..........quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat eerder in de geschiedenis gebeurt?
Eerder Paalquote:
GGMM komt alleen ergens anders als er stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
FA moet je overal komen. Of op z'n minst een beetje breed over het forum bewegen.
Ik kom alleen maar in 2 reeksen in GC, 1 in CUL, 1 in PTA en 1 in TRV. En 2 van die 5 zijn hoofdzakelijk "mijn" topics. Leuk voor de fans maar veel te weinig om als FA serieus genomen te worden. Zo'n beperkte FA zou ik ook niet serieus nemen gewoon
Prima, kies maar iets leuks uitquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben van onbesproken FOk! gedrag. Eitje voor me. Maar dan wel iets waar er een beetje actie in de taxi is.
Niet minstens 100 notes hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben van onbesproken FOk! gedrag. Eitje voor me. Maar dan wel iets waar er een beetje actie in de taxi is.
Courtois heeft wel wat Dutroux achtigquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef -XOR- het volgende:
België ontsnapt, net als Marc Dutroux destijds even.
Wat verwarrend allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:13 schreef Gretzl het volgende:
"DAAAR IS DE GOAL. NEEEEEEE. TEGEN DE PAAL. EN dan tegen het zijnet"![]()
Nee johquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
FA moet je overal komen. Of op z'n minst een beetje breed over het forum bewegen.
Ik kom alleen maar in 2 reeksen in GC, 1 in CUL, 1 in PTA en 1 in TRV. En 2 van die 5 zijn hoofdzakelijk "mijn" topics. Leuk voor de fans maar veel te weinig om als FA serieus genomen te worden. Zo'n beperkte FA zou ik ook niet serieus nemen gewoon
Je milkshake?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even verder met het maken van mijn shake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |