Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat is het probleem van Portugal?quote:Op zondag 28 juni 2026 03:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Colombia dik in orde. Maar Portugal kan echt niet. Die gaan een probleem hebben in de k/o.
Roberto Martinez en CR7. Portugal weer chanant en van het veld gespeeld door Colombia, kwamen nog goed weg in blessuretijd.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat is het probleem van Portugal?
Senegal is zo slecht niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 07:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Roberto Martinez en CR7. Portugal weer chanant en van het veld gespeeld door Colombia, kwamen nog goed weg in blessuretijd.
Oostenrijk ook, die redden nog even hun tweede plek in 90+6. Iran wel gesneuveld, die bullshit afgekeurde goal tegen Egypte...
Gelukkig wel nagenoeg allemaal ploegen met 4 punten door en Belgie krijgen Senegal als nummer 3.
Net aan. Waren flinke klappers bij vannachtquote:Op zondag 28 juni 2026 08:00 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie allemaal het onweer des doods overleefd?
Nee, Belgie heeft een GROOT probleemquote:
Volgende wedstrijd weer in Atalanta, hopelijk lukt het nu wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De CIA heeft ingegrepen.
Een niet al te willekeurige leestip: Het Congo Complot van Stuart Reid.
Sowieso 9/10 door is knapquote:Op zondag 28 juni 2026 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Continent Afrika wel spekkoper van nieuwe opzet met vier landen bij de beste nummers 3.
Effectief hadden alleen Egypte en Marokko daar kans op en die misten winst op doelsaldoquote:
Ik was er in maart en de locals hadden er in ieder geval veel vertrouwen in. Goed teampje hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben de kenners Colombia onderschat? Ik hoorde er eigenlijk weinig over, maar ik vind ze echt wel goed.
Al kunnen ze ook gewoon verliezen van Portugal en dan zitten ze echt in het zwaarste schema.
Algerije hield zich niet helemaal aan de afspraak en Gianni I. greep direct in?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:30 schreef hhh38 het volgende:
Wat was dat einde tussen Algerije en Oostenrijk trouwens
Ivoorkust had m ook kunnen hebben denk ikquote:Op zondag 28 juni 2026 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief hadden alleen Egypte en Marokko daar kans op en die misten winst op doelsaldo
Die keeper van Jordanië moet nog even oefenen op vrije trappen.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:11 schreef DeeBee het volgende:
Argentinie nog keurig 1 penalty / wedstrijd gemiddeld #recordbreakers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dood gaat ie toch, dan kun je het maar beter snel doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:01 schreef Steven184 het volgende:
Met een wappie op pad vandaag: “de opwarming van aarde gebeurd toch wel, dan kunnen we het maar beter snel doen
Dat zijn mensen die roken en drugs gebruiken.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dood gaat ie toch, dan kun je het maar beter snel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |