Ze zoekt een gezinsverzorgster dus.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:19 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij is die vacature vrijgekomen omdat die andere vrouw ermee stopt.
Ik weet haar naam niet (Tamara?), maar die is er al jaren, vrij onzichtbaar.
MCW neemt de term 'huishoudelijke hulp', nogal ruim.
In die 20 uur moet je vast ook ontbijtjes / eten voor de kinderen maken, op ze passen etc.
Dat komt denk ik doordat ze vorm/vulling mist. Als je te dun bent zie je vooral bot. En de vorm van je bekken is niet fraai.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Viel me ook op, broekje zit raar
Janneke deelde een recent interview waarin ze zei dat ze een eethuisje geopend hadden. Er kwamen nogal wat reacties die vroegen of ze zaak al open was. Nee dus. Blijkbaar is er nog geen vergunning.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:52 schreef Tarantelle het volgende:
Familie Jelies: die familie wordt ook steeds vreemder. Wanneer zou hun langverwachte viskot geopend worden (het zou mei zijn toch?). De oudste meiden zou ik vooral zangles gunnen, daar is een hoop winst te behalen qua stemgebruik (ze zingen wel redelijk zuiver).
Zou het niet zo kunnen zijn dat zij ze daarna ook maar 2 volledige weken heeft en dat daarna de weken gewoon weer verdeeld zijn? Wellicht heeft ze gezegd dat ze ze 4 weken heeft, maar ik heb het dan gemist.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Celess het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is nog geen dag eerlijk gegaan daar qua tijd. Knuffels halen op school, voetbal etc. Minimaal 70% van de vakanties bij haar én nog janken. Nare vrouw
Zo deden wij het inderdaad ook. Dan hoeven de kinderen niet langer dan 2 weken zonder een ouder (en andersom natuurlijk)quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat zij ze daarna ook maar 2 volledige weken heeft en dat daarna de weken gewoon weer verdeeld zijn? Wellicht heeft ze gezegd dat ze ze 4 weken heeft, maar ik heb het dan gemist.
Met 1 kind overziet ze het al niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die overziet het niet met 2 kinderen als de 1 links gaat en de ander rechts. Of als de slaapjes overdag niet overlappen
En waarom dat paardrijclubje het allemaal maar goed vindt! Ik zou echt een klacht indienen als iemand bij mijn sportclubje altijd filmde.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap niet waarom AM die rare camera op haar hoofd maar blijft gebruiken. Sowieso wie zit er elke week op datzelfde beeld te wachten? En daarbij is de kwaliteit ook ongelooflijk slecht + vervormd.
Content. Voor de moekes en gekochte Indiërs.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap niet waarom AM die rare camera op haar hoofd maar blijft gebruiken. Sowieso wie zit er elke week op datzelfde beeld te wachten? En daarbij is de kwaliteit ook ongelooflijk slecht + vervormd.
Wat een verrassing (van die vergunning) ...quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Janneke deelde een recent interview waarin ze zei dat ze een eethuisje geopend hadden. Er kwamen nogal wat reacties die vroegen of ze zaak al open was. Nee dus. Blijkbaar is er nog geen vergunning.
Goh.
Ze heeft het steeds over co-ouderschap maar volgens mij zijn ze per 2 weken 5 nachten bij KB. Dat is dus geen co-ouderschap. En misschien heeft KB niet meer vakantie, hij heeft natuurlijk een nieuwe baan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind sneu koen twee weken de kinderen heeft.
Gevoel dat mies ze sowieso al veel meer heeft altijd
Dat het zo ook veel fijner/makkelijker is voor de bezorger denkt ze natuurlijk niet aan. Mevrouw moet weer wat te klagen hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:22 schreef Lodelie het volgende:
Hoe Am ook weer zegt MIJN buitenkleden zijn bezorgd.
En hoe onaardig weer tegen Jet over dat er evenveel suiker in zit. Ik vind dat ze echt niet lief met haar kinderen om gaat. Tenzij de kinderen volwassen zijn en ze er hinnekend achteraan kan klossen.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Am heeft 2 kleden! 1 voor in de tent en 1 voor in de tent... 🤔🤷👍
ja, in het zuiden nog wel. Paar jaar geleden verhuisd op maar 20 km afstand dus ik had dit ook niet zien aankomen aangezien het daarvoor echt prima was.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:26 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wow! Vreselijk! En dat is in Nederland?
En natuurlijk voor ons als irritenmaint. Waar moeten we het anders over hebben hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Content. Voor de moekes en gekochte Indiërs.
Het lijkt me sterk dat je al die wekelijkse same-same filmpjes gaat bewaren ‘voor later’
Er is toch niet gezegd dat de verdeling 2-4 is?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind sneu koen twee weken de kinderen heeft.
Gevoel dat mies ze sowieso al veel meer heeft altijd
True! 😂quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:44 schreef Cato99 het volgende:
[..]
En natuurlijk voor ons als irritenmaint. Waar moeten we het anders over hebben hahaha
Ze is zo geïrriteerd naar met name de 4 jongste kinderen-die-ze-eigenlijk nooit wilde.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:22 schreef Lodelie het volgende:
En hoe onaardig weer tegen J over dat er evenveel suiker in zit. Ik vind dat ze echt niet lief met haar kinderen om gaat. Tenzij de kinderen volwassen zijn en ze er hinnekend achteraan kan klossen.
Erg he. Valt me al vaker op, dat ze Jet óf negeert óf afblaft. En maar al te graag richting Jim duwt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:22 schreef Lodelie het volgende:
En hoe onaardig weer tegen Jet over dat er evenveel suiker in zit. Ik vind dat ze echt niet lief met haar kinderen om gaat. Tenzij de kinderen volwassen zijn en ze er hinnekend achteraan kan klossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |