abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221211561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lekker over de camping struinen, met andere kinderen spelen, ipv met ma op het terras hangen
Even maximaaaaaal kind zijn, ik gun het ze

Zonder moeder die om alles jankt, positief én negatief.
pi_221211653
Julia loopt ook al met een Nijntje trui.
pi_221211783
Debbie, dat filmpje van vanmorgen.
Die dunne haartjes op dat voorhoofd en die bizarre blik.
Alsof ze in Deventer onder de brug heeft gelegen.
Douche je eerst even en gooi er wat schmink op
pi_221212429
Dat geblèr weer op de oprit bij de familie Geerts rond een uur of 11 bij het vertrek van Julia en Rens. Wat een asocialen.
Rekening houden met anderen komt niet in hun woordenboek voor. Schijt aan de buren.
pi_221212497
Ik kom even naar hier gesprongen want met bijlezen zit ik nog in deel #258 😅🤣🫣 maar vindt het echt bizar om te zien hoe manisch MW is. Aan de schoenen te zien gaat Timmieboy zelfs mee naar de oudergesprekken op school?! Ga daar met Koen zitten als je het niet alleen aan kunt, dat is toch de vader?! En tussen neus en lippen door even vermelden dat er weer 'kortsluiting' is geweest. Maar wat is ze gelukkig he, de meid! Stralende ogen, eindelijk papa's meisje weer terug!

Mijn hemel.
pi_221212524
MCW zat zondag na een slapeloze nacht in de tuin op de kinderen te wachten. Toen volgende er weer een slapeloze nacht (zo-ma) en die werd gevolgd door kortsluiting. Geen idee wat ze bedoelt met kortsluiting maar het zal wel weer drama geweest zijn. En dan toch ma-di je bed uit om voetbal te kijken.
Het is weer wachten op de volgende liefste ambulancemevrouw die haar moet oplappen.

De zwart wit foto waar ze tussen haar twee oudsten zit heeft Pascal vibes.
pi_221212530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:26 schreef Shuri het volgende:
Ik heb ook een 'me and my fans' nijntje shirt. :')
pi_221212538
De ruzie heeft Sanneke en Dion weer dichterbij elkaar gebracht🥳 Laat die zeester maar schuiven!

Zij kon er ook niet zoveel aan doen natuurlijk, ze had een ochtendhumeur en was moe. Blijkbaar heeft zij ‘s avonds nog last van haar ochtendhumeur.
pi_221212547
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:10 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik zo’n hoodie 🫣 maar ik heb die vooral thuis aan als ik op visite ga of naar eens afspraak ruil ik een hoodie vaak om voor een shirtje met een jasje of zo.
pi_221212556
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:16 schreef JaNeeDan het volgende:
De ruzie heeft Sanneke en Dion weer dichterbij elkaar gebracht🥳 Laat die zeester maar schuiven!

Zij kon er ook niet zoveel aan doen natuurlijk, ze had een ochtendhumeur en was moe. Blijkbaar heeft zij ‘s avonds nog last van haar ochtendhumeur.
Ik zal wel ouderwets zijn, ben toch ook al 47 ;) , maar waarom zou je een ruzie delen met wie maar wil. En een dag later nog even updaten. Maar ik ben niet in de wieg gelegd om influencer te worden en zal dat ook nooit worden 😆
pi_221212575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:25 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik zal wel ouderwets zijn, ben toch ook al 47 ;) , maar waarom zou je een ruzie delen met wie maar wil. En een dag later nog even updaten. Maar ik ben niet in de wieg gelegd om influencer te worden en zal dat ook nooit worden 😆
Zij wil natuurlijk vooral horen dat het niet aan haar ligt. Het valt nog mee dat ze deze keer haar autisme er niet bijgehaald heeft als excuus.
En ze praten echt over alles hoor! Als je ruzie krijgt over iets wat Dion zegt over de Bondgenoten kunnen hun gesprekken nooit veel voorstellen. Kan ik me bij hun sowieso niet voorstellen. Sanneke maakt niks mee, Dion werkt dan nog maar houdt Sanneke steeds in de gaten via insta en telefoon. Het is hier al eerder genoemd maar het is echt alsof je naar het programma Knoop in je zakdoek zit te kijken.
pi_221212620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:26 schreef Shuri het volgende:
Maar die is ook bedoeld voor volwassenen .... punt is niet nijntje maar dat ze voornamelijk spullen koopt bedoeld voor kleine kinderen...
pi_221212624
Sanneke gaat voor de goedmaaks*x 🥳
pi_221212644
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:07 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW zat zondag na een slapeloze nacht in de tuin op de kinderen te wachten. Toen volgende er weer een slapeloze nacht (zo-ma) en die werd gevolgd door kortsluiting. Geen idee wat ze bedoelt met kortsluiting maar het zal wel weer drama geweest zijn. En dan toch ma-di je bed uit om voetbal te kijken.
Het is weer wachten op de volgende liefste ambulancemevrouw die haar moet oplappen.

De zwart wit foto waar ze tussen haar twee oudsten zit heeft Pascal vibes.
Dat was ook meteen mijn associatie. Durfde het niet te schrijven hier maar nu zeg jij het 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_221212645
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:10 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Het is je vergeven😁
pi_221212652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:19 schreef Celess het volgende:

[..]
Even maximaaaaaal kind zijn, ik gun het ze

Zonder moeder die om alles jankt, positief én negatief.
Inderdaad. Verschrikkelijk zeg als je steeds je maar moet verhouden tot je moeders emoties die all over the place zijn
pi_221212653
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke gaat voor de goedmaaks*x 🥳
Dat is ook zo'n beetje het enige wat Dion uit deze relatie krijgt dus goed dat ze deze joker inzet 😉
pi_221212656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:37 schreef Lipisu het volgende:
Debbie, dat filmpje van vanmorgen.
Die dunne haartjes op dat voorhoofd en die bizarre blik.
Alsof ze in Deventer onder de brug heeft gelegen.
Douche je eerst even en gooi er wat schmink op
Deventer??? Alsjeblieft niet zeg. We hebben hier in de stad al genoeg gekkies. Debbie kan daar echt niet bij oO/
  donderdag 2 juli 2026 @ 08:12:49 #69
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221212678
Ik zit nog even de video’s van Sanneke van gisterenavond terug te luisteren en soms vraag ik mezelf wel eens af of ze hoort van ze allemaal zegt?

Ze hadden ruzie om de bondgenoten, dat is in de avond toch? En dan begint ze over een ochtendhumeur? Ik snap dat de hele dag voor haar hetzelfde voelt met dat gehang thuis, maar dit is gewoon een beetje vreemd.

En dan oordelen over mensen die nooit ruzie hebben, inclusief minachtend gesnuif erbij. Dat kan zij zich niet voorstellen, dus dan kan het natuurlijk ook niet. Ik vind het heeel typerend dat ze zegt “op je werk clash je toch ook met mensen? En met je vrienden?”. Dat zal precies zijn wat er steeds bij haar is gebeurd, ruzie met alles en iedereen totdat er niemand meer overblijft.

Maar ze kan gelukkig letterlijk echt alles zeggen tegen Dion en hij tegen haar. Alles tegen elkaar kunnen zeggen, maar ook echt praten en luisteren is iets anders Sanneke. Anders zou je na een ruzie ook niet dichter tot elkaar komen, omdat je dan pas uit wat jullie allebei dwars zit.

Gelukkig geeft ze ons ook nog even mee dat een ruzie wel zin moet hebben. Dus mensen, ik verwacht wonderen vandaag. Sanneke van de bank, zodat Dion thuis komt in een opgeruimd en fris huis, heerlijk aan kan schuiven voor het avondeten en dat hij een keer M. niet meteen hoeft te entertainen. Wat een verademing zal dat voor hem zijn.
pi_221212720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 08:12 schreef LALAA het volgende:
Ik zit nog even de video’s van Sanneke van gisterenavond terug te luisteren en soms vraag ik mezelf wel eens af of ze hoort van ze allemaal zegt?

Ze hadden ruzie om de bondgenoten, dat is in de avond toch? En dan begint ze over een ochtendhumeur? Ik snap dat de hele dag voor haar hetzelfde voelt met dat gehang thuis, maar dit is gewoon een beetje vreemd.

En dan oordelen over mensen die nooit ruzie hebben, inclusief minachtend gesnuif erbij. Dat kan zij zich niet voorstellen, dus dan kan het natuurlijk ook niet. Ik vind het heeel typerend dat ze zegt “op je werk clash je toch ook met mensen? En met je vrienden?”. Dat zal precies zijn wat er steeds bij haar is gebeurd, ruzie met alles en iedereen totdat er niemand meer overblijft.

Maar ze kan gelukkig letterlijk echt alles zeggen tegen Dion en hij tegen haar. Alles tegen elkaar kunnen zeggen, maar ook echt praten en luisteren is iets anders Sanneke. Anders zou je na een ruzie ook niet dichter tot elkaar komen, omdat je dan pas uit wat jullie allebei dwars zit.

Gelukkig geeft ze ons ook nog even mee dat een ruzie wel zin moet hebben. Dus mensen, ik verwacht wonderen vandaag. Sanneke van de bank, zodat Dion thuis komt in een opgeruimd en fris huis, heerlijk aan kan schuiven voor het avondeten en dat hij een keer M. niet meteen hoeft te entertainen. Wat een verademing zal dat voor hem zijn.
Ja die viel me ook op, want dat heb ik dus nooit of zeeer zelden misschien jaren terug een keer toen ik nog heel jong was.
pi_221212723
DBM is ook aangehaakt bij de Nijntje trend 😅
pi_221212736
Vergeten jullie niet nog een keer het paardrijfilmpje te kijken voordat de story verdwijnt 😂
pi_221212739
Debbie kijkt op die paspoort foto helemaal hysterisch uit haar ogen vind ik
pi_221212741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 08:22 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM is ook aangehaakt bij de Nijntje trend 😅
Hahaha, ik zag het net ook! Zo'n t-shirt gaat nog enigzins, maar dat brilkoord en enkelbandje bij Debbie is echt vreselijk kinderachtig. Ik vind ook veel dingen cute en schattig, maar no way dat ik zulke dingen koop en draag...

En DBM gaat weer eens NIET sporten! Wat een doorzetter is het toch hé, die mijt😂
pi_221212744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja die viel me ook op, want dat heb ik dus nooit of zeeer zelden misschien jaren terug een keer.
Ik ken eerlijk gezegd ruzie met vrienden enkel uit mijn puber jaren.. dat mensen ineens raar gingen doen of roddelen enzo 🤷 als volwassene ruzie met vrienden? Het ergens niet mee eens zijn dus verschillend ergens naar kijken is geen ruzie.. je hoort elkaar aan je verteld hoe jij er over denkt en respecteert elkaars mening 🤷
Denk echt dat Sanneke geen idee heeft hoe een gezonde discussie gevoerd kan worden 🤷 het is haar mening anders verheft ze stem en heb je ruzie... zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')