Dan had de VS het alleen georganiseerdquote:
Als dat gebeurt ga ik alle overige wedstrijden van Nederland boycotten op dit WK!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
Zal je zien dat we van Marokko winnen en dan verliezen van Canada
Hmm, da’s ook waar jaquote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had de VS het alleen georganiseerd
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laat jullie obsessie met Argentinië eens rusten, joh.
Henry Schutted.quote:Schut is niet onder de indruk van de route. “Dat is eigenlijk twee potjes opwarmen verder, zou je bijna zeggen”, oordeelde hij over de potentiële tegenstanders van Argentinië. Vervolgens werd gekeken naar de route van het Nederlands elftal. “Dat is een tikkie zwaarder. Moeten we daar iets van denken nog?”, vroeg Schut zich af.
“Nee, hè? Dit is gewoon heel eerlijk geloot”, leek de presentator cynisch aan te geven. “Alles is gewoon heel eerlijk geloot”, voegde hij eraan toe, waarna Stentler begon te lachen. De analist ging vervolgens mee in die toon. “Argentinië wordt helemáál niet bevoordeeld in dit toernooi”, klonk het met een duidelijke knipoog.
Je gaat kijken?quote:Op maandag 29 juni 2026 06:37 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of ik wakker kan blijven vannacht tijdens de westrijd
Dat is wel mijn planquote:
Trek je hem door of toch de wekker zetten?quote:
Wekker zetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Trek je hem door of toch de wekker zetten?
Ik ben onder indruk.quote:
1 kind is wat dat betreft wel makkelijker.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben onder indruk.
Met kinderen kan ik dit niet meer aan.
Vergeet je notificaties niet uit te zettenquote:Op maandag 29 juni 2026 09:51 schreef Fretwork het volgende:
Zo even croissantjes kopen, morgen om 05:00 eruit, kopje koffie en met vertraging terugkijken.
We zien je altijd aan als Marokkaan maar o wee als je voor Marokko bent.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels is de vraag voor wie Ibrahim Afellay is belangrijker dan wat de uitslag gaat worden.
Ach, Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |