Het moederschap is één groot feest volgens MW. Als dat zo is, dan begrijp ik al dat maximaal dramatisch doen en janken niet zo goed. En wat verstaat zij onder moederschap want haar kinderen worden vooral door haar village opgevoed want moeders kan (of wil) niets alleen. En dan nog is het één groot overdreven tranendal in plaats van in je handen klappen met wat je wel hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 06:43 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik kom even naar hier gesprongen want met bijlezen zit ik nog in deel #258 😅🤣🫣 maar vindt het echt bizar om te zien hoe manisch MW is. Aan de schoenen te zien gaat Timmieboy zelfs mee naar de oudergesprekken op school?! Ga daar met Koen zitten als je het niet alleen aan kunt, dat is toch de vader?! En tussen neus en lippen door even vermelden dat er weer 'kortsluiting' is geweest. Maar wat is ze gelukkig he, de meid! Stralende ogen, eindelijk papa's meisje weer terug!
Mijn hemel.
Haha net even gekeken, wat erg!quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Vergeten jullie niet nog een keer het paardrijfilmpje te kijken voordat de story verdwijnt 😂
En vooral hoe hysterisch ze daar over doet. Ik zit af en toe naar een kleuter in een grote-mensen-lijf te kijken. Bij Diddle, bij dat ei dat eigenlijk voor de middelste was en zij het zelf snel uitpakt en nog net niet door het dak gaat want er zit een tweeling dino in. Nu weer Nijntje. Als je dan al wil 'unboxen' doe dat dan juist met je kinderen ipv het uit hun handen te trekken of van ze weg te draaien. Ik weet soms niet waar ik naar zit te kijken...quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die is ook bedoeld voor volwassenen .... punt is niet nijntje maar dat ze voornamelijk spullen koopt bedoeld voor kleine kinderen...
Ja het is heel gek allemaalquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En vooral hoe hysterisch ze daar over doet. Ik zit af en toe naar een kleuter in een grote-mensen-lijf te kijken. Bij Diddle, bij dat ei dat eigenlijk voor de middelste was en zij het zelf snel uitpakt en nog net niet door het dak gaat want er zit een tweeling dino in. Nu weer Nijntje. Als je dan al wil 'unboxen' doe dat dan juist met je kinderen ipv het uit hun handen te trekken of van ze weg te draaien. Ik weet soms niet waar ik naar zit te kijken...
Koen draagt ook altijd zulke schoenen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2026 06:43 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik kom even naar hier gesprongen want met bijlezen zit ik nog in deel #258 😅🤣🫣 maar vindt het echt bizar om te zien hoe manisch MW is. Aan de schoenen te zien gaat Timmieboy zelfs mee naar de oudergesprekken op school?! Ga daar met Koen zitten als je het niet alleen aan kunt, dat is toch de vader?! En tussen neus en lippen door even vermelden dat er weer 'kortsluiting' is geweest. Maar wat is ze gelukkig he, de meid! Stralende ogen, eindelijk papa's meisje weer terug!
Mijn hemel.
Volgens Sanneke heb ik een ongezonde en niet normale relatie, want in de 15 jaar dat we samen zijn nog nooit ruzie gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:12 schreef LALAA het volgende:
En dan oordelen over mensen die nooit ruzie hebben, inclusief minachtend gesnuif erbij. Dat kan zij zich niet voorstellen, dus dan kan het natuurlijk ook niet. Ik vind het heeel typerend dat ze zegt “op je werk clash je toch ook met mensen? En met je vrienden?”. Dat zal precies zijn wat er steeds bij haar is gebeurd, ruzie met alles en iedereen totdat er niemand meer overblijft.
Ik heb ook wel eens onenigheid met mijn vriend. Wat mij altijd helpt is gaan werken of met een vriendin bespreken. Dat maakt het luchtiger, dan kan ik er achteraf meestal weer om lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij wil natuurlijk vooral horen dat het niet aan haar ligt. Het valt nog mee dat ze deze keer haar autisme er niet bijgehaald heeft als excuus.
En ze praten echt over alles hoor! Als je ruzie krijgt over iets wat Dion zegt over de Bondgenoten kunnen hun gesprekken nooit veel voorstellen. Kan ik me bij hun sowieso niet voorstellen. Sanneke maakt niks mee, Dion werkt dan nog maar houdt Sanneke steeds in de gaten via insta en telefoon. Het is hier al eerder genoemd maar het is echt alsof je naar het programma Knoop in je zakdoek zit te kijken.
Dit heb ik ook. En we zijn 26 jaar samen🤔quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens Sanneke heb ik een ongezonde en niet normale relatie, want in de 15 jaar dat we samen zijn nog nooit ruzie gehad.
En nee, we zijn het niet altijd (nouja.. eigenlijk zelden) niet met elkaar eens. Of zijn wel eens snibbig om wat voor reden dan ook. Maar dat is allemaal niet-ruziewaardig.
Maar het zal wel haar autist-zijn wezen, dat ze niet snapt dat zoiets ook bestaan. Omdat zij dat niet hebben.
Kind vliegt met haar veel te kleine fietsje bijna de hekken in. Lot: je moet niet zeggen dat ik raar fiets. AM: ik geef alleen maar tips. Die werken dus niet...quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Lot is al net zo creatief als Saar en Suus. 🥰
Ik krijg vooral de indruk dat haar reactie op Dion, voor hem de druppel geweest is van iets wat al een tijd zit te etteren. En als dat voor haar nu totaal onverwacht is, dan gaat ze het er nog dagen over hebben. Het willen vergelijken met anderen vind ik ook vreemd. Maar ze waren elkaar alweer kwijt, de hoeveelste keer is dat deze week al zo? Gelukkig zijn ze nu weer dichterbij elkaar gekomen, ik verwacht ergens deze week nog wel een aankondiging voor een weekendje weg samen, want daar is ze zo aan toe.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens onenigheid met mijn vriend. Wat mij altijd helpt is gaan werken of met een vriendin bespreken. Dat maakt het luchtiger, dan kan ik er achteraf meestal weer om lachen.
Thuis blijven zitten en er dan 12 uur later nog steeds mee bezig zijn is wel ongezond.
Klopt. Kan hoor dat ze allebei dezelfde schoenen hebben, ze copy pasted wel meer 😉 Maar in een ander filmpje op haar pagina heeft Tim toevallig precies zulke schoenen aan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Koen draagt ook altijd zulke schoenen toch?
Hoewel niks me meer verbaast bij MCW hoop ik toch dat ze gewoon met de vader daar zat en niet met Tim.
Helemaal prima vakantie lijkt mij. Doe maar gewoon...quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.
Dat is zo' n beetje naast de deur.
MCW vliegt met ze de halve wereld over.
En hoe belastend is het als je steeds je kinderen opzadelt met jouw tranen.
Onze relatie van 20 jaar is ook heel ongezond.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens Sanneke heb ik een ongezonde en niet normale relatie, want in de 15 jaar dat we samen zijn nog nooit ruzie gehad.
En nee, we zijn het niet altijd (nouja.. eigenlijk zelden) niet met elkaar eens. Of zijn wel eens snibbig om wat voor reden dan ook. Maar dat is allemaal niet-ruziewaardig.
Maar het zal wel haar autist-zijn wezen, dat ze niet snapt dat zoiets ook bestaan. Omdat zij dat niet hebben.
Onze laatste ruzie is bijna 6 jaar geleden. Dat was 2 dagen voor de bevalling en bij mij sloegen de stoppen door omdat hij goor had zitten schijten op de wc die ik net had gepoetst.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze dr gelijk wil hebben en dus erop doorgaat. En ik snapdat dat bij Dion dan een keer klaar is en dan boos wordt. En dan komen ze in een cirkel terecht en dat gaat door en doorquote:Op donderdag 2 juli 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik krijg vooral de indruk dat haar reactie op Dion, voor hem de druppel geweest is van iets wat al een tijd zit te etteren. En als dat voor haar nu totaal onverwacht is, dan gaat ze het er nog dagen over hebben. Het willen vergelijken met anderen vind ik ook vreemd. Maar ze waren elkaar alweer kwijt, de hoeveelste keer is dat deze week al zo? Gelukkig zijn ze nu weer dichterbij elkaar gekomen, ik verwacht ergens deze week nog wel een aankondiging voor een weekendje weg samen, want daar is ze zo aan toe.
Ja, sneu. Dat meisje is juist zo lekker actief op de fiets.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat sneu voor Madelief Nagelkerke dat dr pols is gebroken. Ze had zo geoefend voor de jeugdronde.
Maar ze gaan wel volgende week naar Spanje. Hopelijk heeft ze niet te veel napijn. En zwemmen is een stuk minder met je pols in het gips. En dan de bloedhitte en gips. Lijkt me echt niet fijn voor dr. Wat zal sophie balen 😬
Ja, daarom wil ze ook verhalen van anderen heb ik het idee. Ze zoekt redenen om haar gelijk door te duwen bij hem. Heel gezellig daar momenteel denk ik (anders ook niet, maar laatste paar weken is het echt alleen maar klagen en zagen over werkelijk waar elk klein dingetje).quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze dr gelijk wil hebben en dus erop doorgaat. En ik snapdat dat bij Dion dan een keer klaar is en dan boos wordt. En dan komen ze in een cirkel terecht en dat gaat door en door
En je man regelmatig ‘kwijtgeraakt’?quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. En we zijn 26 jaar samen🤔
Deze zou mij toen ook echt over de rooie getrokken hebben 👌👍 volledig legit!quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:45 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Onze laatste ruzie is bijna 6 jaar geleden. Dat was 2 dagen voor de bevalling en bij mij sloegen de stoppen door omdat hij goor had zitten schijten op de wc die ik net had gepoetst.
We zijn het vaak zat niet eens met elkaar. En we vinden elkaar ook regelmatig irritant. Maar daar maken we geen ruzie om.
Ik denk onze relatie van bijna 17 jaar ook in haar ogen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Onze relatie van 20 jaar is ook heel ongezond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |