Hij haalt wel regelmatig iets lekkers uit de kelder.quote:
14% meer dan Nederlandquote:
Courtois is De Reus van de Bende van Nijvel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Imke misschien An of Eefje? Stukje complot
Dat is ze in het verleden wel vaker overkomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Belgen worden onder de voet gelopen
Is Courtois dood?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Courtois is De Reus van de Bende van Nijvel.
Ik fietste vanochtend door het even zo bruisende Lanaken!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Morgen ben ik weer te vinden in het bruisende Berchem @:lenny77
Alsof we daarvoor hier op de banken stonden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje lacherig doen over 30% balbezit van België. Nederland had 20% over de gehele 2e helft
En wonnen die? Nou danquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje lacherig doen over 30% balbezit van België. Nederland had 20% over de gehele 2e helft
Hier kijk ik naar uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Weet ge wat? Ik ga vanavond vlaams schrijven hier.. als steun aan onze mannen...
Vanavond ben ik een Belg
In dat hellegat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Morgen ben ik weer te vinden in het bruisende Berchem @:lenny77
GENOTquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik fietste vanochtend door het even zo bruisende Lanaken!
Parce que n'en Francais?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Weet ge wat? Ik ga vanavond vlaams schrijven hier.. als steun aan onze mannen...
Vanavond ben ik een Belg
Doe normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Vanavond ben ik een Belg
Een van onze kantoren is daar. Ben er maar voor twee uurtjes hoor. Kom altijd even hoi zeggen en dan trek ik mn eigen plan weerquote:
Nationaal park Hoge Kempen was wel echt mooi.quote:
Rij er regelmatig langs jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nationaal park Hoge Kempen was wel echt mooi.
Dat hoopte ik alquote:
Is ook heel mooiquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nationaal park Hoge Kempen was wel echt mooi.
Doe dit maar niet meerquote:
Beter dat dan Charleroiquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik fietste vanochtend door het even zo bruisende Lanaken!
Dit.. paljasquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de twin towers er nog hadden gestaan was die bal van De Bruyne er in gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |