Ik ben blijkbaar niet grappig .quote:
Ik hoor je al 2 jaar ofzo over die nieuwe lay-outquote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe layout krijg je geen mention van de like als je in het topic bent waar de like gegeven wordt (blijven doneren)
Misschien is dat de reden capu
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
Overigens is er haxball in de rust vannacht.
Soms denk ik dat je niet eens doorhebt waar je mod bent.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet grappig .
Zo dat kwam hard binnen
Welke?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Was dat niet een Nostradamusvraag? @:mexicanobakker
Hahahahaquote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet grappig .
Zo dat kwam hard binnen
Oh, dat gaat volledig uit de hand escaleren dus.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Erg goede scheids dit. Finale graag. Ik heb geen zin in die Braziliaan bij Ned-Mar
Ik heb de laatste tijd wel zin om iets te vreten wat heel slecht voor je isquote:
Behalve de keepertjes? Dan zal dat wel een goed antwoord gaan zijn, al zijn er ook een paar teams die volledig wisselden bij die laatste groepspot meen ikquote:
Szymon Marciniak blijft de beste.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Erg goede scheids dit. Finale graag. Ik heb geen zin in die Braziliaan bij Ned-Mar
ik kan wel wat arsenicum voor je fixen andersquote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wel zin om iets te vreten wat heel slecht voor je is
Maar ik denk dat ik even volhoud tot mijn vakantie (ik zal je wel op de hoogte houden)
Heb je al een idee over wat je dan wil eten?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wel zin om iets te vreten wat heel slecht voor je is
Maar ik denk dat ik even volhoud tot mijn vakantie (ik zal je wel op de hoogte houden)
tong80 was daar erg boos over meen ikquote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve de keepertjes? Dan zal dat wel een goed antwoord gaan zijn, al zijn er ook een paar teams die volledig wisselden bij die laatste groepspot meen ik
Dat is die van de openingswedstrijd met drie rode kaarten en slecht Engels.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh, dat gaat volledig uit de hand escaleren dus.
Ik vind hamburgers wel lekkerquote:Op maandag 29 juni 2026 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je al een idee over wat je dan wil eten?
Alleen bozer als de drank op is.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
tong80 was daar erg boos over meen ik
Nu niet meer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb zin in een Bickey Burger (kennen jullie dat in Nederland? )quote:
Nee, dat ken ik nietquote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Bickey Burger (kennen jullie dat in Nederland? )
Waterrat?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bicky Burger wel.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en Belgiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ziet eruit als een redelijk normale hamburgerquote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en België
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en BelgiëGewoon een hamburger dus eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekend in Duitsland en BelgiëWel lastig eten zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf je wel bij de groep?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Mijn gebbetje stierf een ongeboren dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |