abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142975

w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten:
Iedereen die WLR en de beschaving een warm hart toedraagt.


Algemene sfeer in dit topic:


Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:19:06 #2
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:28:10 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221144486
Hoe is dat Zuid-Afrika een ronde verder dan _O-. Die waren zo bizar slecht de andere wedstrijden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:34:52 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221144580
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:28 schreef Szura het volgende:
Hoe is dat Zuid-Afrika een ronde verder dan _O-. Die waren zo bizar slecht de andere wedstrijden.
We moeten heel gauw terug naar 32 landen.
pi_221144586
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
We moeten heel gauw terug naar 32 landen.
Of 40! , 8 poules van 5.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:39:01 #6
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_221144611
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een goal van Haïti, die 1-2 :D.
Wilson Isidor hield de grote Brobbey uit de basis bij Sunderland. Dan kan je wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bonobo11 op 25-06-2026 21:31:02 ]
Feyenoord!!! * Barça
pi_221145648
@maxi-mus Marco Timmer probeert tactisch interessant te doen met Pieter Zwart aan tafel _O-.
pi_221146075
Code ROOD
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:26:40 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Marco Timmer probeert tactisch interessant te doen met Pieter Zwart aan tafel _O-.
Heel pijnlijk.
pi_221146155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Code ROOD
Benieuwd wanneer het bericht komt dat school morgen dicht is @Steven184
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:37:27 #11
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146251
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef franklop het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer het bericht komt dat school morgen dicht is @:steven184
Hier is zelfs de viskraam morgen dicht. En de overheid doet NIETS.
pi_221146386
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef franklop het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer het bericht komt dat school morgen dicht is @:steven184
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.

Wel met het bericht dat we vanaf september nieuwe airco’s hebben. (Zat al in de pijplijn)

En bij jou?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221146389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Code ROOD
Dat zal jou vast aanspreken!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221146402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.

Wel met het bericht dat we vanaf september nieuwe airco’s hebben. (Zat al in de pijplijn)

En bij jou?
Hier nog geen bericht. Maar hou al wel rekening met dat er nog bericht komt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146645
Liep net het schoolgebouw binnen. Het is daar binnen bijna even warm als buiten nu.. snap het wel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146762
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef franklop het volgende:
Liep net het schoolgebouw binnen. Het is daar binnen bijna even warm als buiten nu.. snap het wel
Watjes tegenwoordig
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221146767
Ik moest op 1 been door de Sahara lopen om op school te kunnen komen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221146799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Steven184 het volgende:
Ik moest op 1 been door de Sahara lopen om op school te kunnen komen
Ik vertrok op schoenen en moest op blote voeten verder omdat de schoenen smolten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146833
Niet elke dag 45° hebben :')
Jack does it in real time...
pi_221146839
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:00 schreef DeeBee het volgende:
Niet elke dag 45° hebben :')
We mogen wel weer je kant op vliegen hoorde ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146859
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:28 schreef Szura het volgende:
Hoe is dat Zuid-Afrika een ronde verder dan _O-. Die waren zo bizar slecht de andere wedstrijden.
Op de Afrika cup deden ze het wel redelijk

Eens kijken wat Curacao vanavond doet
pi_221146991
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:01 schreef franklop het volgende:

[..]
We mogen wel weer je kant op vliegen hoorde ik
@DeeBee regelt wel privejet
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221147201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]
@:Deebee regelt wel privejet
Hij vliegt ons persoonlijk er naar toe?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221147205
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:00 schreef DeeBee het volgende:
Niet elke dag 45° hebben :')
Iedere dag code rood _O_.
pi_221147230
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij vliegt ons persoonlijk er naar toe?
Veredelde buschauffeur spelen zou wel beetje saaie job zijn, maar privejet-business is er hier ook wel ja voor de liefhebbers! Ik geloof dat die van Infantino zelfs door hier gesponsord wordt.
Jack does it in real time...
pi_221147240


Je zou bijna pleiten voor een PVV/FvD-achtig taboe op het uitkomen voor je stem op de VVD.
pi_221147277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.

Wel met het bericht dat we vanaf september nieuwe airco’s hebben. (Zat al in de pijplijn)

En bij jou?
School ook dicht!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:05:19 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou bijna pleiten voor een PVV/FvD-achtig taboe op het uitkomen voor je stem op de VVD.
Moreel failliet...
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:54 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221147640
Opvang had het hitteprotocol al versoepeld zodat ze kinderen nog wel mochten laten slapen met 25 graden, krijgen we ineens een bericht dat het 27 graden is en de kinderen maar kort mogen slapen. Was erg gezellig net :D.

Ik bedoel, fijn dat de VVD de hele publieke sector verneukt heeft, maar hier betaal ik ook nog 13.000 euro per jaar voor. Daar kan wel een groen dak, beetje ventilatie of een airco vanaf zou je zeggen :'(
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_221147717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hier is zelfs de viskraam morgen dicht. En de overheid doet NIETS.
Jij zit vrij noordelijk in Friesland toch? Helemaal niet warm als ik het zo zie.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:03 #31
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221149002
Juichen voor onze blauwe vrienden *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221149045
Heb ik toch nog even wat oranje gezien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:28 #33
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221149090
Ach
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221149140
TV kan uit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:15:38 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221149266
Flapdrol Nagelsmann heeft Neuer uit de mottenballen gehaald omdat hij meer aura heeft dan Baumann.

Voorlopig is ieder schot op doel een goal. Goed man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:26 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221149328
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Flapdrol Nagelsmann heeft Neuer uit de mottenballen gehaald omdat hij meer aura heeft dan Baumann.

Voorlopig is ieder schot op doel een goal. Goed man.
Die goal tegen Curacao was ook gewoon houdbaar.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:20:35 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221149345
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die goal tegen Curacao was ook gewoon houdbaar.
Neuer kan er dan ook gewoon niet meer zo veel van. Wat natuurlijk ook wel een keer mag op die leeftijd, en na talloze blessures. Stukje skieën.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:48 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221149454
Duitsertjes hebben overigens alle moeite van de wereld met Ecuador.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221149790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duitsertjes hebben overigens alle moeite van de wereld met Ecuador.
Net als met Ivoorkust. Max achtste finale voor Duitsland.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:09:41 #40
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150086
De willekeur van de VAR blijft fascinerend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:17:22 #41
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150184
Ik ben bang dat onze Koerdische vriend Undav de Duitse meubelen weer mag gaan redden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:20:32 #42
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221150220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Net als met Ivoorkust. Max achtste finale voor Duitsland.
Ze kunnen ook zomaar door glibberen met van die vieze overwinningen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:20:50 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150222
Daar is ie!

Binnen vijf minuten de 1-2 dus.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221150243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De willekeur van de VAR blijft fascinerend.
Mensen blijven een slag volk dat maar wat aankloot in het leven.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:23:38 #45
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150247
Een redding van Neuer, bel de krant!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:24:14 #46
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150254
Mij een raadsel waarom Dickie Antonisse brengt, die kan er echt helemaal niets van.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:25:12 #47
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150269
Ach, Curaçao.

De man van 80 miljoen, daar kun je niet tegenop.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:25:34 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221150277
Dit was onder Rutten beslist niet gebeurd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:26:55 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221150295
KKD-ploegje weet ook weer waar het staat
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:32:42 #50
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150360
De playlist in de stadions zou op zich wel enigszins uitgebreid kunnen worden. De overdosis Bon Jovi en Journey is heftig.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221150371
Duitsland ontsnapt
pi_221150377
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ze kunnen ook zomaar door glibberen met van die vieze overwinningen.
Tegen Frankrijk zie ik het niet gebeuren.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:34:28 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150382
Duitsland ontsnapt. Lekker grabbelen met Manuel.

Geen slechte hatewatch, moet ik zeggen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221150429
Ach Deutschland
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:38:47 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150451
Hahahahaha JAAAAAAAAAAAA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:39:09 #57
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150462
Oli Baumann had deze gehad.

Lekker voor je, Nagelsfraud. Met je aura.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221150475
Neuer laat zich enigszins aftroeven
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:40:02 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221150476
Erg jammer dat Ivoorkust de overwinning tegen Duitsland uit handen gaf, anders hadden we nu andere scenes.
pi_221150494
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat Ivoorkust de overwinning tegen Duitsland uit handen gaf, anders hadden we nu andere scenes.
Die hadden die wedstrijd sowieso wel verloren toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150566
Ake, jawel
pi_221150632
Nou ik lees morgen wel wat het geworden is :W
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:00:25 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221150684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:42 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die hadden die wedstrijd sowieso wel verloren toch?
Nee? Ivoorkust heeft genoeg kansen gehad om op 2-0 te komen
pi_221150696


Here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs and the flesh machine
He's gonna do another striptease
pi_221150720
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee? Ivoorkust heeft genoeg kansen gehad om op 2-0 te komen
Ah, ik las Curacao i.p.v. Ivoorkust. _O- Het is te warm.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:12:05 #66
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150758
Een paar weken geleden:

quote:
“We decided he was still one of the three best keepers in the country, so we got in touch and asked if he’d like to play for the national team again,” said Nagelsmann. “There were so many discussions among the coaches. Everyone knows about Manuel’s aura and what he brings to the team, and we are planning for him to be our No1.”

“We won’t defend any less courageously just because Manu is in goal,” said Nagelsmann. “But he does have a certain profile that triggers something in opposition strikers. You need a few mavericks at a tournament like the World Cup, but also a few calmer heads. And Manuel is someone who can still come up with some special moments with his enthusiasm and incredible quality.”
Dit is echt doping voor mij. Lukt voorlopig heel goed met die speciale momenten!

Voor niets je vaste keeper een mes in z'n rug gestoken vlak voor het toernooi. Al is het WK natuurlijk nog niet voorbij, maar ik heb m'n moment alvast gepakt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:19:16 #67
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150790
quote:
Dit is overigens een Duitse act. Een heel ver vooruitziende blik.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221150873
Mexico v Ecuador, dat zou leuk zijn.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:04 #69
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150960
De Amerikanen hebben het Nederlands elftal geadopteerd
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:43 #70
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151020
We noteren de eerste kans voor Tunesië.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:40 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151032
En we noteren de eigen goal van Tunesië.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:19 #72
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151048
Ik zeg: Renard ter plekke ontslaan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:20 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221151078
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @DeeBee
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221151079
Bijna de derde assist van Dumfries :D
pi_221151117
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef wimderon het volgende:
Bijna de derde assist van Dumfries :D
Assist telt niet bij eigen doelpunt?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:06:49 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151125
En we noteren de 2-0. U kunt gaan slapen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221151126
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zeg: Renard ter plekke ontslaan.
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:23 #78
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:

[..]
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?
Lijkt me geen slecht idee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221151216
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:

[..]
Assist telt niet bij eigen doelpunt?
Nee.
pi_221151220
Sporza komt inmiddels tot de conclusie dat België v Tunesië niets waard was als oefenduel.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:40 #81
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151277
We noteren weer een kans voor Tunesië.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221151288
Brubbey, goed man
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
Iets zegt mij dat we tegen Marokko gaan spelen _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer een kans voor Tunesië.
Het blijft verdedigend wankel, maar we hebben Koeman ongekend op punt gezet met ONZE kritiek w/
Jack does it in real time...
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:09 #83
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151321
Tunesië domineert.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221151373
Japan dat de Braziliaantjes opnieuw een loer draait, zou wel grappig zijn.
pi_221151409
De WAVE, wat zijn WIJ goed w/
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Japan dat de Braziliaantjes opnieuw een loer draait, zou wel grappig zijn.
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandigheden
Jack does it in real time...
pi_221151459
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef DeeBee het volgende:
De WAVE, wat zijn WIJ goed w/
[..]
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandigheden
Zeker als Japan de tactische zaakjes op orde heeft en Brazilië weinig ruimte om te counteren heeft.
pi_221151520
Nu al compassie met de club die in Aké gaat trappen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:32:25 #88
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151544
Je zal als Tunesiër maar Hannibal heten. Beter wordt het niet.

Nouja, tenzij hij goed had kunnen voetballen natuurlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 juni 2026 @ 01:39:46 #89
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221151638
Defqon (lol)
pi_221151651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef wimderon het volgende:
Nu al compassie met de club die in Aké gaat trappen.
Packagedeal met Reijnders
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Defqon (lol)
Defqon None
Jack does it in real time...
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 02:13:03 #91
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221151894
En de goal. De goal van Tunesië.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221151910
Dat zat eraan te komen.
pi_221151914
Niemand bij de palen-genot.
pi_221151924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
So it begins...

Wat zijn WIJ matig
Jack does it in real time...
pi_221152013
Onze jongens hebben de teleurstelling al weggespoeld.

We worden kampioen.
pi_221152169
Death, taxes and Memphis _O_.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 02:38:56 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221152190
Koeman raus
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')