Dit is een live topic.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verklapt altijd de scores in dit topic dus trek het je niet aan.
Dit is super Sentai Hansquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Powerrangerswas ik superfan van
En minder dol op Ron Jansquote:
quote:
Ben ik niet, wel teleurgesteld.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd
Wel mooi trouwens. Toen er bij mij ook gehydrateerd werd was F5 genoeg om de drinkpauze over te slaanquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verklapt altijd de scores in dit topic dus trek het je niet aan.
Kom toch lekker naar de Belgquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is commentator van dienst? Wat een dom gelul
Ik kan van harte de Belg aanbevelen. Commentaar is oprecht heel leuk en enthousiast.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is commentator van dienst? Wat een dom gelul
Het exclusieve recht op het woord nigger willen hebben. Wat een actquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minder dol op Ron Jans
Nou ja dat neem ik ze overigens niet kwalijk
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Netjes
Volgens mij heeft inmiddels iedereen wel een like van ikgeefenkelikes mogen ontvangen
Behalve Capu
Bijzonder dat mensen altijd in die vriendelijke oom act als het wel liep van Jan Rons trapten.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minder dol op Ron Jans
Nou ja dat neem ik ze overigens niet kwalijk
Wat is een beef?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)
Dat, of je bent gewoon niet grappig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)
Wagyu beef?quote:
Capumeroquote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar zijn geplande persconferenties waren zo grappig met die "adequate" grapjes.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen altijd in die vriendelijke oom act als het wel liep van Jan Rons trapten.
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broerquote:
Kingfloplandquote:
Wil je voortaan gewoon ruzie zeggen?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broer
beef=ruzie
Ik heb ook al tijden geen like gehad van Ikgeefenkellikes.quote:
Probeer eens Txogitxu, vond dat veel lekkerder dan Wagyu.quote:
doen jullie dat nog steedsquote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
Overigens is er haxball in de rust vannacht.
Beef?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was meer dat je "een beef" schreef. Zo gebruik je het niet het is niet 1 beef, 2 beefen...je hebt beef met iemand.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broer
beef=ruzie
Dat ken ik niet, als ik het tegenkom ga ik het een kans gevenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Probeer eens Txogitxu, vond dat veel lekkerder dan Wagyu.
Alleen in de rust van het Nederlands elftal op een eind toernooi.quote:
quote:Like Alert
29-06-2026 @ 20:38:54
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 29 juni 19:00] Brazilië v Japan #4 Van zaadpot naar..topshow?"
Ik gebruik de oude, mijn autisme is er nog niet klaar voorquote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe layout krijg je geen mention van de like als je in het topic bent waar de like gegeven wordt (blijven doneren)
Misschien is dat de reden capu
Het moet organisch komen, je kan het niet forceren. IGEL is onnavolgbaar.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga me er geen druk maken maar kook wel beetje van woede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |