Dit is een live topic.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verklapt altijd de scores in dit topic dus trek het je niet aan.
Dit is super Sentai Hansquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Powerrangerswas ik superfan van
En minder dol op Ron Jansquote:
quote:
Ben ik niet, wel teleurgesteld.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd
Wel mooi trouwens. Toen er bij mij ook gehydrateerd werd was F5 genoeg om de drinkpauze over te slaanquote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verklapt altijd de scores in dit topic dus trek het je niet aan.
Kom toch lekker naar de Belgquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is commentator van dienst? Wat een dom gelul
Ik kan van harte de Belg aanbevelen. Commentaar is oprecht heel leuk en enthousiast.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is commentator van dienst? Wat een dom gelul
Het exclusieve recht op het woord nigger willen hebben. Wat een actquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minder dol op Ron Jans
Nou ja dat neem ik ze overigens niet kwalijk
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Netjes
Volgens mij heeft inmiddels iedereen wel een like van ikgeefenkelikes mogen ontvangen
Behalve Capu
Bijzonder dat mensen altijd in die vriendelijke oom act als het wel liep van Jan Rons trapten.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En minder dol op Ron Jans
Nou ja dat neem ik ze overigens niet kwalijk
Wat is een beef?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)
Dat, of je bent gewoon niet grappig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan concluderen dat hij een vieze vuile Belgenhater is of dat ik beef met hem had (zijn postend account)
Wagyu beef?quote:
Capumeroquote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar zijn geplande persconferenties waren zo grappig met die "adequate" grapjes.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen altijd in die vriendelijke oom act als het wel liep van Jan Rons trapten.
sorry nam jongerentaal over van mijn veel jongere broerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |