Dit ja, ze staan weer in standje afwachten en toekijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer waarschijnlijker dat de 1-2 valt dan dat Nederland uberhaupt scoort
Wirequote:
Ik ben al sinds de verlenging weg wat een lulquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sporza commentator jaagt vakkundig de Nederlandse kijkers terug naar de NOS
Nederland heeft los van die goal ook helemaal niks gecreëerdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer waarschijnlijker dat de 1-2 valt dan dat Nederland uberhaupt scoort
Wat is dat voor een graflul zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sporza commentator jaagt vakkundig de Nederlandse kijkers terug naar de NOS
Haha, is hij voor Marokko?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben al sinds de verlenging weg wat een lul
ZE KIJKEN WEL VOETBAL MAAR ZE ZIEN HET NIETquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Caland het volgende:
Frenkie de Jong speelt dit keer ook als je het ziet een matige pot
Totaal gecastreerd idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:15 schreef DrMarten het volgende:
Je moet je toch kapot schamen als Nederlands elftal dat je zo afwachtend speelt nu?
Ze spelen om niet te verliezen ipv om te winnen.
Ik heb meer het gevoel "tegen Nederland"quote:
Het is dat het zo'n kutvolk is anders had ik het ze gegundquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef -XOR- het volgende:
Als Marokko wint, wint in ieder geval het voetbal.
Frenkie kan hier ook geen reet aan doen, die loopt dolend in een gemankeerd gepatcht middenveld rond.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:12 schreef Caland het volgende:
Frenkie de Jong speelt dit keer ook als je het ziet een matige pot
Zonder ons sprak 'ie nu Frans.quote:
liever nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Weghorst die rood pakt zou wel genot zijn.
ja is gewoon een goed liedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:16 schreef Viesdik het volgende:
Hup Marokko Hup, leet de dief niet in z'n hempie staan
Op de goal na helemaal niks.quote:
Na dat gedoe tijdens de Afrika Cup gun ik ze helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:14 schreef -XOR- het volgende:
Als Marokko wint, wint in ieder geval het voetbal.
Geen voetbal.quote:
4e helft wordt onze helftquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:16 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we al blij mogen zijn als we de pingels halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |