Ik had altijd het idee dat Koen meer met de kinderen deed dan MW. Nu komt het over alsof zij en Tim alleen maar leuke dingen met ze doen. Op de fiets, ijsjes eten, vakanties, en vooral 100x in beeld de ex-voetbaltrainer die balletjes trapt. Maar dat zag ik Koen ook altijd doen. Dus ik gun die kinderen een mega kneuterige vakantie aan zee waar ze maximaal kind mogen zijn. Even geen tranenvangers van hun instabiele, emotionele moeder zijn maar gewoon lekker aanrommelen op het strand.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met Koen en Sjaak een lekker kneuterige vakantie gaan hebben
Dat vind ik zo'n rarequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik krijg Sovschoice af en toe op mn tijdlijn. Ik weet niet wat ik daar nu van moet denken. Hoe gaat haar dochter meedraaien in de maatschappij?
Is die school nu echt zaligmakend?
Tot vorig jaar deden Koen en Jvp hetzelfde, curacao, Dubai,Mallorca.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.
Dat is zo' n beetje naast de deur.
MCW vliegt met ze de halve wereld over.
En hoe belastend is het als je steeds je kinderen opzadelt met jouw tranen.
Ik zit er serieus over te denken dat hobbel filmpje op te slaan zodat ik het terug kan kijken als ik ff wil lachen. Het wordt iedere keer dat ik kijk grappiger. Die Maarten ook, die klotst steeds tegen die Ijsland muis aan met dat kleine paardje waar hij totaal geen controle heeft. En die man die voor AM rijdt is hilarisch!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Net 5 keer de dode man bekeken. Ik kom echt niet meer bij🤣
Ze had de gepensioneerde buurman ook al maximaal ondergejankt. Zou me doodschamen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef lila01 het volgende:
O, en dan nog even met betraande ogen op Instagram.
Toen waren Koen en MCW nog niet gescheiden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tot vorig jaar deden Koen en Jvp hetzelfde, curacao, Dubai,Mallorca.
niets mis met Zeeland, kinderen vinden het al snel goed.
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killerquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ze is gewoon te mager voor zo'n broekje, met die dunne beentjesquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Viel me ook op, broekje zit raar
Echt niet. Dat is toch totaal idioot om dat te doen met je kinderen als ze zo jong zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
MCW die met haar zoons maandagnacht vanaf drie uur de wedstrijd
NL- Marokko heeft gekeken. En de volgende dag gewoon weer naar school.
'We hebben het samen licht zien worden'.
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.
Die spoort niet, hoor.
Sorry waar zien jullie dit, ik kan ook wel even lachen gebruiken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Nou, dat. Ik zou hem echt goed duidelijk maken dat hij zo te zien wat mij betreft meer dan genoeg gehobbeld heeft voor minimaal de rest van de week.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killer
Die jongens zijn compleet voetbal gek, ik ken er echt veel die de wedstrijd hebben gekeken, als ze dat prachtig vinden dan lekker laten kijken. Het zijn in ieder geval niet van die sneeuwvlokjes die dan de volgende dag niet naar school hoeven van mama , nee gewoon hup aan de bak.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.
Die spoort niet, hoor.
Oke never mind heb het al gevonden hahaha.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry waar zien jullie dit, ik kan ook wel even lachen gebruiken.
Ik ben ook beelddenker maar Sanneke en wilde goedmaaksex zie ik gewoon echt niet... krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbertquote:
Gatverdamme!! 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
Lekker over de camping struinen, met andere kinderen spelen, ipv met ma op het terras hangenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat Koen meer met de kinderen deed dan MW. Nu komt het over alsof zij en Tim alleen maar leuke dingen met ze doen. Op de fiets, ijsjes eten, vakanties, en vooral 100x in beeld de ex-voetbaltrainer die balletjes trapt. Maar dat zag ik Koen ook altijd doen. Dus ik gun die kinderen een mega kneuterige vakantie aan zee waar ze maximaal kind mogen zijn. Even geen tranenvangers van hun instabiele, emotionele moeder zijn maar gewoon lekker aanrommelen op het strand.
Ik hoop dat Koen ze meer stabiliteit bied, in elk geval geen camera constant op ze als ze daar zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.
Die spoort niet, hoor.
Zou hij in bed ook zo dood zijn 🫣quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killer
Iieeuuwwquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben ook beelddenker maar Sanneke en wilde goedmaaksex zie ik gewoon echt niet... krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
Vond het beetje vastgeplakte opblaaspop vibes geven... alsof ze een ruiter miste en het zo oplostequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nog een keertje gekeken en ik moet er nog steeds om lachen 🫣😂😂 hij zit op dat paard of hij in zijn broek gekakt heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |