De frustraties beginnen op te lopen.quote:
Rustig manquote:
Of ergens op een schiereilandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
De frustraties beginnen op te lopen.
Iedereen mag zich zo melden in Amsterdam-West om zich af te reageren.
Ik meld me zo in mijn bed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voetballend vermogen is bedroevend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef Viesdik het volgende:
Zo het nl elftal is langer dan 5 seconde aan de bal
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik geen drugs op dinsdagochtend maar ik wil best een uitzondering makenquote:
Naar NAC?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef Toine51 het volgende:
Frenky voetbalt niet nog een jaar bij Barcelona
Ik haak niet af hoor, maar ik heb er niet zo'n zin meer in.quote:
Werk zequote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef OmniRocket het volgende:
Bammetjes gepakt. Nog even douchen en dan er vandoor.
Daarvoor moet je naar de schilderswijk zometeen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden, dat Nederland wordt afgemaakt door Marokko
Want?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden, dat Nederland wordt afgemaakt door Marokko
Begin maar vast Brinta te maken voor de kidsquote:
Mag welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Waarom mogen wij niet gewoon een keer zwijnen?
Politie doet er goed aan om controles uit te voeren richting Rotterdamse havensquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik geen drugs op dinsdagochtend maar ik wil best een uitzondering maken
dat voordeel valt weg als je Depay en Weghorst laat invallenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:09 schreef Zwoerd het volgende:
Ik probeer mezelf maar wijs te maken dat Marokko leeg gespeeld is en Nederland in de breedte sterker is
De onvermijdelijke pingels worden toch verlorenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haak niet af hoor, maar ik heb er niet zo'n zin meer in.
Omdat Marokko tenminste nog een band heeft met hun land en hun cultuur.quote:
Roefs 42% reddingspercentage op pingels genotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De onvermijdelijke pingels worden toch verloren
VerbruggenGOD
Nou, met zo'n keeper...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef Qarrad het volgende:
Onze keeper is echt goud waard.
Niet letterlijk; we zitten niet bepaald naar de wereldkampioen te kijken hè.
reeds besprokenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef Toine51 het volgende:
Verbruggen heeft zijn marktwaarde ook vergroot
Kampioenen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef mitt het volgende:
We spelen nu met Hato, Koopmeiners, Timber en Weghorst
man van de wedstrijd sowiesoquote:
Marokko speelt ook met een bagger middenveld nuquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef mitt het volgende:
Welk momentum?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef littlemindy het volgende:
Dit is een kwestie van tijd voor Marokko er één inschiet
Nederland is het momentum totaal kwijt
Jongens die vorig jaar Wereldkampioen werden bij de u20quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko speelt ook met een bagger middenveld nu
Fijn dat het mag.quote:
Onze cultuur is ook afgebroken, die heeft NL niet meer...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omdat Marokko tenminste nog een band heeft met hun land en hun cultuur.
Welke was pietje ook alweerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De xG is licht in het voordeel van Marokko @:pietje
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Verbruggen eigenlijk beetje een penantiekiller?
Je had ook Malen, Reijnders en Kluivert kunnen brengen, toch wat meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:10 schreef mitt het volgende:
Ja staat ie om bekend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef WAvanBuren het volgende:
wij gaan ze sowieso allemaal missen dus dat doet er niet toe.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef WAvanBuren het volgende:
dat is erg zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Caland het volgende:
Frenkie de Jong speelt dit keer ook als je het ziet een matige pot
Pffffquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Onze cultuur is ook afgebroken, die heeft NL niet meer...
Maxima zei toch dat de Nederlander niet meer bestaat
Als Verbruggen ze allemaal pakt zal het een lange Penalty serie wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wij gaan ze sowieso allemaal missen dus dat doet er niet toe.
Maxima stinkhoertjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Onze cultuur is ook afgebroken, die heeft NL niet meer...
Maxima zei toch dat de Nederlander niet meer bestaat
Unforgettable firequote:
Nu mis je Valente zijn meest logische vervanger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Caland het volgende:
Die zit op de bank bij onsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit ja, ze staan weer in standje afwachten en toekijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer waarschijnlijker dat de 1-2 valt dan dat Nederland uberhaupt scoort
Wirequote:
Ik ben al sinds de verlenging weg wat een lulquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sporza commentator jaagt vakkundig de Nederlandse kijkers terug naar de NOS
Nederland heeft los van die goal ook helemaal niks gecreëerdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer waarschijnlijker dat de 1-2 valt dan dat Nederland uberhaupt scoort
Wat is dat voor een graflul zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sporza commentator jaagt vakkundig de Nederlandse kijkers terug naar de NOS
Haha, is hij voor Marokko?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben al sinds de verlenging weg wat een lul
ZE KIJKEN WEL VOETBAL MAAR ZE ZIEN HET NIETquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Caland het volgende:
Totaal gecastreerd idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:15 schreef DrMarten het volgende:
Je moet je toch kapot schamen als Nederlands elftal dat je zo afwachtend speelt nu?
Ze spelen om niet te verliezen ipv om te winnen.
Ik heb meer het gevoel "tegen Nederland"quote:
Het is dat het zo'n kutvolk is anders had ik het ze gegundquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef -XOR- het volgende:
Als Marokko wint, wint in ieder geval het voetbal.
Frenkie kan hier ook geen reet aan doen, die loopt dolend in een gemankeerd gepatcht middenveld rond.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Caland het volgende:
Zonder ons sprak 'ie nu Frans.quote:
liever nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Weghorst die rood pakt zou wel genot zijn.
ja is gewoon een goed liedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:16 schreef Viesdik het volgende:
Hup Marokko Hup, leet de dief niet in z'n hempie staan
Op de goal na helemaal niks.quote:
Na dat gedoe tijdens de Afrika Cup gun ik ze helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef -XOR- het volgende:
Als Marokko wint, wint in ieder geval het voetbal.
Geen voetbal.quote:
4e helft wordt onze helftquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:16 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we al blij mogen zijn als we de pingels halen
Ik neem aan dat de rest van de wereld Nederland ook niets gunt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Na dat gedoe tijdens de Afrika Cup gun ik ze helemaal niks.
Die moeten we eerst nog maar zien te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou laten we maar aan de penals beginnen
We gaan hopelijk gewoon winnenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die moeten we eerst nog maar zien te halen.
Ik mis de optie "Ik lig in bed en ben wakker geschreeuwd door asocialen in de 90+1 minuut"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef Viesdik het volgende:
Ga jij straks nog terug naar bed?
[poll=10087]
De hele wedstrijd ook al.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef matspontius het volgende:
Ik krijg het mijn strot niet uit maar Marokko is veruit de betere ploeg. Nederland is echt ongelofelijk zwak, op een paar na.
Precies!! We gaan gewoon winnen en morgen blij opstaanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
ALS we alsnog winnen was het het waard
Bom er opquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ik lig in bed en ben wakker geschreeuwd door asocialen in de 90+1 minuut"
Laat de underdog maar winnen danquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef matspontius het volgende:
Ik krijg het mijn strot niet uit maar Marokko is veruit de betere ploeg. Nederland is echt ongelofelijk zwak, op een paar na.
Vooral Koeman die verzaakt met niet ingrijpen qua tactiek.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef matspontius het volgende:
Ik krijg het mijn strot uit maar Marokko is veruit de betere ploeg. Nederland is echt ongelofelijk zwak, op een paar na.
Kans dat we gaan winnen is wel miniem natuurlijkquote:
Terecht, zo hoort het.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ik lig in bed en ben wakker geschreeuwd door asocialen in de 90+1 minuut"
dat had het al heel lang nietquote:
Das kutquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja, powernapje, moet nog 900+ kilometer rijden vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef Viesdik het volgende:
[poll=10087]
Alsof elke speler muv Summerville vergeten is dat rennen ook een optie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef matspontius het volgende:
Koeman is altijd al een waardeloze coach geweestquote:
Moet je wel een bal voorin zien te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:19 schreef DrMarten het volgende:
Dit kan echt niet.
Gooi in godsnaam Malen erin voor wat snelheid voorin.
Het wakkerschreeuwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het in bed liggen, of het asociale gedrag?
Nog live gehoord in het lokale café zondag.quote:
Ze hebben de rechten van één liedje gekocht om geld te besparenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef Toine51 het volgende:
Waarom steeds dezelfde playlist in de pauzes?
Terug? Heb er nog niet ingelegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef Viesdik het volgende:
[poll=10087]
Dit kan nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef Caland het volgende:
Scoor maar gewoon voor de pingels
Het maakt me niet eens echt meer uit wie
Je hoeft jezelf dit niet aan te doen hequote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef Caland het volgende:
I yearn for deaths cold embrace.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef Caland het volgende:
Straks niet gaan werken?quote:
ja en dan misschien nog penaltiesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt goed, we zijn over de helft
@Slobeendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:21 schreef Saekerhett het volgende:
Geertruida
Koeman wil echt graag naar huis.
Bij Prorail liggen er nog een paar.quote:
Wist je dat dat een anagram is?quote:
Hopelijk heeft de volgende trainer wél wat testosteron in zijn lijf over.quote:
Puur om jou te ziekenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:22 schreef vul_maar_in het volgende:
GEERTRUIDA
nee.
Nee Ronald dit doe je expres.
Hee, wou je dan Depay?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:22 schreef vul_maar_in het volgende:
GEERTRUIDA
nee.
Nee Ronald dit doe je expres.
Moet in je aard zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom werken als je ook de hele dag niks kunt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |