abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221210062
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221210109
Sorry, had even niet door dat ik de laatste was.

Had knolhobbelaars en bedkronkelaars bedacht, maar die bewaar ik dan tot een volgende editie😝
pi_221210116
MCW

Dat Björn Borg broekje bij Mies. Lijkt wel een luier.
pi_221210174
MCW, bij haar denk ik vooral dat gejank dat ze haar kids 2 weken niet ziet, want vakantie. Maar blijkbaar is het wel prima wanneer zij de last minute meeneemt naar Turkije en zoals het nu lijkt zelf dus 4 van de 6 weken heeft. En maar janken, egoisme van de bovenste plank bij die vrouw
pi_221210183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hou op, ik ben een beelddenker
Sanne met haar overprikkelde gefrituurde hoofd in haar voedingskussen en Dion die zich er al mompelend tussen mag friemelen.
pi_221210205
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.
🤣🤣🤣
pi_221210218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Dat Björn Borg broekje bij Mies. Lijkt wel een luier.
Viel me ook op, broekje zit raar
I can't help it, if I'm lucky
pi_221210231
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie met haar brillenkoordje en enkelbandje 🤦♀
Volwassen vrouw van in de dertig, helemaal trots op haar kleuter enkelbandje van Nijntje. Om over dat brillenkoordje nog maar te zwijgen. Je loopt toch compleet voor schut als je zo de straat op gaat?
Maar ja, na haar obsessieve enthousiasme met die Lalulububu beertjes en dat Diddl muisje komt die Nijntje verheerlijking nu niet als een verassing voor mij.
pi_221210256
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Volwassen vrouw van in de dertig, helemaal trots op haar kleuter enkelbandje van Nijntje. Om over dat brillenkoordje nog maar te zwijgen. Je loopt toch compleet voor schut als je zo de straat op gaat?
Maar ja, na haar obsessieve enthousiasme met die Lalulububu beertjes en dat Diddl muisje komt die Nijntje verheerlijking nu niet als een verassing voor mij.
Ze heeft er in ieder geval weer lekker geld aan stuk gesmeten. #evilgrin
pi_221210259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.
_O-

De vorige keer dat ik commentaar had over hoe iemand op een paard zat, werd mij uitgelegd dat dat 'verlichte zit' genoemd wordt 🙈
pi_221210284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Celess het volgende:
MCW, bij haar denk ik vooral dat gejank dat ze haar kids 2 weken niet ziet, want vakantie. Maar blijkbaar is het wel prima wanneer zij de last minute meeneemt naar Turkije en zoals het nu lijkt zelf dus 4 van de 6 weken heeft. En maar janken, egoisme van de bovenste plank bij die vrouw
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.
pi_221210299
Ik krijg Sovschoice af en toe op mn tijdlijn. Ik weet niet wat ik daar nu van moet denken. Hoe gaat haar dochter meedraaien in de maatschappij?
Is die school nu echt zaligmakend?
pi_221210353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Celess het volgende:
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.
Dat is zo' n beetje naast de deur.
MCW vliegt met ze de halve wereld over.
En hoe belastend is het als je steeds je kinderen opzadelt met jouw tranen.
pi_221210362
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
_O-

De vorige keer dat ik commentaar had over hoe iemand op een paard zat, werd mij uitgelegd dat dat 'verlichte zit' genoemd wordt 🙈
Ja klopt wel, maar ik heb nu eens gekeken en dit is echt echt echt niet te doen zó slecht. Heb me bescheurd met die commentaren hier ook bij 😂
pi_221210365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.
Nou dat dus, ook weer jankend t andere kind knuffelen. Doe even normaal. Geloof best dat co ouderschap kut is en je eraan moet wennen. Maar wees alsjeblieft de volwassene, vraag of ze het leuk hebben gehad, luister naar de verhalen en ga lekker liggen janken in een hoekje. Je kinderen hoeven niet àlles te zien van je "verdriet"
Dit zijn van die kinderen die straks of niet meer naar papa willen, want dan is mama steeds een ingestort hoopje mens òf bij papa willen wonen omdat ze klaar zijn met hun labiele jankende moeder
pi_221210370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat bedoel ik.
pi_221210389
O, en dan nog even met betraande ogen op Instagram.
pi_221210394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Sorry, had even niet door dat ik de laatste was.

Had knolhobbelaars en bedkronkelaars bedacht, maar die bewaar ik dan tot een volgende editie😝
Sjips, dat was een betere titel geweest!
pi_221210397
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Het is nog geen dag eerlijk gegaan daar qua tijd. Knuffels halen op school, voetbal etc. Minimaal 70% van de vakanties bij haar én nog janken. Nare vrouw
pi_221210403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:43 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Sanne met haar overprikkelde gefrituurde hoofd in haar voedingskussen en Dion die zich er al mompelend tussen mag friemelen.
🤢
pi_221210407
Net 5 keer de dode man bekeken. Ik kom echt niet meer bij🤣
pi_221210442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
O, dit is echt erg zoals hij in dat zadel hangt :) . Dat wil je toch niet met al je volgers delen?
pi_221210448
quote:

[..]
Ik denk dat ze met Koen en Sjaak een lekker kneuterige vakantie gaan hebben
pi_221210469
quote:
Nu moet ik het ook zien, brb!

Edit: ik ga stuk, niet te doen dit 😂😂😂😂

Wel sneu voor die paarden
pi_221210499
quote:
Hahaha ik ook 😂

Kunnen we toch eens lachen dankzij AM met d'r idiote camera op een stokkie.
pi_221210507
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk dat ze met Koen en Sjaak een lekker kneuterige vakantie gaan hebben
Ik had altijd het idee dat Koen meer met de kinderen deed dan MW. Nu komt het over alsof zij en Tim alleen maar leuke dingen met ze doen. Op de fiets, ijsjes eten, vakanties, en vooral 100x in beeld de ex-voetbaltrainer die balletjes trapt. Maar dat zag ik Koen ook altijd doen. Dus ik gun die kinderen een mega kneuterige vakantie aan zee waar ze maximaal kind mogen zijn. Even geen tranenvangers van hun instabiele, emotionele moeder zijn maar gewoon lekker aanrommelen op het strand.
pi_221210508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik krijg Sovschoice af en toe op mn tijdlijn. Ik weet niet wat ik daar nu van moet denken. Hoe gaat haar dochter meedraaien in de maatschappij?
Is die school nu echt zaligmakend?
Dat vind ik zo'n rare
pi_221210521
MCW die met haar zoons maandagnacht vanaf drie uur de wedstrijd
NL- Marokko heeft gekeken. En de volgende dag gewoon weer naar school.
'We hebben het samen licht zien worden'.
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.

Die spoort niet, hoor.
pi_221210536
quote:

[..]
Tot vorig jaar deden Koen en Jvp hetzelfde, curacao, Dubai,Mallorca.
niets mis met Zeeland, kinderen vinden het al snel goed.
pi_221210539
quote:
Ik zit er serieus over te denken dat hobbel filmpje op te slaan zodat ik het terug kan kijken als ik ff wil lachen. Het wordt iedere keer dat ik kijk grappiger. Die Maarten ook, die klotst steeds tegen die Ijsland muis aan met dat kleine paardje waar hij totaal geen controle heeft. En die man die voor AM rijdt is hilarisch!
pi_221210542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef lila01 het volgende:
O, en dan nog even met betraande ogen op Instagram.
Ze had de gepensioneerde buurman ook al maximaal ondergejankt. Zou me doodschamen.
pi_221210572
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Tot vorig jaar deden Koen en Jvp hetzelfde, curacao, Dubai,Mallorca.
niets mis met Zeeland, kinderen vinden het al snel goed.
Toen waren Koen en MCW nog niet gescheiden.

Nu moet MCW ze twee weken missen. Dat is het punt.
pi_221210584
quote:
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killer
pi_221210608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Viel me ook op, broekje zit raar
Ze is gewoon te mager voor zo'n broekje, met die dunne beentjes
pi_221210680
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.

Die spoort niet, hoor.
Echt niet. Dat is toch totaal idioot om dat te doen met je kinderen als ze zo jong zijn.
  woensdag 1 juli 2026 @ 23:17:32 #36
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_221210687
quote:
Sorry waar zien jullie dit, ik kan ook wel even lachen gebruiken.
Koel en donker bewaren
pi_221210701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou, dat. Ik zou hem echt goed duidelijk maken dat hij zo te zien wat mij betreft meer dan genoeg gehobbeld heeft voor minimaal de rest van de week.
En hem verzoeken stijf in bed te gaan liggen met de handjes boven de dekens.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kaatje35 op 01-07-2026 23:27:58 ]
  woensdag 1 juli 2026 @ 23:18:27 #38
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221210703
De ouders van Koen hebben volgens mij een huisje in Zeeland
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221210704
quote:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.

Die spoort niet, hoor.
Die jongens zijn compleet voetbal gek, ik ken er echt veel die de wedstrijd hebben gekeken, als ze dat prachtig vinden dan lekker laten kijken. Het zijn in ieder geval niet van die sneeuwvlokjes die dan de volgende dag niet naar school hoeven van mama , nee gewoon hup aan de bak.
Mijn neefje van zes mocht ook kijken, is toch leuk voor zo'n kind
  woensdag 1 juli 2026 @ 23:38:44 #40
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_221210967
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Sorry waar zien jullie dit, ik kan ook wel even lachen gebruiken.
Oke never mind heb het al gevonden hahaha.

Wat post zij ziekelijk veel stories joh, om zo je leven te leiden...
Koel en donker bewaren
pi_221210987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hou op, ik ben een beelddenker
Ik ben ook beelddenker maar Sanneke en wilde goedmaaksex zie ik gewoon echt niet... krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
pi_221211048
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
Gatverdamme!! 🤣🤣🤣🤣
pi_221211132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik had altijd het idee dat Koen meer met de kinderen deed dan MW. Nu komt het over alsof zij en Tim alleen maar leuke dingen met ze doen. Op de fiets, ijsjes eten, vakanties, en vooral 100x in beeld de ex-voetbaltrainer die balletjes trapt. Maar dat zag ik Koen ook altijd doen. Dus ik gun die kinderen een mega kneuterige vakantie aan zee waar ze maximaal kind mogen zijn. Even geen tranenvangers van hun instabiele, emotionele moeder zijn maar gewoon lekker aanrommelen op het strand.
Lekker over de camping struinen, met andere kinderen spelen, ipv met ma op het terras hangen
pi_221211173
quote:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.

Die spoort niet, hoor.
Ik hoop dat Koen ze meer stabiliteit bied, in elk geval geen camera constant op ze als ze daar zijn.
Koen lijkt mij een leuke vader
pi_221211216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Zou hij in bed ook zo dood zijn 🫣
pi_221211246
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben ook beelddenker maar Sanneke en wilde goedmaaksex zie ik gewoon echt niet... krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
Iieeuuww
pi_221211280
Geweldig die man, ik heb hardop zitten lachen! Heeft hij nou een spijkerbroek aan?
pi_221211310
Nog een keertje gekeken en ik moet er nog steeds om lachen 🫣😂😂 hij zit op dat paard of hij in zijn broek gekakt heeft
pi_221211338
Hahaha die vent op dat paard! Dat had ik nodig voor het slapen gaan....
pi_221211345
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nog een keertje gekeken en ik moet er nog steeds om lachen 🫣😂😂 hij zit op dat paard of hij in zijn broek gekakt heeft
Vond het beetje vastgeplakte opblaaspop vibes geven... alsof ze een ruiter miste en het zo oploste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')