Die zei vooraf in een interview dat hij de poulefase vanuit Hilversum zou doen, daarna voor de KO-fase naar de VS gaat en na de 8e finale (als zijn toernooi voorbij is) weer terug gaat naar NLquote:Op zondag 28 juni 2026 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roelfs zit er ook dus, nu in het stadion.
Dit slaat toch nergens op Johanquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei vooraf in een interview dat hij de poulefase vanuit Hilversum zou doen, daarna voor de KO-fase naar de VS gaat en na de 8e finale (als zijn toernooi voorbij is) weer terug gaat naar NL
Leuk zulke snoepreisjes van onze centen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei vooraf in een interview dat hij de poulefase vanuit Hilversum zou doen, daarna voor de KO-fase naar de VS gaat en na de 8e finale (als zijn toernooi voorbij is) weer terug gaat naar NL
Geen idee of die Ouahbi een goede tacticus is. Blijft zijn eerste grote eindtoernooi.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nederland gaat niet verliezen van de Marokkaantjes natuurlijk!
Je hoeft heus geen groot tacticus te zijn om te profiteren van de totale tactische wanorde van Koetje. Zelfs totale non-ploegen als Zweden en Tunesië sneden er regelmatig als een mes door de boter doorheen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee of die Ouahbi een goede tacticus is. Blijft zijn eerste grote eindtoernooi.
Kan je nagaan wat Haïti deed tegen Marokko!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hoeft heus geen groot tacticus te zijn om te profiteren van de totale tactische wanorde van Koetje. Zelfs totale non-ploegen als Zweden en Tunesië sneden er regelmatig als een mes door de boter doorheen.
Canada natuurlijkquote:
Mag hopen dat er wel 1 toevallige goal valtquote:
WE gaan kapot in de hitte (en aan de onkunde van Koetje)quote:
Ayold?quote:
Dan had Canada ook meegedaan hèquote:Op zondag 28 juni 2026 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Laten we lekker een WK met 16 landen gaan spelen. Dit gaat helemaal nergens over
Dan had de VS het alleen georganiseerdquote:
Als dat gebeurt ga ik alle overige wedstrijden van Nederland boycotten op dit WK!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
Zal je zien dat we van Marokko winnen en dan verliezen van Canada
Hmm, da’s ook waar jaquote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had de VS het alleen georganiseerd
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laat jullie obsessie met Argentinië eens rusten, joh.
Henry Schutted.quote:Schut is niet onder de indruk van de route. “Dat is eigenlijk twee potjes opwarmen verder, zou je bijna zeggen”, oordeelde hij over de potentiële tegenstanders van Argentinië. Vervolgens werd gekeken naar de route van het Nederlands elftal. “Dat is een tikkie zwaarder. Moeten we daar iets van denken nog?”, vroeg Schut zich af.
“Nee, hè? Dit is gewoon heel eerlijk geloot”, leek de presentator cynisch aan te geven. “Alles is gewoon heel eerlijk geloot”, voegde hij eraan toe, waarna Stentler begon te lachen. De analist ging vervolgens mee in die toon. “Argentinië wordt helemáál niet bevoordeeld in dit toernooi”, klonk het met een duidelijke knipoog.
Je gaat kijken?quote:Op maandag 29 juni 2026 06:37 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of ik wakker kan blijven vannacht tijdens de westrijd
Dat is wel mijn planquote:
Trek je hem door of toch de wekker zetten?quote:
Wekker zetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Trek je hem door of toch de wekker zetten?
Ik ben onder indruk.quote:
1 kind is wat dat betreft wel makkelijker.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben onder indruk.
Met kinderen kan ik dit niet meer aan.
Vergeet je notificaties niet uit te zettenquote:Op maandag 29 juni 2026 09:51 schreef Fretwork het volgende:
Zo even croissantjes kopen, morgen om 05:00 eruit, kopje koffie en met vertraging terugkijken.
We zien je altijd aan als Marokkaan maar o wee als je voor Marokko bent.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels is de vraag voor wie Ibrahim Afellay is belangrijker dan wat de uitslag gaat worden.
Ach, Nederland.
Retelaat of retevroeg. Ik ben er nog niet over uit. Maar het wordt wekkertje zetten en hopelijk is het flitsend vanaf het begin anders wordt het weer snurken.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:50 schreef mitt het volgende:
Ik twijfel nog. Vind vanaf 3u wel echt retevroeg.
Ik ook, erg lastig.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:50 schreef mitt het volgende:
Ik twijfel nog. Vind vanaf 3u wel echt retevroeg.
Grueter is inmiddels ook op locatie (in Mexico).quote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk zulke snoepreisjes van onze centen.
Na een half uurtje niet achter en dit moet te winnen zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bidden en smeken dat de Marokko-goednieuwsshow hardhandig wordt afgestopt. Er hangt iets teveel hype omheen.
Ik zie Jochem vaak genoeg in het Leidse wild. Hoef ik niet voor naar een lotingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt Marokko vooral opgehemeld door de bedlegerige mensen die alleen de samenvatting hebben gezien.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na een half uurtje niet achter en dit moet te winnen zijn
Mensen houden gewoon van klagen.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Los van dat 03:00 een logisch dilemma is. Dit WK leert vooral dat Europese mensen in shock lijken te zijn dat er ook andere werelddelen met andere tijdzones op aarde zijn. Moet je eens nagaan hoe Noord-, -midden en Zuid-Amerika om moeten gaan met Europese tijdstippen. Of laten we het hebben over Japan.
Dat wordt een slecht voorjaar ja. En geen veldrijden.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Begin tijdperk zieke Mathieu?
Maar leuk voor ze.
Gaaf Land!quote:Op maandag 29 juni 2026 18:37 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-wilders-beveiligt
Zelfs de beveiliging van dit land is niet op orde, kunnen ze dan echt niks?
Kun je uittekenen ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vet veel zin in Japan dat nu massaal gaat verdedigen tot de 1-1 valt terwijl ze gewoon over dit Brazilië heen kunnen walsen.
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vet veel zin in Japan dat nu massaal gaat verdedigen tot de 1-1 valt terwijl ze gewoon over dit Brazilië heen kunnen walsen.
Stukje Felipe Melo.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.
Zit geen geur of smaak aan. Enige wat ze met passie hebben gedaan, is het zingen van het volkslied.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Japan moet echt meer vertrouwen hebben in eigen kunnen. Brazilië is rijp voor de slacht.
We schrijven de rode kaart alvast op jaquote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Casemiro is washed. Die gaat nog wel iets doms doen.
Hoe heette die Braziliaans international van Excelsior ook al weer?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danilo zou bij De Graafschap op de bank zitten.
Bastos!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die Braziliaans international van Excelsior ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |