quote:Op maandag 29 juni 2026 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië heeft een cheatcode gevonden
Wat is dat?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ook dit is Japans van origine genot
[ afbeelding ]
Ja, leuke pot dit.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Nou nou wat een mineur weer. Is toch leuk voor de wedstrijd?
Karaoke, ja…quote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Een elektrische melkboer.quote:
karaoke microfoonquote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nee.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dreigt terug een zaadpot te worden
deze gebruikt @Hetekip soms op mijquote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
het doelpunt is nog geen 5 minuten oud.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dreigt terug een zaadpot te worden
nou nou nouquote:Op maandag 29 juni 2026 20:20 schreef GGMM het volgende:
Van bagger naar de beste wedstrijd op het toernooi
Wat een genot
Wat gezelligquote:
Volgende keer capuchon op in de regenquote:
En op basis van de wedstrijd eigenlijk ook welquote:Op maandag 29 juni 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
" op basis van de eerste minuten na rust, natuurlijk verdiend".
Mag wel van mequote:
Is niet nodigquote:
Eerste helft gemist?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En op basis van de wedstrijd eigenlijk ook wel
vulgair taalgebruik wordt hier niet getolereerdquote:
In het Vlaams?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vulgair taalgebruik wordt hier niet getolereerd
En janken dat users weglopenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er waren topics waarbij er geen moderatie nodig was.
Waar is die mooie tijd
Sinds het adoratie-topic voor Coco is er wel wat verandert!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Vind het altijd lastig oordelen als ik de post in kwestie niet gezien heb maar ik vertrouw op Capu (ik heb hem wel vaker overijverig gezien maar dat is al even geleden)
Was ik niet. ik bevestigde alleen maarquote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Vind het altijd lastig oordelen als ik de post in kwestie niet gezien heb maar ik vertrouw op Capu (ik heb hem wel vaker overijverig gezien maar dat is al even geleden)
Ik snap niet waarom ze na die 0-1 weer lekker afbraakvoetbal gaan spelen, ze hebben gewoon de spelers om dit matige Brazilië kapot te spelenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
Japan moet oppassen dat het niet alleen verdedigt op pure inzet, op een gegeven moment zijn de benen zwaar en kan een verkeerde keuze of een halve seconde te laat instappen genoeg zijn voor de 2-1
Verander die t maar in een d.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds het adoratie-topic voor Coco is er wel wat verandert!
Goedruikend schoonmaakproduct.quote:
Wel als hij daarmee een gelijkwaardig interview kan geven.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Messi trapje geven mag ook niet. Stukje Messi fanclub hier
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vulgair taalgebruik wordt hier niet getolereerd
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zijn HELEMAAL niets
Godverdomme man.
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEG
Andy jonguh. meer antiogene-oppervlakteactieve stoffen en ruikt beter.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goedruikend schoonmaakproduct.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goedruikend schoonmaakproduct.
Ancelotti GOD!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brazilië gaat zich gewoon weer een eind in dit toernooi rommelen he, ondanks dat het allemaal maar matig is.
Nee, want dan moet ik al naar bed, anders heb ik te weinig slaap voor de wedstrijd van Oranje.quote:
Leuk dat @tong80 toch plezier heeft om hier mee te lezenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is veel meer waard dan die ikgeefenkellikes shit
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik er ook een stapeltje van.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht... Is tong nog actief? Of kloontje?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar zeg er maar niets overquote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een stapeltje van.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wacht... Is tong nog actief? Of kloontje?
Omdat het een alcoholist isquote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja iemand volspuiten is echt minder erg dan ditquote:
Hallo Karinaquote:
Let op je woorden.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja iemand volspuiten is echt minder erg dan dit
HALLO
Gohquote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Klummie kent de betekenis van 'vulgair' niet.
Gohquote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Klummie kent de betekenis van 'vulgair' niet.
Hier hebben we het al over gehadquote:
Gezelligquote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
1 rosé
ga om 10 uur even slapen tot half 3
Neem een aboquote:
Netjesquote:Op maandag 29 juni 2026 20:32 schreef vul_maar_in het volgende:
Like Alert
29-06-2026 @ 20:31:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 29 juni 19:00] Brazilië v Japan #4 Van zaadpot naar..topshow?"
Nu op naar mijn rechtmatige fipo en de avond is geslaagd. Komend wat mag.
Dat is idd heel ergelijk van ze.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:32 schreef ISVV het volgende:
Commentatoren die over kwarten sprekenmeedoen aan de verAmerikanisering
Powerrangersquote:Op maandag 29 juni 2026 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Super Sentai genot _0_ @:coco
Oh meestal laat ik ze voor wat ze zijn maar als capu er isquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Netjes
Volgens mij heeft inmiddels iedereen wel een like van ikgeefenkelikes mogen ontvangen
Behalve Capu
Dit is een live topic.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verklapt altijd de scores in dit topic dus trek het je niet aan.
Dit is super Sentai Hansquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Powerrangerswas ik superfan van
En minder dol op Ron Jansquote:
quote:
Ben ik niet, wel teleurgesteld.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd
Wel mooi trouwens. Toen er bij mij ook gehydrateerd werd was F5 genoeg om de drinkpauze over te slaanquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verklapt altijd de scores in dit topic dus trek het je niet aan.
Kom toch lekker naar de Belgquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is commentator van dienst? Wat een dom gelul
Ik kan van harte de Belg aanbevelen. Commentaar is oprecht heel leuk en enthousiast.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is commentator van dienst? Wat een dom gelul
Het exclusieve recht op het woord nigger willen hebben. Wat een actquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minder dol op Ron Jans
Nou ja dat neem ik ze overigens niet kwalijk
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Netjes
Volgens mij heeft inmiddels iedereen wel een like van ikgeefenkelikes mogen ontvangen
Behalve Capu
Bijzonder dat mensen altijd in die vriendelijke oom act als het wel liep van Jan Rons trapten.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minder dol op Ron Jans
Nou ja dat neem ik ze overigens niet kwalijk
Wat is een beef?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)
Dat, of je bent gewoon niet grappig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)
Wagyu beef?quote:
Capumeroquote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar zijn geplande persconferenties waren zo grappig met die "adequate" grapjes.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen altijd in die vriendelijke oom act als het wel liep van Jan Rons trapten.
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broerquote:
Kingfloplandquote:
Wil je voortaan gewoon ruzie zeggen?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broer
beef=ruzie
Ik heb ook al tijden geen like gehad van Ikgeefenkellikes.quote:
Probeer eens Txogitxu, vond dat veel lekkerder dan Wagyu.quote:
doen jullie dat nog steedsquote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
Overigens is er haxball in de rust vannacht.
Beef?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was meer dat je "een beef" schreef. Zo gebruik je het niet het is niet 1 beef, 2 beefen...je hebt beef met iemand.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broer
beef=ruzie
Dat ken ik niet, als ik het tegenkom ga ik het een kans gevenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Probeer eens Txogitxu, vond dat veel lekkerder dan Wagyu.
Alleen in de rust van het Nederlands elftal op een eind toernooi.quote:
quote:Like Alert
29-06-2026 @ 20:38:54
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 29 juni 19:00] Brazilië v Japan #4 Van zaadpot naar..topshow?"
Ik gebruik de oude, mijn autisme is er nog niet klaar voorquote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe layout krijg je geen mention van de like als je in het topic bent waar de like gegeven wordt (blijven doneren)
Misschien is dat de reden capu
Het moet organisch komen, je kan het niet forceren. IGEL is onnavolgbaar.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga me er geen druk maken maar kook wel beetje van woede
Ik ben blijkbaar niet grappig .quote:
Ik hoor je al 2 jaar ofzo over die nieuwe lay-outquote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe layout krijg je geen mention van de like als je in het topic bent waar de like gegeven wordt (blijven doneren)
Misschien is dat de reden capu
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
Overigens is er haxball in de rust vannacht.
Soms denk ik dat je niet eens doorhebt waar je mod bent.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet grappig .
Zo dat kwam hard binnen
Welke?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Was dat niet een Nostradamusvraag? @:mexicanobakker
Hahahahaquote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet grappig .
Zo dat kwam hard binnen
Oh, dat gaat volledig uit de hand escaleren dus.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Erg goede scheids dit. Finale graag. Ik heb geen zin in die Braziliaan bij Ned-Mar
Ik heb de laatste tijd wel zin om iets te vreten wat heel slecht voor je isquote:
Behalve de keepertjes? Dan zal dat wel een goed antwoord gaan zijn, al zijn er ook een paar teams die volledig wisselden bij die laatste groepspot meen ikquote:
Szymon Marciniak blijft de beste.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Erg goede scheids dit. Finale graag. Ik heb geen zin in die Braziliaan bij Ned-Mar
ik kan wel wat arsenicum voor je fixen andersquote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wel zin om iets te vreten wat heel slecht voor je is
Maar ik denk dat ik even volhoud tot mijn vakantie (ik zal je wel op de hoogte houden)
Heb je al een idee over wat je dan wil eten?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wel zin om iets te vreten wat heel slecht voor je is
Maar ik denk dat ik even volhoud tot mijn vakantie (ik zal je wel op de hoogte houden)
tong80 was daar erg boos over meen ikquote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve de keepertjes? Dan zal dat wel een goed antwoord gaan zijn, al zijn er ook een paar teams die volledig wisselden bij die laatste groepspot meen ik
Dat is die van de openingswedstrijd met drie rode kaarten en slecht Engels.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh, dat gaat volledig uit de hand escaleren dus.
Ik vind hamburgers wel lekkerquote:Op maandag 29 juni 2026 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je al een idee over wat je dan wil eten?
Alleen bozer als de drank op is.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
tong80 was daar erg boos over meen ik
Nu niet meer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb zin in een Bickey Burger (kennen jullie dat in Nederland? )quote:
Nee, dat ken ik nietquote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Bickey Burger (kennen jullie dat in Nederland? )
Waterrat?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bicky Burger wel.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en Belgiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ziet eruit als een redelijk normale hamburgerquote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en België
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en BelgiëGewoon een hamburger dus eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
[..]
Bekend in Duitsland en BelgiëWel lastig eten zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf je wel bij de groep?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Mijn gebbetje stierf een ongeboren dood.
[..]
Bekend in Duitsland en BelgiëOoit gegeten met n enorme portie friet. Belgen geven wel waar voor je geld. Ontzettend misselijk van gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |