Volgende keer capuchon op in de regenquote:
En op basis van de wedstrijd eigenlijk ook welquote:Op maandag 29 juni 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
" op basis van de eerste minuten na rust, natuurlijk verdiend".
Mag wel van mequote:
Is niet nodigquote:
Eerste helft gemist?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En op basis van de wedstrijd eigenlijk ook wel
vulgair taalgebruik wordt hier niet getolereerdquote:
In het Vlaams?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vulgair taalgebruik wordt hier niet getolereerd
En janken dat users weglopenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er waren topics waarbij er geen moderatie nodig was.
Waar is die mooie tijd
Sinds het adoratie-topic voor Coco is er wel wat verandert!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Vind het altijd lastig oordelen als ik de post in kwestie niet gezien heb maar ik vertrouw op Capu (ik heb hem wel vaker overijverig gezien maar dat is al even geleden)
Was ik niet. ik bevestigde alleen maarquote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Vind het altijd lastig oordelen als ik de post in kwestie niet gezien heb maar ik vertrouw op Capu (ik heb hem wel vaker overijverig gezien maar dat is al even geleden)
Ik snap niet waarom ze na die 0-1 weer lekker afbraakvoetbal gaan spelen, ze hebben gewoon de spelers om dit matige Brazilië kapot te spelenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
Japan moet oppassen dat het niet alleen verdedigt op pure inzet, op een gegeven moment zijn de benen zwaar en kan een verkeerde keuze of een halve seconde te laat instappen genoeg zijn voor de 2-1
Verander die t maar in een d.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds het adoratie-topic voor Coco is er wel wat verandert!
Goedruikend schoonmaakproduct.quote:
Wel als hij daarmee een gelijkwaardig interview kan geven.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Messi trapje geven mag ook niet. Stukje Messi fanclub hier
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vulgair taalgebruik wordt hier niet getolereerd
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zijn HELEMAAL niets
Godverdomme man.
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEG
Andy jonguh. meer antiogene-oppervlakteactieve stoffen en ruikt beter.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goedruikend schoonmaakproduct.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goedruikend schoonmaakproduct.
Ancelotti GOD!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brazilië gaat zich gewoon weer een eind in dit toernooi rommelen he, ondanks dat het allemaal maar matig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |