Die heeft goedmaak seks in de strijd gegooid denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke geen update meer gegeven sinds haar laatste ruzie bericht... (die klik link stories kan ze vooraf klaar zetten)
Alsof Michelle ooit poetst! Hahaquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zweert bij de producten van everdrops. Die verkopen zeker niks om de spiegel schoon te maken? 🙊
quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die heeft goedmaak seks in de strijd gegooid denk ik.
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit een dag gedacht dat het die dag mn taak was om mn kind in leven te houden. Vind dat zo'n aparte gedachte😅
Pas maar op dan is er zo oeps ineens een tweede 😅quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Absoluut hier ook slechte slaper ect en hou echt me ritme zoveel mogelijk aan/vermijd cafeïne na bepaalde tijd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft het over haar slapeloze nachten en haar verstoorde slaapcyclus. Ik heb zelf niet echt ervaring met slapeloosheid, maar is het dan niet beter om te ontspannend in plaats van je badkamer te gaan opruimen snachts?
Ze heeft in ieder geval in meer musicals gespeeld dan jij! (Of ik😆)quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Minibelle plaatst het optreden van Lotus. Ik kan niet zingen hoor, maar ik denk dat zij niet muzikaal hoogbegaafd is😅
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft het over haar slapeloze nachten en haar verstoorde slaapcyclus. Ik heb zelf niet echt ervaring met slapeloosheid, maar is het dan niet beter om te ontspannend in plaats van je badkamer te gaan opruimen snachts?
Ik heb keel- en oorontsteking, koorts en overal spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅
Dan is ritme heel belangrijk. En dat heeft ze niet. Dus dan ook niet klagenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Zo'n dag/ dagen is mij ook bekend. Vooral toen ik zwanger was van nr 2😅. Maar als je niet ziek bent herken ik het nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅
Telefoon weg een uur voor je naar bed gaat, ga wat lezen, of ff seksen is ook lekker ontspannend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
Beterschap!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb keel- en oorontsteking, koorts en overal spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen.
Gisteren waren de kinderen op de opvang en de bso, maar vandaag dacht ik idd ook: 'iedereen leeft nog, missie geslaagd'.
Volgens moeders wel💪.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Minibelle plaatst het optreden van Lotus. Ik kan niet zingen hoor, maar ik denk dat zij niet muzikaal hoogbegaafd is😅
Ik neem alles wat zij zegt met een grote korrel zout. Als ze echt zo weinig zou slapen zo ze niet zo'n vliegende vlo zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Iew..... denk dat het vooral veel janken was en dat het zijn schuld is dat ze niet van de bank kon komen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan me gewoon werkelijk niet voorstellen dat het bij haar spannender word dan zeesterquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Pas maar op dan is er zo oeps ineens een tweede 😅
Wel goed een beetje cardio voor haar. Moet ze alleen niet gaan liggen zeesterren 🤣
Dit dus... heb ook wel eens flink griep gehad dat ik blij was dat iedereen de eindstreep voor de dag hadden gehaald 👌quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zo'n dag/ dagen is mij ook bekend. Vooral toen ik zwanger was van nr 2😅. Maar als je niet ziek bent herken ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |