Ja, door mij bijvoorbeeldquote:
D66 dagjespubliek van Nu.nlquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Op nu.nl veel positieve reacties op haar naam. Verrassend veel Nederlanders die dat wel zouden willen.
Wat zijn dit voor smerige racistische uitspraken van de KNVB?quote:Het is geen geheim dat directeur topvoetbal Nigel de Jong en KNVB-directeur Marianne van Leeuwen bij de opvolging ook inclusiviteit laten meewegen.
Rustig maar. Niet-blanken kunnen ook leiding geven. Als je ziet wat voor zachtgekookte eitjes de meeste blanken tegenwoordig zijn op gebied van leiderschap en lef tonen, is het misschien zelfs een goed idee om eens een keer wat anders te proberen dan een oude blanke man.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor smerige racistische uitspraken van de KNVB?
Een bondscoach kiezen doe je op basis van persoonlijke kwaliteiten. Daarbij ga je niet etnisch profileren, zoals ze hier willen.
Wat een smerige racisten daar joh
Liever Wiegman dan Reiziger.quote:
Wat de fuck heeft huidskleur hier mee te maken? Of ben jij ook een racist?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rustig maar. Niet-blanken kunnen ook leiding geven. Als je ziet wat voor zachtgekookte eitjes de meeste blanken tegenwoordig zijn op gebied van leiderschap en lef tonen, is het misschien zelfs een goed idee om eens een keer wat anders te proberen dan een oude blanke man.
Jíj loopt rood aan bij de gedachte aan een donkere bondscoach, niet ik, vriend.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft huidskleur hier mee te maken? Of ben jij ook een racist?
Nee vriend, het zou mij worst wezen welke huidskleur de bondscoach heeft, maar de KNVB wil etnisch profileren en dat keur ik af.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jíj loopt rood aan bij de gedachte aan een donkere bondscoach, niet ik, vriend.
En dan het liefst een van Marokkaanse afkomst. Ik wil de Tweets van Wilders lezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laten we het gewoon eens proberen voor de verandering. Na al die jaren blanke oude mannen is het tijd voor vernieuwing.
Iemand met een beetje lef en durf. Tegenwoordig vind je dat denk ik niet snel meer bij blanken. Tenminste ik zie weinig aanwijzingen daarvoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan het liefst een van Marokkaanse afkomst. Ik wil de Tweets van Wilders lezen.
Het boeit me niet dat Reiziger "een coach van kleur" is, maar dit baart me wel zorgen:quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laten we het gewoon eens proberen voor de verandering. Na al die jaren blanke oude mannen is het tijd voor vernieuwing.
Bart van Merwijk haalde anders de WK-finalequote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef Harvest89 het volgende:
Als je kijkt naar de afgelopen 20 jaar was eigenlijk de enige coach die echt wist wat hij deed Van Gaal.
De rest was maar matig.
Sinds 2012 is Oranje verschoven van een ploeg die de wedstrijd wilde dicteren naar een ploeg die vooral probeert te voorkomen dat ze hem verliezen. Waar het Nederlands elftal ooit gebouwd was op initiatief, balbezit en het forceren van overwicht, is de standaard sindsdien steeds vaker: compact staan en risico minimaliseren.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef Harvest89 het volgende:
Als je kijkt naar de afgelopen 20 jaar was eigenlijk de enige coach die echt wist wat hij deed Van Gaal.
De rest was maar matig.
Die had dan ook wel een stuk beter spelersmateriaal tot zijn beschikking.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bart van Merwijk haalde anders de WK-finale
Nee, dat was zijn alter ego Bert van Marwijk!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bert van Marwijk deed maar wat. Die liet zijn beste spelers de opstelling maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank Rijkaard zou dan uit zijn pensioen moeten komen, samen met Henk ten Cate. Dan wint Oranje sws het EK van 2028.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een goede donkere bondscoach zou fantastisch zijn.
Reiziger is dat niet. Hij zou enkel op ‘diversiteit’ gepusht worden omdat hij alle andere vinkjes (Ajax, Nederlands elftal, Barcelona, gewerkt bij Ajax, KNVB-connectie) wel heeft. Hij heeft verder geen enkele noemenswaardige trainerservaring en presteert ronduit dramatisch met de talentvolle lichting van de Oranje jeugd.
Ik heb ook geen hoge pet van hem op nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bert van Marwijk deed maar wat. Die liet zijn beste spelers de opstelling maken.
Pi-Air gaf ooit aan dat in zijn gewonnen UEFA-cup jaar niemand luisterde naar wat vMarwijk vertelde, en dat hij, Bosvelt en vWonderen de opstelling en tactiek op het veld deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |