Retelaat of retevroeg. Ik ben er nog niet over uit. Maar het wordt wekkertje zetten en hopelijk is het flitsend vanaf het begin anders wordt het weer snurken.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:50 schreef mitt het volgende:
Ik twijfel nog. Vind vanaf 3u wel echt retevroeg.
Ik ook, erg lastig.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:50 schreef mitt het volgende:
Ik twijfel nog. Vind vanaf 3u wel echt retevroeg.
Grueter is inmiddels ook op locatie (in Mexico).quote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk zulke snoepreisjes van onze centen.
Na een half uurtje niet achter en dit moet te winnen zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bidden en smeken dat de Marokko-goednieuwsshow hardhandig wordt afgestopt. Er hangt iets teveel hype omheen.
Ik zie Jochem vaak genoeg in het Leidse wild. Hoef ik niet voor naar een lotingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt Marokko vooral opgehemeld door de bedlegerige mensen die alleen de samenvatting hebben gezien.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na een half uurtje niet achter en dit moet te winnen zijn
Mensen houden gewoon van klagen.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Los van dat 03:00 een logisch dilemma is. Dit WK leert vooral dat Europese mensen in shock lijken te zijn dat er ook andere werelddelen met andere tijdzones op aarde zijn. Moet je eens nagaan hoe Noord-, -midden en Zuid-Amerika om moeten gaan met Europese tijdstippen. Of laten we het hebben over Japan.
Dat wordt een slecht voorjaar ja. En geen veldrijden.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Begin tijdperk zieke Mathieu?
Maar leuk voor ze.
Gaaf Land!quote:Op maandag 29 juni 2026 18:37 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-wilders-beveiligt
Zelfs de beveiliging van dit land is niet op orde, kunnen ze dan echt niks?
Kun je uittekenen ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vet veel zin in Japan dat nu massaal gaat verdedigen tot de 1-1 valt terwijl ze gewoon over dit Brazilië heen kunnen walsen.
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vet veel zin in Japan dat nu massaal gaat verdedigen tot de 1-1 valt terwijl ze gewoon over dit Brazilië heen kunnen walsen.
Stukje Felipe Melo.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.
Zit geen geur of smaak aan. Enige wat ze met passie hebben gedaan, is het zingen van het volkslied.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Japan moet echt meer vertrouwen hebben in eigen kunnen. Brazilië is rijp voor de slacht.
We schrijven de rode kaart alvast op jaquote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.
Hoe heette die Braziliaans international van Excelsior ook al weer?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danilo zou bij De Graafschap op de bank zitten.
Bastos!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die Braziliaans international van Excelsior ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |