ik ben ze alvast gaan volgen op insta, ben zo benieuwd of we dan een ander beeld krijgen te zien als wat ze zelf gaat laten zienquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef Lynnyl het volgende:
AM: het is weer promotiedag vandaag. Eerst die schoonmaakdingen en daarna naar de Hema. Met vijf man sterk voor een doosje stoepkrijt. Je moet iets op je woensdagmiddag... En haar motorrit kunnen we gaan volgen, leuk ook voor de andere deelnemers zo'n zure, zeurderige en niet-getrainde fluflu die achter de groep aan bungelt omdat ze avontuur zoekt, maar het niet gaat redden met snuggs en tena's omdat ze met samengeknepen billen op haar motor zit.
Ik heb dit ooit meegemaakt, maar toen hadden we nog geen gemeenschappelijk huishouden. En ja, ik had iets door en sprak ik hem ook op aan, maar dan kreeg ik terug dat ik hem niet vertrouwde enzo. Dus dat was altijd een ding, totdat hij echt klem kwam te zitten qua leugens. Dat was 6 maanden later.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat iemand geen werk heeft en daar over zou kunnen liegen geloof ik heus wel.. die verhalen staan er genoeg op viva en redit... maar als je dit overkomt is er wel meer mis dan alleen het ontslag...
Rens🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat lees ik nou? AM heeft onverwachte gasten?!?
Wie dan?
Ze hadden daar samen kunnen staan, maar het was haar 'werkdag' en Maarten zijn thuisblijfdag die gevuld is met taken zoals AM dat wil. En daar hoorde Guus, het meest genegeerde en over het hoofd geziene kind, niet bij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef Kaatje35 het volgende:
Met Maarten heb ik geen medelij meer sinds ik hier las dat hij ooit G na afloop van de avondvierdaagse pas kwam ophalen.
Ik kan mij voorstellen dat als je zo'n dominante vrouw hebt dat je laveert en dingen probeert te redden, ondanks dat je daar uiteindelijk het probleem mee in stand houdt voor de kinderen.
Met dat ophalen van G na de avondvierdaagse had hij dat kunnen voorkomen door even wat eerder van huis te gaan en zo de discussie met zijn overheersende vrouw niet aan te hoeven gaan, maar ook zijn zoon niet zo tekort hoeven doen.
En omdat ze daar niet op gerekend heeft, zes gevulde stokbroden en een kwak pastasalade. En dat voor onze plangoeroe die vanochtend nog een vrachtwagen vol van de Appie geleverd kreeg.quote:
Voel me nog steeds vereerd. Maar als je haar dan vraagt om in alle openheid de discussie aan te gaan, dan blijft het stil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat ze je roepen in een story
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Kennis van mij zit vast voor oa belastingfraude (zzper en geen btw afdragen) en zij heeft hem (hij zit vast) in de gevangenis ten huwelijk gevraagd. (Zij was nergens van op de hoogte, hij werd op schiphol gepakt terwijl zij onderweg was naar schiphol om hem op te halen) Zeer bijzonder 🥴
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Ik verwacht wel meer gasten als je 6 (!!!) stokbroden erbij doet.
Ze hebben daar altijd nogal kleine porties, dus ik zou blij zijn met 6 stokbroden erbij🙈quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷
Ja ik zat me ook al te verwonderen over de 6 extra broden. Zeker 8 onverwachte gasten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Dat ben je in de ogen van de Geertsen-clan al gauw 😂😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar een hele grote eter 🤷
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
Niet bestquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:23 schreef Lostit het volgende:
[..]
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.
De zelf gebakken broden en zaadcrackers zijn wel echt verdwenen inmiddels. Sanneke moest die troep ook zo nodig in huis halen, daar gaat het ook nooit gebeuren met het opstarten. Een kind in leven houden elke dag is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.
Waarom je dat laat zien is me trouwens een raadsel.
Rare, vieze vrouw.
Kan me ook voorstellen dat dat ook voor een hoop frustratie zorgt bij Dion.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
De zelf gebakken broden en zaadcrackers zijn wel echt verdwenen inmiddels. Sanneke moest die troep ook zo nodig in huis halen, daar gaat het ook nooit gebeuren met het opstarten. Een kind in leven houden elke dag is al moeilijk genoeg.
Jij schrijft het ik dacht het 🤢quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ook nog kneiterhard gebakken aan de irritante geluiden te horen toen zij ze met vieze knuisten op de snijplank dropte.
Waarom je dat laat zien is me trouwens een raadsel.
Rare, vieze vrouw.
Haha kan. Ik was het ook niet, maar krijg altijd super veel complimenten als ik dit draag. Maar kan me voorstellen dat het gegeven minder mooi staat!quote:
Die heeft goedmaak seks in de strijd gegooid denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke geen update meer gegeven sinds haar laatste ruzie bericht... (die klik link stories kan ze vooraf klaar zetten)
Alsof Michelle ooit poetst! Hahaquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zweert bij de producten van everdrops. Die verkopen zeker niks om de spiegel schoon te maken? 🙊
quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die heeft goedmaak seks in de strijd gegooid denk ik.
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit een dag gedacht dat het die dag mn taak was om mn kind in leven te houden. Vind dat zo'n aparte gedachte😅
Pas maar op dan is er zo oeps ineens een tweede 😅quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Absoluut hier ook slechte slaper ect en hou echt me ritme zoveel mogelijk aan/vermijd cafeïne na bepaalde tijd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft het over haar slapeloze nachten en haar verstoorde slaapcyclus. Ik heb zelf niet echt ervaring met slapeloosheid, maar is het dan niet beter om te ontspannend in plaats van je badkamer te gaan opruimen snachts?
Ze heeft in ieder geval in meer musicals gespeeld dan jij! (Of ik😆)quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Minibelle plaatst het optreden van Lotus. Ik kan niet zingen hoor, maar ik denk dat zij niet muzikaal hoogbegaafd is😅
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft het over haar slapeloze nachten en haar verstoorde slaapcyclus. Ik heb zelf niet echt ervaring met slapeloosheid, maar is het dan niet beter om te ontspannend in plaats van je badkamer te gaan opruimen snachts?
Ik heb keel- en oorontsteking, koorts en overal spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅
Dan is ritme heel belangrijk. En dat heeft ze niet. Dus dan ook niet klagenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Zo'n dag/ dagen is mij ook bekend. Vooral toen ik zwanger was van nr 2😅. Maar als je niet ziek bent herken ik het nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel eens dagen geweest, als ik zelf helemaal beroerd was en toch voor mijn baby en peuter moest zorgen dat ik dacht: vandaag is ze in leven houden genoeg 😅
Telefoon weg een uur voor je naar bed gaat, ga wat lezen, of ff seksen is ook lekker ontspannend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
Beterschap!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb keel- en oorontsteking, koorts en overal spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen.
Gisteren waren de kinderen op de opvang en de bso, maar vandaag dacht ik idd ook: 'iedereen leeft nog, missie geslaagd'.
Volgens moeders wel💪.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Minibelle plaatst het optreden van Lotus. Ik kan niet zingen hoor, maar ik denk dat zij niet muzikaal hoogbegaafd is😅
Ik neem alles wat zij zegt met een grote korrel zout. Als ze echt zo weinig zou slapen zo ze niet zo'n vliegende vlo zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
Iew..... denk dat het vooral veel janken was en dat het zijn schuld is dat ze niet van de bank kon komen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan me gewoon werkelijk niet voorstellen dat het bij haar spannender word dan zeesterquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Pas maar op dan is er zo oeps ineens een tweede 😅
Wel goed een beetje cardio voor haar. Moet ze alleen niet gaan liggen zeesterren 🤣
Dit dus... heb ook wel eens flink griep gehad dat ik blij was dat iedereen de eindstreep voor de dag hadden gehaald 👌quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zo'n dag/ dagen is mij ook bekend. Vooral toen ik zwanger was van nr 2😅. Maar als je niet ziek bent herken ik het niet
Bij haar is dat seks toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
Haha dat ja, *insert MCW stem; "Nog niet misschien. Aeeegggt bizar!"quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof Michelle ooit poetst! Haha
20 uur? Holy shitquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Haha dat ja, *insert MCW stem; "Nog niet misschien. Aeeegggt bizar!"
Vond het wel opvallend, die advertentie voor een poetsvrouw interieurverzorgster laatst. Sowieso dat ze dat zo openbaar doet en ook voor minstens 20uur per week. De farm is groot maar het is ook weer geen 16slaapkamers tellende villa ofzo. Ben benieuwd wat dat takenpakket dan allemaal inhoudt, naast poetsen het interieur verzorgen.
Rens Kroes, echt onbegrijpelijk vind ik ditquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:23 schreef Lostit het volgende:
[..]
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.
Maar echt.. zij raakt altijd helemaal in de ban van spulletjes die voor kinderen bedoeld zijn. Behalve de seksboekjes dan, is het echt een groot kind gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal in de ban van nijntje.... die is echt met haar 2e kindertijd bezig
Vreselijk he. Het is ook echt een hele nare verkrachting waar hij voor veroordeeld is. (Uiteraard is elke verkrachting vreselijk maar ik bedoel meer dat als je dan die details hoort over je man bij de zitting dan walg je toch van hem?)quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Rens Kroes, echt onbegrijpelijk vind ik dit
Met die 3x p/d hoeft dat rond slaaptijd niet meer toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:45 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Bij haar is dat seks toch?
Het was in combi met de zaak. En natuurlijk het zorgen voor en denken om de kinderen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Haha dat ja, *insert MCW stem; "Nog niet misschien. Aeeegggt bizar!"
Vond het wel opvallend, die advertentie voor een poetsvrouw interieurverzorgster laatst. Sowieso dat ze dat zo openbaar doet en ook voor minstens 20uur per week. De farm is groot maar het is ook weer geen 16slaapkamers tellende villa ofzo. Ben benieuwd wat dat takenpakket dan allemaal inhoudt, naast poetsen het interieur verzorgen.
Infantiel gedrag. Als man kan je je vrouw dan toch niet anders meer zien dan als kind?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal in de ban van nijntje.... die is echt met haar 2e kindertijd bezig
Was zij niet ook diegene die zei dat je klei moest eten ofzo? Dat dat gezond was?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vreselijk he. Het is ook echt een hele nare verkrachting waar hij voor veroordeeld is. (Uiteraard is elke verkrachting vreselijk maar ik bedoel meer dat als je dan die details hoort over je man bij de zitting dan walg je toch van hem?)
Maar zij gelooft het allemaal niet ofzo.
Sowieso een type dat zwaar in mijn allergie zit met haar semi spirituele geneuzel
Klopt, dat was zij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Was zij niet ook diegene die zei dat je klei moest eten ofzo? Dat dat gezond was?
Niet serieus te nemen die vrouw.
Klei? Misschien maar goed dat ik niet weet wie deze vrouw is😬quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Was zij niet ook diegene die zei dat je klei moest eten ofzo? Dat dat gezond was?
Dat weet ik even niet ik doe mijn best zo min mogelijk te luisteren naar zulke mensenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man kreeg juist het advies niet te veel te gaan doen. Drink een glas water, maar doe geen echte activiteiten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb een hele tijd echt heel slecht geslapen en toen was het advies, niet blijven woelen, draaien en piekeren. Sta op en ga iets doen: de was vouwen, een cake bakken whatever.
Dus heeel misschien heeft Michelle dat advies ook wel gehad.
Ik vraag me wel eens af wat Sanneke gedaan zou hebben als ze Mijan niet had.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Je moet toch een inhoudsloos leven hebben als de reden dat je ruzie/slecht discussie hebt met je partner de Bondgenoten is. Mogen nog van geluk spreken dat, dat programma geen livestream heeft, want dan kwam ze helemaal niet meer van de bank af.
Hou op, ik ben een beelddenkerquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde echt hetzelfde kkmen zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:12 schreef Weerikier het volgende:
Man man man, dat paard gehobbel weer bij AM.. Die Mirjam wordt de hele tijd gefilmd door AM haar dildo camera en dat is niet voordelig voor Mirjam. Dat mens zit schots en scheef op dat paard, haar cap (ook mét camera erop want heel boeiend om iedere week dezelfde duffe rit te filmen) zakt voor haar gezicht en ze kan het paard niet bij de groep houden, gilt dat ze een hond ziet en gilt vervolgens dat haar paard "aan het kakken" is.
AM vond het gelukkig een fijne rit. 😑
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik wilde echt hetzelfde kkmen zeggen.
Zelden zulke slechte ruiters gezien als bij deze manege. Verschrikkelijk. En IJslands muisjemeisje is echt om te janken. Geen enkele progressie ook.
Om over het rijden in een groep met deze droogte ( en dus grote stofwolken) nog maar te zwijgen.
Arme dieren.
Hardop gelachen 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood???
Wat minder Red Bull en alcohol zijn ook een optie...quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |