quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:37 schreef de_boswachter het volgende:
Met Nigel de Jong als directeur en Patta shirts () die ze tegenwoordig bij de warming-up moeten dragen (behangen met goud) denk ik dat we een inclusieve trainer krijgen. Misschien wel een wijf. Of een combi van allebei. Michael Reiziger dus.
Wat n armoedequote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Halcon het volgende:
Het zal wel Reiziger worden met een ervaren assistent, Henk ten Cate of zo.
Nee. Gewoon nee. Oppleuren met je Reiziger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Halcon het volgende:
Knoop jezelf dan maar meteen op, allejezus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Halcon het volgende:
Alsof de KNVB het salaris van Guardiola gaat betalen. En Nederland heeft nu ook weer niet zo'n lichting waarvan hij zal zeggen dat voor wat minder geld het hem de gok waard is om prijzen te gaan pakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Oppleuren met je Reiziger.
Guardiola of Slot.
Dat zijn de lui die Koeman aanstellen. Geen masterplan te bekennen helaas.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:20 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd dat de KNVB eens met een masterplan komt. Maar ja, geen Cruijff meer....
Waarom? Is toch gewoon een prima topic dit?quote:
Diezelfde Cruijff die altijd wegliep zo gauw als hij ook maar een beetje in de buurt kwam van verantwoordelijkheid nemen, maar wel vanaf de zijlijn bleef stoken?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:20 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd dat de KNVB eens met een masterplan komt. Maar ja, geen Cruijff meer....
Het is ook wel een idee om nu te zeggen: met deze lichting stellen we ook geen topcoach aan. Want we kunnen ook geen topprestaties verwachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof de KNVB het salaris van Guardiola gaat betalen. En Nederland heeft nu ook weer niet zo'n lichting waarvan hij zal zeggen dat voor wat minder geld het hem de gok waard is om prijzen te gaan pakken.
Beetje onzinnig om Guardiola aan te stellen als bv. een Slot vrij is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is ook wel een idee om nu te zeggen: met deze lichting stellen we ook geen topcoach aan. Want we kunnen ook geen topprestaties verwachten.
Dat hebben we nu wel genoeg geprobeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is ook wel een idee om nu te zeggen: met deze lichting stellen we ook geen topcoach aan. Want we kunnen ook geen topprestaties verwachten.
Of Bassie en Arie Haanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan Adri van Tiggelen als assistent.
Bassie en Adri.
Koeman was er zelf goed in. Maar het is hem niet gelukt dit over te brengen op de spelers.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In ieder geval een coach die laat trainen op penalty’s!
Laten we dat nou maar niet doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:37 schreef de_boswachter het volgende:
Met Nigel de Jong als directeur en Patta shirts () die ze tegenwoordig bij de warming-up moeten dragen (behangen met goud) denk ik dat we een inclusieve trainer krijgen. Misschien wel een wijf. Of een combi van allebei. Michael Reiziger dus.
Precies. Gewoon met je hakken op de 16.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:29 schreef Saekerhett het volgende:
Die fucking penalty's.
Begin gewoon eens met een normale aanloop. Zo moeilijk is dat niet toch?
Die fucking mooiboys met hun hupsje opzij, korte pasjes, inhouden en dan vervolgens drie meter naast schieten. Flikker toch op.
Koopmeiners en Weghorst hadden een normale aanloop.
Ondertussen vindt Slot een mooie nieuwe club, loopt het voor geen meter met Reiziger en wordt hij ontslagen en is Slot niet meer beschikbaar en denkt iedereen "Hadden we nu maar gelijk Slot aangesteld...".quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:38 schreef alopio het volgende:
De KNVB kennende gaat dat natuurlijk gewoon Reiziger worden.
Geen club getraind, geen ervaring, niks gepresteerd. Prima voor de functie als bondscoach dus aldus Nigel
Slot overratedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ondertussen vindt Slot een mooie nieuwe club, loopt het voor geen meter met Reiziger en wordt hij ontslagen en is Slot niet meer beschikbaar en denkt iedereen "Hadden we nu maar gelijk Slot aangesteld...".
Dit gaat gebeuren![]()
Als je nog wel eens een wedstrijd van Feyenoord kijkt, dan weet je dat het eerder het tegenovergestelde is. Die Priske en Van Persie hebben echt niks overgelaten.quote:
Leuk zo'n experiment. Alleen niet met het Nederlands elftal.quote:
Lekker wokequote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Seedorf met Reiziger .
Speciaal voor Ruudje Dil en boze Edgar
Mootje Meerdink in de spits. Dan heb je in elk geval een wannabe-Marokkaan in het elftal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Van Persie met Ibi, Boulahrouz en Pinas als assistenten. Marokko worden.
Daar zou ik niet eens zoveel problemen mee hebben. Het is goed om een fris nieuw gezicht te hebben en ook eentje die alles weet van het topvoetbal. Ik ga er gemakshalve even van uit dat hij wel aanvallend durft te spelen.quote:
Yup. Alleen in volgorde net omgedraaid: Slot > Guardiolaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Oppleuren met je Reiziger.
Guardiola of Slot.
Reiziger bij Jong Oranje is nou ook niet echt een doorslaand succes, maar ik zie het wel gebeuren onder het gezag van Nigel de Jongquote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens zoveel problemen mee hebben. Het is goed om een fris nieuw gezicht te hebben en ook eentje die alles weet van het topvoetbal. Ik ga er gemakshalve even van uit dat hij wel aanvallend durft te spelen.
Moeten ze wel flink in de buidel tasten waarschijnlijk. Als een vierde keeper meenemen budgetair als lastig is dan zie ik het daarom al niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Er vanuitgaande dat Bosz en Ten Hag gewoon bij hun clubs blijven neem ik aan dat er wel een lijntje naar Oh Arne wordt uitgegooid
Die heeft toch een flinke afkoopsom meegekregen bij Liverpool? Nu toch geen baan en veel slechter dan Koeman kan hij het niet doen, dus prima opstapje om vanaf daar op een volgende trein te kunnen springen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moeten ze wel flink in de buidel tasten waarschijnlijk. Als een vierde keeper meenemen budgetair als lastig is dan zie ik het daarom al niet gebeuren.
Nagelsmann zal wel vrij komenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:03 schreef -XOR- het volgende:
Neem alsjeblieft een hippe jonge Duitser, die met een frisse blik een nieuwe selectie gaat samenstellen en een nieuw systeem implementeert dat als basis kan dienen voor een langere tijd.
Ten Hag zal ik ook wel prima vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Er vanuitgaande dat Bosz en Ten Hag gewoon bij hun clubs blijven neem ik aan dat er wel een lijntje naar Oh Arne wordt uitgegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:57 schreef RamboDirk het volgende:
Het is openlijk bekend dat Nigel graag een trainer van kleur wil. En als dat het niet lukt staat Phillip Cocu al klaar.Dat heb ik nog nooit gehoord, heb je een citaat want dat diskwalificeert hem meteen als technisch directeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel Arne Slotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waarom? Is toch gewoon een prima topic dit?
Als we maar van dat laffe voetbal af zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Reiziger bij Jong Oranje is nou ook niet echt een doorslaand succes, maar ik zie het wel gebeuren onder het gezag van Nigel de Jong
Openlijk bekend als de wandelgangen van Zeist.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, heb je een citaat want dat diskwalificeert hem meteen als technisch directeur.
Weet ook niet of hij het hardop heeft gezegd maar de KNVB en hij zullen vast deze voorkeur hebben, mits een goede kandidaat aanwezig is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, heb je een citaat want dat diskwalificeert hem meteen als technisch directeur.
Toegegeven ik heb jong Oranje niet zien voetballen dus ik ga puur af op Reiziger als voetballer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Weet ook niet of hij het hardop heeft gezegd maar de KNVB en hij zullen vast deze voorkeur hebben, mits een goede kandidaat aanwezig is.
Helaas voor hen is deze er niet. Reiziger kan je als kandidaat toch niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:57 schreef RamboDirk het volgende:
Het is openlijk bekend dat Nigel graag een trainer van kleur wil. En als dat het niet lukt staat Phillip Cocu al klaar.Robin van Persie praat wel als iemand van kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reiziger is weer de volgende nietszeggende trainer uit Zeist.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toegegeven ik heb jong Oranje niet zien voetballen dus ik ga puur af op Reiziger als voetballer.
Guardiola of Klopp en anders niksquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:57 schreef The_Verve het volgende:
Bosz lijkt me uitermate geschikt. Jammer dat hij tot 2028 bijgetekend heeft bij PSV.
Anounce Vreven...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kies uit:
Mario Been
Gertjan Verbeek
Ron Jans
Pascal Jansen
Mark van Bommel
Ronald Koeman
Erwin Koeman
Alfons Groenendijk
Dirk Kuyt
Giovanni van Bronckhorst
Alfred Schreuder
Johnny Heitinga
Philip Cocu
Dick Advocaat
Peter Hyballa
Ruud van Nistelrooij
Robin van Persie
Pepijn Lijnders
Peter Bosz
Marco van Basten
Danny Buijs
Alex Pastoor
Fred Rutten
Jean Paul van Gastel
Kees van Wonderen
Jaap Stam
Dick Schreuder
Jon Dahl Tomasson
Wim Jonk
Rene Hake
Henk Fraser
Brian Priske
Maurice Steijn
Robert Maaskant
Leonid Slutsky
Marinus Dijkhuizen
Mitchel van der Gaag
John van t Schip
Jurgen Streppel
Thomas Letsch
Frank de Boer
Adrie Koster
Aad de Mos
Pietje Puk
Louis van Gaal
Hans de Koning
Stijn Vreven
Michael Reiziger
Fred Grim
Melvin Boel
Paul Simonis
Arne Slot
Erik ten Hag
Fred Grim
Anthony Correia
Joseph Oosting
Dick Lukkien
Carl Hoefkens
John Stegeman
Afgehandeld.
Hij heeft een clausule of is dat alleen voor bepaalde clubs?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:57 schreef The_Verve het volgende:
Bosz lijkt me uitermate geschikt. Jammer dat hij tot 2028 bijgetekend heeft bij PSV.
Nee we willen Guardiola of Kloppquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:06 schreef Vis1980 het volgende:
We willen Slot of Bosz, we krijgen Reiziger en/of Mark van Bommel.... Over 2 jaar moet dan ook Nigel opstappen. En dan nemer we vast weer een onervaren iemand aan.
Dat zou echt een bizarre keuze zijn die niet gebaseerd is op coachkwaliteiten, sowieso bij Kluivert niet. Reiziger heeft bij Jong Oranje ook niet echt overtuigd met dat belabberde jeugd-EKquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik hoop zelf op Reiziger of Kluivert.
Ik mis Darije Kalezić in dit lijstjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kies uit:
Mario Been
Gertjan Verbeek
Ron Jans
Pascal Jansen
Mark van Bommel
Ronald Koeman
Erwin Koeman
Alfons Groenendijk
Dirk Kuyt
Giovanni van Bronckhorst
Alfred Schreuder
Johnny Heitinga
Philip Cocu
Dick Advocaat
Peter Hyballa
Ruud van Nistelrooij
Robin van Persie
Pepijn Lijnders
Peter Bosz
Marco van Basten
Danny Buijs
Alex Pastoor
Fred Rutten
Jean Paul van Gastel
Kees van Wonderen
Jaap Stam
Dick Schreuder
Jon Dahl Tomasson
Wim Jonk
Rene Hake
Henk Fraser
Brian Priske
Maurice Steijn
Robert Maaskant
Leonid Slutsky
Marinus Dijkhuizen
Mitchel van der Gaag
John van t Schip
Jurgen Streppel
Thomas Letsch
Frank de Boer
Adrie Koster
Aad de Mos
Pietje Puk
Louis van Gaal
Hans de Koning
Stijn Vreven
Michael Reiziger
Fred Grim
Melvin Boel
Paul Simonis
Arne Slot
Erik ten Hag
Fred Grim
Anthony Correia
Joseph Oosting
Dick Lukkien
Carl Hoefkens
John Stegeman
Afgehandeld.
Prima coach hoor maar we hebben betere in Nederland.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De coach van Marokko, natuurlijk. Pik altijd de tegenstander die jou verslaat om je te leren hoe het wél moet.
Dat weten ze in Spanje ook, hoor. En we hadden een bondscoach (meerdere zelfs) die daar ervaring had(den). Hielp ook niet. Waarom zou het met een coach uit de PL wel lukken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:52 schreef TLC het volgende:
In de PL weten ze hoe ze Europese prijzen moeten winnen, bijna de hele selectie van Oranje voetbalt in de PL, neem dus een bondscoach die daar ook veel ervaring heeft.
Maar blijkbaar niet bij het nationale elftal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prima coach hoor maar we hebben betere in Nederland.
We hebben een matige lichting, geen coach die daar een prijs mee gaat winnen ook al is daar nu niet echt het maximale uitgehaald. Iemand die duidelijk is en Oranje aantrekkelijk laat spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:52 schreef TLC het volgende:
In de PL weten ze hoe ze Europese prijzen moeten winnen, bijna de hele selectie van Oranje voetbalt in de PL, neem dus een bondscoach die daar ook veel ervaring heeft.
Waarom zij? Beide geen trainer geweest van een fatsoenlijk team, alleen assistent en niets gepresteerd van waardequote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik hoop zelf op Reiziger of Kluivert.
Doodmoe word je ervan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef DrDentz het volgende:
Het is geen geheim dat directeur topvoetbal Nigel de Jong en KNVB-directeur Marianne van Leeuwen bij de opvolging ook inclusiviteit laten meewegen. "Ik heb niet met Nigel over het bondscoachschap gesproken", zei Reiziger in de maanden voor het WK.
Voor de buitenwacht is Michael Reiziger wellicht geen logische opvolger, maar binnen de KNVB wordt daar anders over gedacht. De bondscoach van Jong Oranje staat er goed op bij de voetbalbond en lijkt een serieuze kandidaat om het stokje over te nemen van Koeman.
De afgelopen jaren presteerde Reiziger, die nog nooit een profclub onder zijn hoede had, wisselvallig met Jong Oranje. De ploeg haalde de halve finales van het EK van 2025, maar dreigt het EK van 2027 te missen. Bovendien maakte Reiziger de afgelopen jaren enkele discutabele selectiekeuzes, onder meer door spits Mexx Meerdink niet te selecteren.
https://www.nu.nl/wk-voet(...)eman-bij-oranje.html
Een bondscoach kiezen omdat hij een kleurtje heeft
Kun je beter Cruijff klonen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we Rinus Michels niet klonen? Er is vast nog wel ergens DNA van hem te vinden.
Doe dan Johanquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we Rinus Michels niet klonen? Er is vast nog wel ergens DNA van hem te vinden.
Al besproken.quote:
Ja ik zie het, pijnlijk dit.quote:
Alweer een klap na Marokko.quote:
Ronald Koeman is/was helaas niet de man die we nodig hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet bij het nationale elftal.
Heeft Trump al gereageerd dat hij de beste trainer ooit is en dat Koeman een erfenis van Biden was, dus dat het wel fout móest gaan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ronald Koeman is/was helaas niet de man die we nodig hebben.
Waarom? Toen die nog leefde wilde hij ook niet.quote:
Johan wilde heel graag maar wel op Zijn manier.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Toen die nog leefde wilde hij ook niet.
Damn, de TDS zit wel erg diep bij jou lmao!!!quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heeft Trump al gereageerd dat hij de beste trainer ooit is en dat Koeman een erfenis van Biden was, dus dat het wel fout móest gaan?
Koeman was belangrijk in het Dream Team van Johan, maar er is niks Cruijffiaans in zijn tactiek terug te zien helaas. Guardiola heeft veel meer opgepikt!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |