedstrijd verloren, voor straf ( dat schrijft ze letterlijk) een extra training savonds en de volgende dag Aardrijkskunde toets. Arme kind is om 22:45 nog aan het leren. En het gaat al helemaal niet goed met dat vwo+ gedoe samen met topsport en dan laat je zo een kind voor straf extra trainen omdat ze een wedstrijd verloren heeft, in de toetsweek.
Opvoed pareltjes hoor, deze ouders.
Ik weet dat er bij ons aan beide kanten genoeg is om te blijven bijdragen. Daarbij kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat iemand een WW uitkering ontvangt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar van die gezamenlijke rekening betalen jullie dan niet de vaste lasten?
Komt dan ieder maand evengoed zijn aandeel binnen?
Ik zou vooral heel bezorgd zijn over mijn partner, tuurlijk ook boos over het liegen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet dat er bij ons aan beide kanten genoeg is om te blijven bijdragen. Daarbij kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat iemand een WW uitkering ontvangt.
Dat je liegt over zoiets, of over wat dan ook, zou voor mij wel direct einde relatie betekenen.
Kijk maar uit, straks gaat ze je roepen in een storyquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die oorbellen die Wieteke heeft gekregen vind ik een hoog ‘geknutseld door een 8 jarige’ gehalte hebben. Maar het is gelukkig hélemaal haar vibe.
Ik twijfelde ook hoor. Het is ook bijna niet te geloven. Maar daarna kwam nog een storie met: 2 wedstrijden, tennisles (die straf training waarschijnlijk) 20:30 thuis nog eten en dan leren. Met ook nog een #motivatie💪 erbij. Die moeder lijkt er gewoon ook nog trots op te zijn of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of dat voor straf stukje, een grapje was.
Ze verliest namelijk wel vaker en nog niet eerder heb ik zoiets gelezen.
Kennis van mij zit vast voor oa belastingfraude (zzper en geen btw afdragen) en zij heeft hem (hij zit vast) in de gevangenis ten huwelijk gevraagd. (Zij was nergens van op de hoogte, hij werd op schiphol gepakt terwijl zij onderweg was naar schiphol om hem op te halen) Zeer bijzonder 🥴quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet dat er bij ons aan beide kanten genoeg is om te blijven bijdragen. Daarbij kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat iemand een WW uitkering ontvangt.
Dat je liegt over zoiets, of over wat dan ook, zou voor mij wel direct einde relatie betekenen.
Ik snap sommige mensen echt niet. Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die mij niet snappen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Kennis van mij zit vast voor oa belastingfraude (zzper en geen btw afdragen) en zij heeft hem (hij zit vast) in de gevangenis ten huwelijk gevraagd. (Zij was nergens van op de hoogte, hij werd op schiphol gepakt terwijl zij onderweg was naar schiphol om hem op te halen) Zeer bijzonder 🥴
Ik snap dat ook niet, hij heeft zoveel gelogen echt heel veel en toch.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap sommige mensen echt niet. Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die mij niet snappen.
Het was de Nijmeegse vierdaagse, om het nog triester te maken 😅quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef Kaatje35 het volgende:
Met Maarten heb ik geen medelij meer sinds ik hier las dat hij ooit G na afloop van de avondvierdaagse pas kwam ophalen.
Ik kan mij voorstellen dat als je zo'n dominante vrouw hebt dat je laveert en dingen probeert te redden, ondanks dat je daar uiteindelijk het probleem mee in stand houdt voor de kinderen.
Met dat ophalen van G na de avondvierdaagse had hij dat kunnen voorkomen door even wat eerder van huis te gaan en zo de discussie met zijn overheersende vrouw niet aan te hoeven gaan, maar ook zijn zoon niet zo tekort hoeven doen.
ik ben ze alvast gaan volgen op insta, ben zo benieuwd of we dan een ander beeld krijgen te zien als wat ze zelf gaat laten zienquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef Lynnyl het volgende:
AM: het is weer promotiedag vandaag. Eerst die schoonmaakdingen en daarna naar de Hema. Met vijf man sterk voor een doosje stoepkrijt. Je moet iets op je woensdagmiddag... En haar motorrit kunnen we gaan volgen, leuk ook voor de andere deelnemers zo'n zure, zeurderige en niet-getrainde fluflu die achter de groep aan bungelt omdat ze avontuur zoekt, maar het niet gaat redden met snuggs en tena's omdat ze met samengeknepen billen op haar motor zit.
Ik heb dit ooit meegemaakt, maar toen hadden we nog geen gemeenschappelijk huishouden. En ja, ik had iets door en sprak ik hem ook op aan, maar dan kreeg ik terug dat ik hem niet vertrouwde enzo. Dus dat was altijd een ding, totdat hij echt klem kwam te zitten qua leugens. Dat was 6 maanden later.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat iemand geen werk heeft en daar over zou kunnen liegen geloof ik heus wel.. die verhalen staan er genoeg op viva en redit... maar als je dit overkomt is er wel meer mis dan alleen het ontslag...
Rens🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat lees ik nou? AM heeft onverwachte gasten?!?
Wie dan?
Ze hadden daar samen kunnen staan, maar het was haar 'werkdag' en Maarten zijn thuisblijfdag die gevuld is met taken zoals AM dat wil. En daar hoorde Guus, het meest genegeerde en over het hoofd geziene kind, niet bij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef Kaatje35 het volgende:
Met Maarten heb ik geen medelij meer sinds ik hier las dat hij ooit G na afloop van de avondvierdaagse pas kwam ophalen.
Ik kan mij voorstellen dat als je zo'n dominante vrouw hebt dat je laveert en dingen probeert te redden, ondanks dat je daar uiteindelijk het probleem mee in stand houdt voor de kinderen.
Met dat ophalen van G na de avondvierdaagse had hij dat kunnen voorkomen door even wat eerder van huis te gaan en zo de discussie met zijn overheersende vrouw niet aan te hoeven gaan, maar ook zijn zoon niet zo tekort hoeven doen.
En omdat ze daar niet op gerekend heeft, zes gevulde stokbroden en een kwak pastasalade. En dat voor onze plangoeroe die vanochtend nog een vrachtwagen vol van de Appie geleverd kreeg.quote:
Voel me nog steeds vereerd. Maar als je haar dan vraagt om in alle openheid de discussie aan te gaan, dan blijft het stil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat ze je roepen in een story
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Kennis van mij zit vast voor oa belastingfraude (zzper en geen btw afdragen) en zij heeft hem (hij zit vast) in de gevangenis ten huwelijk gevraagd. (Zij was nergens van op de hoogte, hij werd op schiphol gepakt terwijl zij onderweg was naar schiphol om hem op te halen) Zeer bijzonder 🥴
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Ik verwacht wel meer gasten als je 6 (!!!) stokbroden erbij doet.
Ze hebben daar altijd nogal kleine porties, dus ik zou blij zijn met 6 stokbroden erbij🙈quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷
Ja ik zat me ook al te verwonderen over de 6 extra broden. Zeker 8 onverwachte gasten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Dat ben je in de ogen van de Geertsen-clan al gauw 😂😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Niet bestquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:23 schreef Lostit het volgende:
[..]
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.
De zelf gebakken broden en zaadcrackers zijn wel echt verdwenen inmiddels. Sanneke moest die troep ook zo nodig in huis halen, daar gaat het ook nooit gebeuren met het opstarten. Een kind in leven houden elke dag is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.
Waarom je dat laat zien is me trouwens een raadsel.
Rare, vieze vrouw.
Kan me ook voorstellen dat dat ook voor een hoop frustratie zorgt bij Dion.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
De zelf gebakken broden en zaadcrackers zijn wel echt verdwenen inmiddels. Sanneke moest die troep ook zo nodig in huis halen, daar gaat het ook nooit gebeuren met het opstarten. Een kind in leven houden elke dag is al moeilijk genoeg.
Jij schrijft het ik dacht het 🤢quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.
Waarom je dat laat zien is me trouwens een raadsel.
Rare, vieze vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |