abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221208918
Mcw heeft het over haar slapeloze nachten en haar verstoorde slaapcyclus. Ik heb zelf niet echt ervaring met slapeloosheid, maar is het dan niet beter om te ontspannend in plaats van je badkamer te gaan opruimen snachts?
pi_221208926
Overigens ben ik van mening dat haar slapeloosheid door iets anders komt maar het is wel een serieuze vraag 😛
pi_221208949
Michelle zweert bij de producten van everdrops. Die verkopen zeker niks om de spiegel schoon te maken? 🙊
pi_221208960
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke geen update meer gegeven sinds haar laatste ruzie bericht... (die klik link stories kan ze vooraf klaar zetten)
Die heeft goedmaak seks in de strijd gegooid denk ik.
pi_221208964
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zweert bij de producten van everdrops. Die verkopen zeker niks om de spiegel schoon te maken? 🙊
Alsof Michelle ooit poetst! Haha
I can't help it, if I'm lucky
pi_221208969
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
_O-

Als de zus van Patrick denk ik😂
pi_221208971
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit een dag gedacht dat het die dag mn taak was om mn kind in leven te houden. Vind dat zo'n aparte gedachte😅
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅
pi_221208975
Minibelle plaatst het optreden van Lotus. Ik kan niet zingen hoor, maar ik denk dat zij niet muzikaal hoogbegaafd is😅
pi_221208981
quote:

[..]
Pas maar op dan is er zo oeps ineens een tweede 😅
Wel goed een beetje cardio voor haar. Moet ze alleen niet gaan liggen zeesterren 🤣
pi_221208982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft het over haar slapeloze nachten en haar verstoorde slaapcyclus. Ik heb zelf niet echt ervaring met slapeloosheid, maar is het dan niet beter om te ontspannend in plaats van je badkamer te gaan opruimen snachts?
Absoluut hier ook slechte slaper ect en hou echt me ritme zoveel mogelijk aan/vermijd cafeïne na bepaalde tijd.
En ook al lig je en slaap je niet je rust toch soort van uit. Ga echt niet midden in nacht schoonmaken of opruimen. Maarja mijn kids zijn ook altijd vroeg wakker haha
pi_221208991
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Minibelle plaatst het optreden van Lotus. Ik kan niet zingen hoor, maar ik denk dat zij niet muzikaal hoogbegaafd is😅
Ze heeft in ieder geval in meer musicals gespeeld dan jij! (Of ik😆)
pi_221209008
MCW had kortsluiting. Misschien is het verstandig om eens serieus aan de slag te gaan met zichzelf.
pi_221209018
quote:
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
pi_221209021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅
Ik heb keel- en oorontsteking, koorts en overal spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen.
Gisteren waren de kinderen op de opvang en de bso, maar vandaag dacht ik idd ook: 'iedereen leeft nog, missie geslaagd'.
pi_221209024
quote:
Dan is ritme heel belangrijk. En dat heeft ze niet. Dus dan ook niet klagen
pi_221209031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zo'n dag/ dagen is mij ook bekend. Vooral toen ik zwanger was van nr 2😅. Maar als je niet ziek bent herken ik het niet
pi_221209035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
Telefoon weg een uur voor je naar bed gaat, ga wat lezen, of ff seksen is ook lekker ontspannend.

Als je wakker bent in bed blijven of ff wat drinken/plassen en weer terug i.p.v. gaan poetsen, kasten gaan opruimen of sporten.
pi_221209037
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb keel- en oorontsteking, koorts en overal spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen.
Gisteren waren de kinderen op de opvang en de bso, maar vandaag dacht ik idd ook: 'iedereen leeft nog, missie geslaagd'.
Beterschap!

Ik denk dat elke ouder die ziek is weleens zo denkt. Bij Sanneke is het haar dagelijkse bezigheid. Van een afstandje toekijken of haar kind nog beweegt en af en toe een vork met een stuk fruit in z’n mond drukken.
pi_221209039
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Volgens moeders wel💪.
Ik zie vooral een meisje wat er erg veel lol en ontspanning uit haalt en dat vindt ik ook belangrijk
pi_221209040
quote:
Ik neem alles wat zij zegt met een grote korrel zout. Als ze echt zo weinig zou slapen zo ze niet zo'n vliegende vlo zijn.
pi_221209067
quote:

[..]
Iew..... denk dat het vooral veel janken was en dat het zijn schuld is dat ze niet van de bank kon komen...
pi_221209084
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Pas maar op dan is er zo oeps ineens een tweede 😅
Wel goed een beetje cardio voor haar. Moet ze alleen niet gaan liggen zeesterren 🤣
Kan me gewoon werkelijk niet voorstellen dat het bij haar spannender word dan zeester
pi_221209098
MCW heeft weer slapeloze nachten gehad en daarna kortsluiting. Geen idee wat ze daarmee
bedoelt. Gelukkig heeft ze bij de oudere buurman kunnen uithuilen.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 01-07-2026 22:19:48 ]
pi_221209114
MCW die altijd precies weet waar haar puppy is. Ik krijg er de rillingen van. Wat ongezond.
pi_221209120
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zo'n dag/ dagen is mij ook bekend. Vooral toen ik zwanger was van nr 2😅. Maar als je niet ziek bent herken ik het niet
Dit dus... heb ook wel eens flink griep gehad dat ik blij was dat iedereen de eindstreep voor de dag hadden gehaald 👌
Maar als je dit dagelijks hebt en op de bank gaat zitten wachten tot partner thuis komt en echt enkel hapjes drankjes en misschien een schone luier verzorgd wanneer echt noodzakelijk.... dan is dat echt gewoon raar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')