Hoe kan je de bal in twee torens schieten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de twin towers er nog hadden gestaan was die bal van De Bruyne er in gevlogen.
Gohquote:
Als training om volgende keer met de Noren mee te roeien?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook even kwark eten
Of Skyr eigenlijk dat is yoghurt
Is @Zipportal nog wakker?quote:
Lekker cement vreten genotquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Die is zijn moeder steunkousen aan het aantrekken.quote:
Ik vind het wel lekker frisquote:
Goed idee, heb ik ook nog staan. Alleen ik heb een variant met bosvruchtensmaak: blijkt gewoon 10% suiker te bevattenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Niet te nakken joh. Normale yoghurt primaquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker fris
Maar goed jij eet die donut-ijsjes dus jouw smaak ligt duidelijk ergens anders
Wist wel dat er diep van binnen een lieve, zorgzame jongen in hem school.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is zijn moeder steunkousen aan het aantrekken.
Seattle ligt aan de andere kant van Amerika ... dat is een beste afzwaaier danquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de twin towers er nog hadden gestaan was die bal van De Bruyne er in gevlogen.
Nou en? Dan gooi je er toch gewoon wat bij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goed idee, heb ik ook nog staan. Alleen ik heb een variant met bosvruchtensmaak: blijkt gewoon 10% suiker te bevatten
Speelt Timmy Simons nog?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zou tijd worden dat ze eens die geriaten uit dat elftal kuisen
Ik ben geen 8 jaar meer, zoete meuk is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Dan gooi je er toch gewoon wat bij.
Moet je nagaan hoe slecht die bal wasquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Seattle ligt aan de andere kant van Amerika ... dat is een beste afzwaaier dan
Samen met Jan Ceulemans.quote:
Stukje infantiel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
In de rust kijken allen. Kuifje god
Bekijk deze YouTube-video
Dat is een aanname, als dat WK in Nederland is dan zou de snelweg ook vol staan tijdens de spots ook al is er dan een match.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi shot. Heel de snelweg vol met auto's vol mensen die dat hele WK geen zak boeit
Ik ken nog een land dat werd klemgezet door een Afrikacupfinalist.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Och Belgie. Beetje klemgezet worden door Senegal.
Dat gelooft niemandquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben geen 8 jaar meer, zoete meuk is nergens voor nodig.
ik weiger die wedstrijd te erkennen dankzij koeman zijn gekut.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ken nog een land dat werd klemgezet door een Afrikacupfinalist.
Wat voor spots?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is een aanname, als dat WK in Nederland is dan zou de snelweg ook vol staan tijdens de spots ook al is er dan een match.
Kuifje is genot. Ben laatst in die winkel van Kuifje geweest, kolerequote:
Beter dan spelen met Ludo Coeck en Francois Sterchele.quote:
Welke tekenfilm vind je leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |