Ik neem aan dat de rest van de wereld Nederland ook niets gunt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Na dat gedoe tijdens de Afrika Cup gun ik ze helemaal niks.
Die moeten we eerst nog maar zien te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou laten we maar aan de penals beginnen
We gaan hopelijk gewoon winnenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die moeten we eerst nog maar zien te halen.
Ik mis de optie "Ik lig in bed en ben wakker geschreeuwd door asocialen in de 90+1 minuut"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:17 schreef Viesdik het volgende:
Ga jij straks nog terug naar bed?
[poll=10087]
De hele wedstrijd ook al.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef matspontius het volgende:
Ik krijg het mijn strot niet uit maar Marokko is veruit de betere ploeg. Nederland is echt ongelofelijk zwak, op een paar na.
Precies!! We gaan gewoon winnen en morgen blij opstaanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
ALS we alsnog winnen was het het waard
Bom er opquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ik lig in bed en ben wakker geschreeuwd door asocialen in de 90+1 minuut"
Laat de underdog maar winnen danquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:18 schreef matspontius het volgende:
Ik krijg het mijn strot niet uit maar Marokko is veruit de betere ploeg. Nederland is echt ongelofelijk zwak, op een paar na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |