Die zei vooraf in een interview dat hij de poulefase vanuit Hilversum zou doen, daarna voor de KO-fase naar de VS gaat en na de 8e finale (als zijn toernooi voorbij is) weer terug gaat naar NLquote:Op zondag 28 juni 2026 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roelfs zit er ook dus, nu in het stadion.
Dit slaat toch nergens op Johanquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei vooraf in een interview dat hij de poulefase vanuit Hilversum zou doen, daarna voor de KO-fase naar de VS gaat en na de 8e finale (als zijn toernooi voorbij is) weer terug gaat naar NL
Leuk zulke snoepreisjes van onze centen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei vooraf in een interview dat hij de poulefase vanuit Hilversum zou doen, daarna voor de KO-fase naar de VS gaat en na de 8e finale (als zijn toernooi voorbij is) weer terug gaat naar NL
Geen idee of die Ouahbi een goede tacticus is. Blijft zijn eerste grote eindtoernooi.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nederland gaat niet verliezen van de Marokkaantjes natuurlijk!
Je hoeft heus geen groot tacticus te zijn om te profiteren van de totale tactische wanorde van Koetje. Zelfs totale non-ploegen als Zweden en Tunesië sneden er regelmatig als een mes door de boter doorheen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee of die Ouahbi een goede tacticus is. Blijft zijn eerste grote eindtoernooi.
Kan je nagaan wat Haïti deed tegen Marokko!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hoeft heus geen groot tacticus te zijn om te profiteren van de totale tactische wanorde van Koetje. Zelfs totale non-ploegen als Zweden en Tunesië sneden er regelmatig als een mes door de boter doorheen.
Canada natuurlijkquote:
Mag hopen dat er wel 1 toevallige goal valtquote:
WE gaan kapot in de hitte (en aan de onkunde van Koetje)quote:
Ayold?quote:
Dan had Canada ook meegedaan hèquote:Op zondag 28 juni 2026 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Laten we lekker een WK met 16 landen gaan spelen. Dit gaat helemaal nergens over
Dan had de VS het alleen georganiseerdquote:
Als dat gebeurt ga ik alle overige wedstrijden van Nederland boycotten op dit WK!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
Zal je zien dat we van Marokko winnen en dan verliezen van Canada
Hmm, da’s ook waar jaquote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had de VS het alleen georganiseerd
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laat jullie obsessie met Argentinië eens rusten, joh.
Henry Schutted.quote:Schut is niet onder de indruk van de route. “Dat is eigenlijk twee potjes opwarmen verder, zou je bijna zeggen”, oordeelde hij over de potentiële tegenstanders van Argentinië. Vervolgens werd gekeken naar de route van het Nederlands elftal. “Dat is een tikkie zwaarder. Moeten we daar iets van denken nog?”, vroeg Schut zich af.
“Nee, hè? Dit is gewoon heel eerlijk geloot”, leek de presentator cynisch aan te geven. “Alles is gewoon heel eerlijk geloot”, voegde hij eraan toe, waarna Stentler begon te lachen. De analist ging vervolgens mee in die toon. “Argentinië wordt helemáál niet bevoordeeld in dit toernooi”, klonk het met een duidelijke knipoog.
Je gaat kijken?quote:Op maandag 29 juni 2026 06:37 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of ik wakker kan blijven vannacht tijdens de westrijd
Dat is wel mijn planquote:
Trek je hem door of toch de wekker zetten?quote:
Wekker zetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Trek je hem door of toch de wekker zetten?
Ik ben onder indruk.quote:
1 kind is wat dat betreft wel makkelijker.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben onder indruk.
Met kinderen kan ik dit niet meer aan.
Vergeet je notificaties niet uit te zettenquote:Op maandag 29 juni 2026 09:51 schreef Fretwork het volgende:
Zo even croissantjes kopen, morgen om 05:00 eruit, kopje koffie en met vertraging terugkijken.
We zien je altijd aan als Marokkaan maar o wee als je voor Marokko bent.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels is de vraag voor wie Ibrahim Afellay is belangrijker dan wat de uitslag gaat worden.
Ach, Nederland.
Retelaat of retevroeg. Ik ben er nog niet over uit. Maar het wordt wekkertje zetten en hopelijk is het flitsend vanaf het begin anders wordt het weer snurken.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:50 schreef mitt het volgende:
Ik twijfel nog. Vind vanaf 3u wel echt retevroeg.
Ik ook, erg lastig.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:50 schreef mitt het volgende:
Ik twijfel nog. Vind vanaf 3u wel echt retevroeg.
Grueter is inmiddels ook op locatie (in Mexico).quote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk zulke snoepreisjes van onze centen.
Na een half uurtje niet achter en dit moet te winnen zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bidden en smeken dat de Marokko-goednieuwsshow hardhandig wordt afgestopt. Er hangt iets teveel hype omheen.
Ik zie Jochem vaak genoeg in het Leidse wild. Hoef ik niet voor naar een lotingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt Marokko vooral opgehemeld door de bedlegerige mensen die alleen de samenvatting hebben gezien.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na een half uurtje niet achter en dit moet te winnen zijn
Mensen houden gewoon van klagen.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Los van dat 03:00 een logisch dilemma is. Dit WK leert vooral dat Europese mensen in shock lijken te zijn dat er ook andere werelddelen met andere tijdzones op aarde zijn. Moet je eens nagaan hoe Noord-, -midden en Zuid-Amerika om moeten gaan met Europese tijdstippen. Of laten we het hebben over Japan.
Dat wordt een slecht voorjaar ja. En geen veldrijden.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Begin tijdperk zieke Mathieu?
Maar leuk voor ze.
Gaaf Land!quote:Op maandag 29 juni 2026 18:37 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-wilders-beveiligt
Zelfs de beveiliging van dit land is niet op orde, kunnen ze dan echt niks?
Kun je uittekenen ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vet veel zin in Japan dat nu massaal gaat verdedigen tot de 1-1 valt terwijl ze gewoon over dit Brazilië heen kunnen walsen.
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vet veel zin in Japan dat nu massaal gaat verdedigen tot de 1-1 valt terwijl ze gewoon over dit Brazilië heen kunnen walsen.
Stukje Felipe Melo.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.
Zit geen geur of smaak aan. Enige wat ze met passie hebben gedaan, is het zingen van het volkslied.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Japan moet echt meer vertrouwen hebben in eigen kunnen. Brazilië is rijp voor de slacht.
We schrijven de rode kaart alvast op jaquote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.
Hoe heette die Braziliaans international van Excelsior ook al weer?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danilo zou bij De Graafschap op de bank zitten.
Bastos!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die Braziliaans international van Excelsior ook al weer?
Alle druk eraf, het lijkt nergens naar.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zijn deze wissels ook?
Twee van je beste spelers eruit halen inderdaad... Ze missen ook wel een Mitoma.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zijn deze wissels ook?
Endrick erin voor Paqueta is een goede (en noodzakelijke) wissel?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alle druk eraf, het lijkt nergens naar.
Brazilie ook met bizarre wissels, maar Ancelotti-voodoo gaat ze gewoon over de streep trekken.
Braziliaanse mafia hier in Doha geloven er ineens weer volledig in...
Mitoma of Maeda scheelt wel ja. Jeetje, wat is die Maeda slecht. Maar wat kan ie rennen he?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee van je beste spelers eruit halen inderdaad... Ze missen ook wel een Mitoma.
Paqueta was geblesseerd, maar nu staan er zo ongeveer 3 shaduwspitsen in? Ik vind het tactisch apartquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Endrick erin voor Paqueta is een goede (en noodzakelijke) wissel?
Tijd voor een bondscoach die wat minder een angsthaas is.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat we zo weinig full gas voetbal van Japan hebben gezien.
Hierna tegen de fjordenneukers of de Ivoriaantjes, glibber je nog een ronde verder.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carletto gaat lachend aan de grote sigaar. Die weet dat dit Brazilië niet beter kan, en een handje geholpen is door het laffe Japan.
Stale Solbakken, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hierna tegen de fjordenneukers of de Ivoriaantjes, glibber je nog een ronde verder.
Ik hoop enorm op Ivoorkust.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hierna tegen de fjordenneukers of de Ivoriaantjes, glibber je nog een ronde verder.
Daarna Mexico en halve finale eruit tegen Argentinië.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Diomande op de brommer tegen die geriatrische backs van Brazilië zou wel humor zijn.quote:
SNOEPREISEDquote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Ayolt 'HELP ONS HELP ONS' Kloosterboer ook in Houston
Dione mag wel thuisblijven tijdens de Tour!quote:Op maandag 29 juni 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over Vlado en Martin Vriesema gehad.
Beetje veel.
Die kant van het schema valt sowieso wel mee. Van Engeland word je ook niet bang.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel eindelijk Undav erin.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vrees dat dit een matige Neuer-hatewatch wordt, maar ik laat me graag verrassen.
Musiala slachtofferen is wel terecht, die is na zijn blessure bepaald nog niet op niveau.quote:
Je hebt ook Volendam, Paraguay kom ik net achter. 550 inwoners.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik neem aan dat @:alleskaputt wel aan het kijken is naar deze Duitse derby?
En Derek Cornelius (Canada) is in het plaatsje Ajax geboren.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hebt ook Volendam, Paraguay kom ik net achter. 550 inwoners.
Zijn ze daar allemaal 'wakker'?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hebt ook Volendam, Paraguay kom ik net achter. 550 inwoners.
quote:
Lijkt me niet bepaald een ideale vakantiebestemming.quote:Volendam of Colonia Volendam is een in 1947 gestichte mennonietenkolonie, gelegen in het departement San Pedro in de regio Chaco in Paraguay. De nederzetting heeft 550 inwoners en is genoemd naar het schip Volendam dat de Rusland-Duitsers naar Zuid-Amerika bracht. In de kolonie wordt door een groot deel van de bevolking Plautdietsch gesproken. De mennonitische gemeenschap in Paraguay staat bekend om haar strenge geloofsregels. De gezinnen zijn groot, trouwen buiten de eigen gemeenschap wordt niet geaccepteerd, hoewel de regels de laatste jaren minder streng worden toegepast dan voorheen.
Klinkt wel als Volendam.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet bepaald een ideale vakantiebestemming.
Altijd goed dit.quote:
Sinds het begin van de coronapandemie hebben enkele duizenden Duitsers hun toevlucht gezocht in Paraguay om zo de coronamaatregelen te ontlopen. Dat is te zien in een reportage van de BBC. De Duitse gelukszoekers hebben zich gevestigd in dorpen die van oudsher werden gekoloniseerd door nazi’s die na de Tweede Wereldoorlog hun heil aan de andere kant van de oceaan zochten.
In Paraguay hopen de Duitsers vrij te zijn van vaccinaties en andere maatregelen bedoeld om de coronapandemie in te dammen. De Paraguayanen zelf zijn daar niet al te happig op. Volgens een lokale burgemeester zijn de Duitsers op zich welkom, maar maken de dorpsbewoners zich zorgen dat de nieuwkomers wellicht het virus verspreiden terwijl ze zelf al zo veel naasten zijn verloren aan corona.
Behalve de coronamaatregelen is er nog een andere reden dat de Duitsers huis en haard hebben verlaten om een nieuw bestaan op te bouwen in een ander werelddeel: immigratie. Volgens de gelukszoekers heeft Duitsland te veel voornamelijk islamitische migranten opgenomen waardoor ze zich thuis niet langer comfortabel voelden. ‘We hadden immigratie meer moeten reguleren,’ aldus een Duitse immigrant.
Die kregen in de kwali wel bijzonder weinig goals tegen. En maakten weinig.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb begrepen dat sommigen Paraguay als het Atlético onder de landenteams zien. Ik ben benieuwd. Alleen hun pot tegen USA gezien waar ze al vroeg uit de stellingen moesten komen.
quote:
Enciso had heel goed moeten worden, maar dat is er niet helemaal uitgekomen.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Almiron vond ik bij Newcastle altijd wel een leuke speler. Hopelijk kan die zich nu in positieve zin laten zien.
De hele rubriek van het emigreren omdat je tegen immigratie bent is altijd wel lachwekkend.quote:
Ze waren er het dichtst bij anders.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:55 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt een walgelijk slecht Duitsland, maar Paraguay gaat nooit een doelpunt maken...
Voetballen zonder buitenspelers is niet makkelijk tegen een gesloten defensie.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:55 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt een walgelijk slecht Duitsland, maar Paraguay gaat nooit een doelpunt maken...
Het is dat ie buitenspel stond. Anders had ie gescoord. Oh nee, toch niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben echt weer aan het genieten van Leroy Sane.
Schijnt ooit een voetballer te zijn geweest.
Vroeger schoot de keeper er nog wel eens een vrije trap in.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:55 schreef DeeBee het volgende:
Chilavertquote:Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vroeger schoot de keeper er nog wel eens een vrije trap in.
Lijkt me ook wel ongemakkelijk als met Müller en Klopp twee voetbaliconen van de jaren '10 altijd je wedstrijd omkaderen, terwijl je jezelf aardig onder druk zet met rare keuzes.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieder beeld van Nagelsmann langs de kant is ook wel geestig, man is volledig overspannen.
Dat laatste doet hij wel echt zelf, dus.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ongemakkelijk als met Müller en Klopp twee voetbaliconen van de jaren '10 altijd je wedstrijd omkaderen, terwijl je jezelf aardig onder druk zet met rare keuzes.
Die had blijkbaar omdat ze een nummer 3 gingen treffen (en nog niet wisten wie) alle wedstrijden teruggekeken tot diep in de nacht.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieder beeld van Nagelsmann langs de kant is ook wel geestig, man is volledig overspannen.
Hij had het bij zijn staf onderverdeeld, toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had blijkbaar omdat ze een nummer 3 gingen treffen (en nog niet wisten wie) alle wedstrijden teruggekeken tot diep in de nacht.
Niet helemaal alleen natuurlijk maar toch. Coach anno 2026 zijn lijkt mij sowieso voor het gros geen fijn bestaan. Zou het elke oud-speler die binnen is afraden.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij had het bij zijn staf onderverdeeld, toch?
En dan moeten wij het doen met Van Hooijdonk en Raffie als huisanalisten, verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laatste doet hij wel echt zelf, dus.
Rabiot met Frankrijk tegen de gesloten defensie van Paraguay. Dat wordt lachen.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nederland wel in het makkelijke deel met Paraguay.
Slechts 11x balverlies.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer balverlies van Sane. Heeft iemand statistieken voor me?
De rest speelt ook kut, daar niet van. Fenomeen Undav komt ook niet lekker uit de verf, die staat nooit meer in de basis.
Kan je dat Undav echt verwijten?quote:Op maandag 29 juni 2026 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer balverlies van Sane. Heeft iemand statistieken voor me?
De rest speelt ook kut, daar niet van. Fenomeen Undav komt ook niet lekker uit de verf, die staat nooit meer in de basis.
Die was behoorlijk enthousiast over de goal!quote:
Trainers zijn steeds meer een wegwerpproduct in een steeds extremere druk van de buitenwacht. Terwijl alles fijnmaziger en fijnmaziger wordt, heerluk.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet helemaal alleen natuurlijk maar toch. Coach anno 2026 zijn lijkt mij sowieso voor het gros geen fijn bestaan. Zou het elke oud-speler die binnen is afraden.
Nagelsmann wel!quote:Op maandag 29 juni 2026 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dat Undav echt verwijten?
Paraguayed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na 69 minuten is de xG 0,5 om 0,4. Heerlijk.
Alfarobalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na 69 minuten is de xG 0,5 om 0,4. Heerlijk.
Ik voel een aloud gezegde opborrelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk laat Paraguay dat inspiratieloze Duitsland niet ontsnappen.
Dat gaat Frankrijk wel lukken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:14 schreef wimderon het volgende:
Tah loopt de 100 meter in 20 seconden, daar moet je gebruik van maken.
Ergens hoop ik dat ze winnen, je wil dit Duitsland zien spartelen tegen Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een treurige afgang voor Duitsland. Ook als ze straks doorheen glibberen
Was laatst ook een artikel over dat je daarmee veel meer druk erop legt en dat statistisch gezien zo'n speler vaker mist.quote:
Opstelling: Verbruggen, Dumfries, Van Dijk, Van Hecke, Aké, Van de Ven; De Jong, Gravenberch; Summerville, Brobbey, Gakpoquote:
ERVARINGquote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:44 schreef wimderon het volgende:
Aké!
Verliest alle kopduels, verliest alle sprintduels, blijft naar achteren lopen en verdedigt steevast op 5 meter afstand.
Mexicaantjes slaan soms nog wel eens door.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:03 schreef Pino112 het volgende:
No era penal is nog actueel blijkbaar daar.
Welneequote:
Sampaio van de openingswedstrijd had toch al wel geel getrokkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Saibari staat inmiddels op een stuk of vier overtredingen. Geen geel.
Summerville en vooral Gakpo hebben niet echt hun dag. Dan moet dommekracht Dumfries toch maar weer een keer dwars door de muur beuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |