Jij brengt wel wat gewicht in de strijd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het dunt steeds verder uit hier allemaal
Kleurenblindquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom speelt België niet in het rood?
Bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is daar een streep door gezet?
Nee aan de ketting van de vriendinquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is daar een streep door gezet?
Gruwelijk nat al?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is al in mijn dm geslide allen. Lekker zon Spaanse
Al besprokenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Senegalezen gaan op in hun natuurlijke habitat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:05 schreef Gremen het volgende:
Die groen/bruine zijn bijna niet te zien op het veld
Ach.quote:
Ouwe smeerpijp wees welkomquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet doen anders leert ie het nooit af.
Mes-steek-pijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat heb je van je 50 euro Coolblue bon gekocht voor @:straatcommando.
Dit is geil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eens bij een optreden van Belle Perez geweest in het bruisende Hoogeveen.
Dat hoorde ik ook jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Mechele één van de beste verdedigers dit WK.
Aldus de NOS.
Lol.
Vanwege blinden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Belgie in het wit?
Is niet inclusief voor mensen met rood-groen kleurenblindiequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen? Waarom niet?
Hij wilde geen afscheidsfeest dus heb iets voor mezelf gekochtquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat heb je van je 50 euro Coolblue bon gekocht voor @:straatcommando.
Tussen even en altijd zit een groot gebiedquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach.
Als de vrouw mee zou kijken zou ik FOK! ook even wegleggen, maar die heeft niet veel zin nu Nederland is uitgeschakeld. Ach.
Dat houden ze niet heel de wedstrijd veel, zelfs Pogi red dat niet de hele koers in het rood.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen even en altijd zit een groot gebied
Ik kan opeens de wat baldadige aard van @Caland beter begrijpen. Stukje opgekropte frustratie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen even en altijd zit een groot gebied
er is een manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik wegga, krijg ik dan ook een afscheidsfeest?
Jij kunt ook gewoon normaal doen. Probeer maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
BELGIE SPEELT NIET IN HET ROOD VANWEGE KLEURENBLINDE UNTERMENSCHEN
Zeker met een kist en een speechquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
nee doen we alleen onder FA'squote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus omdat die kleurenblinden dat niet kunnen zien moet ik mij weer aanpassen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ja. Gaan we dan met z’n allen naar Blijdorp?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou eerst een tijdje moeten modden denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee doen we alleen onder FA's
Er staat een vacature open
Whut? Echt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is niet inclusief voor mensen met rood-groen kleurenblindie
Laatst stond alleen de vacature open bij KLB.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je ook voor solliciteren we zijn altijd opzoek naar jong talentquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zou eerst een tijdje moeten modden denk ik.
Lijkt mij leukquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Gaan we dan met z’n allen naar Blijdorp?
Als volwassene naar een dierentuinquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Gaan we dan met z’n allen naar Blijdorp?
Vast al 187 sollicitaties van niet serieus te nemen mongolenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok Benno Lquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je ook voor solliciteren we zijn altijd opzoek naar jong talent
Gezocht: autist.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laatst stond alleen de vacature open bij KLB.
Dat wil ik niet
@klaasweetalles is net afgevallen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast al 187 sollicitaties van niet serieus te nemen mongolen
Ze wachten op die van mij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast al 187 sollicitaties van niet serieus te nemen mongolen
Ja jij hapte niet dus nu moet ik verder kijken hequote:
Ja maar wij horen in het rood te spelenquote:
Dan had Senegal toch een ander kleurtje aan kunnen trekken? België speelt thuis!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Dan zijn het er 188quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze wachten op die van mij.
Ik begrijp dat wel.
Niksquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat moet je kunnen om mod te worden?
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vraag dit eens aan onlogisch.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mwoah....quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nieveulquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ruggengraat inleveren en verder maakt het niet uitquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Niet veel. Iets voor jou?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Het zelfde als dat je moet kunnen om bij de NSB te mogen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
als het om zichtbaarheid gaat zouden ze Senegal niet in groen moeten laten spelenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan had Senegal toch een ander kleurtje aan kunnen trekken? België speelt thuis!
Ik ben een Belg en een vrouw, ik ben traagquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jij hapte niet dus nu moet ik verder kijken he
Bij mij trok ie zn like inquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Like Alert
01-07-2026 @ 22:10:57
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #2"hoppa
Sow!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zelfde als dat je moet kunnen om bij de NSB te mogen.
Lenny mijn sjoekequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben een Belg en een vrouw, ik ben traag
Vooral ja-knikken tegen het opperhoofd ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ruggengraat inleveren en verder maakt het niet uit
Het zou ERG grappig zijn als ie dat een keer bij capu zou doenquote:
Elke FA heeft wel een klein krasjequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben een Belg en een vrouw, ik ben traag
Is dat eerder in de geschiedenis gebeurt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral ja-knikken tegen het opperhoofd ook.
gebeurtquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat eerder in de geschiedenis gebeurt?
Als ik kijk naar het voetbalveld is dit niet gek.quote:
dit kan nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
gebeurtquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
..........quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerder Paalquote:
GGMM komt alleen ergens anders als er stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
FA moet je overal komen. Of op z'n minst een beetje breed over het forum bewegen.
Ik kom alleen maar in 2 reeksen in GC, 1 in CUL, 1 in PTA en 1 in TRV. En 2 van die 5 zijn hoofdzakelijk "mijn" topics. Leuk voor de fans maar veel te weinig om als FA serieus genomen te worden. Zo'n beperkte FA zou ik ook niet serieus nemen gewoon
Prima, kies maar iets leuks uitquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben van onbesproken FOk! gedrag. Eitje voor me. Maar dan wel iets waar er een beetje actie in de taxi is.
Niet minstens 100 notes hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben van onbesproken FOk! gedrag. Eitje voor me. Maar dan wel iets waar er een beetje actie in de taxi is.
Courtois heeft wel wat Dutroux achtigquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef -XOR- het volgende:
België ontsnapt, net als Marc Dutroux destijds even.
Wat verwarrend allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Gretzl het volgende:
"DAAAR IS DE GOAL. NEEEEEEE. TEGEN DE PAAL. EN dan tegen het zijnet"![]()
Nee johquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
FA moet je overal komen. Of op z'n minst een beetje breed over het forum bewegen.
Ik kom alleen maar in 2 reeksen in GC, 1 in CUL, 1 in PTA en 1 in TRV. En 2 van die 5 zijn hoofdzakelijk "mijn" topics. Leuk voor de fans maar veel te weinig om als FA serieus genomen te worden. Zo'n beperkte FA zou ik ook niet serieus nemen gewoon
Je milkshake?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even verder met het maken van mijn shake.
Hij haalt wel regelmatig iets lekkers uit de kelder.quote:
14% meer dan Nederlandquote:
Courtois is De Reus van de Bende van Nijvel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Imke misschien An of Eefje? Stukje complot
Dat is ze in het verleden wel vaker overkomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Belgen worden onder de voet gelopen
Is Courtois dood?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Courtois is De Reus van de Bende van Nijvel.
Ik fietste vanochtend door het even zo bruisende Lanaken!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Morgen ben ik weer te vinden in het bruisende Berchem @:lenny77
Alsof we daarvoor hier op de banken stonden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje lacherig doen over 30% balbezit van België. Nederland had 20% over de gehele 2e helft
En wonnen die? Nou danquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje lacherig doen over 30% balbezit van België. Nederland had 20% over de gehele 2e helft
Hier kijk ik naar uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Weet ge wat? Ik ga vanavond vlaams schrijven hier.. als steun aan onze mannen...
Vanavond ben ik een Belg
In dat hellegat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Morgen ben ik weer te vinden in het bruisende Berchem @:lenny77
GENOTquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik fietste vanochtend door het even zo bruisende Lanaken!
Parce que n'en Francais?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Weet ge wat? Ik ga vanavond vlaams schrijven hier.. als steun aan onze mannen...
Vanavond ben ik een Belg
Doe normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Vanavond ben ik een Belg
Een van onze kantoren is daar. Ben er maar voor twee uurtjes hoor. Kom altijd even hoi zeggen en dan trek ik mn eigen plan weerquote:
Nationaal park Hoge Kempen was wel echt mooi.quote:
Rij er regelmatig langs jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nationaal park Hoge Kempen was wel echt mooi.
Dat hoopte ik alquote:
Is ook heel mooiquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nationaal park Hoge Kempen was wel echt mooi.
Doe dit maar niet meerquote:
Beter dat dan Charleroiquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik fietste vanochtend door het even zo bruisende Lanaken!
Dit.. paljasquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de twin towers er nog hadden gestaan was die bal van De Bruyne er in gevlogen.
Een bruynequote:
Hoe kan je de bal in twee torens schieten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de twin towers er nog hadden gestaan was die bal van De Bruyne er in gevlogen.
Gohquote:
Als training om volgende keer met de Noren mee te roeien?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook even kwark eten
Of Skyr eigenlijk dat is yoghurt
Is @Zipportal nog wakker?quote:
Lekker cement vreten genotquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Die is zijn moeder steunkousen aan het aantrekken.quote:
Ik vind het wel lekker frisquote:
Goed idee, heb ik ook nog staan. Alleen ik heb een variant met bosvruchtensmaak: blijkt gewoon 10% suiker te bevattenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Niet te nakken joh. Normale yoghurt primaquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker fris
Maar goed jij eet die donut-ijsjes dus jouw smaak ligt duidelijk ergens anders
Wist wel dat er diep van binnen een lieve, zorgzame jongen in hem school.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is zijn moeder steunkousen aan het aantrekken.
Seattle ligt aan de andere kant van Amerika ... dat is een beste afzwaaier danquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou en? Dan gooi je er toch gewoon wat bij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goed idee, heb ik ook nog staan. Alleen ik heb een variant met bosvruchtensmaak: blijkt gewoon 10% suiker te bevatten
Speelt Timmy Simons nog?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zou tijd worden dat ze eens die geriaten uit dat elftal kuisen
Ik ben geen 8 jaar meer, zoete meuk is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Dan gooi je er toch gewoon wat bij.
Moet je nagaan hoe slecht die bal wasquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Seattle ligt aan de andere kant van Amerika ... dat is een beste afzwaaier dan
Samen met Jan Ceulemans.quote:
Stukje infantiel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
In de rust kijken allen. Kuifje god
Bekijk deze YouTube-video
Dat is een aanname, als dat WK in Nederland is dan zou de snelweg ook vol staan tijdens de spots ook al is er dan een match.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi shot. Heel de snelweg vol met auto's vol mensen die dat hele WK geen zak boeit
Ik ken nog een land dat werd klemgezet door een Afrikacupfinalist.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Och Belgie. Beetje klemgezet worden door Senegal.
Dat gelooft niemandquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben geen 8 jaar meer, zoete meuk is nergens voor nodig.
ik weiger die wedstrijd te erkennen dankzij koeman zijn gekut.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ken nog een land dat werd klemgezet door een Afrikacupfinalist.
Wat voor spots?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is een aanname, als dat WK in Nederland is dan zou de snelweg ook vol staan tijdens de spots ook al is er dan een match.
Kuifje is genot. Ben laatst in die winkel van Kuifje geweest, kolerequote:
Beter dan spelen met Ludo Coeck en Francois Sterchele.quote:
Welke tekenfilm vind je leuk?quote:
Bart Peeters. Lekker bij de Sint op schoot genotquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:24 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke Belg ik een gezellige uitstraling vond hebben?
Bob Peeters.
tis maar een spelletjequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik weiger die wedstrijd te erkennen dankzij koeman zijn gekut.
Whehehehequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is een aanname, als dat WK in Nederland is dan zou de snelweg ook vol staan tijdens de spots ook al is er dan een match.
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een tekenfilm keek. Ik vond als tiener South Park erg vermakelijk.quote:
Senegal speelt beterquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom nu zoveel JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'S ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |