We moeten heel gauw terug naar 32 landen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:28 schreef Szura het volgende:
Hoe is dat Zuid-Afrika een ronde verder dan. Die waren zo bizar slecht de andere wedstrijden.
Of 40! , 8 poules van 5.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We moeten heel gauw terug naar 32 landen.
Wilson Isidor hield de grote Brobbey uit de basis bij Sunderland. Dan kan je wel wat.quote:
Heel pijnlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Marco Timmer probeert tactisch interessant te doen met Pieter Zwart aan tafel.
Benieuwd wanneer het bericht komt dat school morgen dicht is @Steven184quote:
Hier is zelfs de viskraam morgen dicht. En de overheid doet NIETS.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het bericht komt dat school morgen dicht is @:steven184
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het bericht komt dat school morgen dicht is @:steven184
Hier nog geen bericht. Maar hou al wel rekening met dat er nog bericht komtquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.
Wel met het bericht dat we vanaf september nieuwe airco’s hebben. (Zat al in de pijplijn)
En bij jou?
Watjes tegenwoordigquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef franklop het volgende:
Liep net het schoolgebouw binnen. Het is daar binnen bijna even warm als buiten nu.. snap het wel
Ik vertrok op schoenen en moest op blote voeten verder omdat de schoenen smoltenquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Steven184 het volgende:
Ik moest op 1 been door de Sahara lopen om op school te kunnen komen
We mogen wel weer je kant op vliegen hoorde ikquote:
Op de Afrika cup deden ze het wel redelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:28 schreef Szura het volgende:
Hoe is dat Zuid-Afrika een ronde verder dan. Die waren zo bizar slecht de andere wedstrijden.
@DeeBee regelt wel privejetquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
We mogen wel weer je kant op vliegen hoorde ik
Hij vliegt ons persoonlijk er naar toe?quote:
Veredelde buschauffeur spelen zou wel beetje saaie job zijn, maar privejet-business is er hier ook wel ja voor de liefhebbers! Ik geloof dat die van Infantino zelfs door hier gesponsord wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij vliegt ons persoonlijk er naar toe?
School ook dicht!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.
Wel met het bericht dat we vanaf september nieuwe airco’s hebben. (Zat al in de pijplijn)
En bij jou?
Moreel failliet...quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna pleiten voor een PVV/FvD-achtig taboe op het uitkomen voor je stem op de VVD.
Jij zit vrij noordelijk in Friesland toch? Helemaal niet warm als ik het zo zie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier is zelfs de viskraam morgen dicht. En de overheid doet NIETS.
Die goal tegen Curacao was ook gewoon houdbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Flapdrol Nagelsmann heeft Neuer uit de mottenballen gehaald omdat hij meer aura heeft dan Baumann.
Voorlopig is ieder schot op doel een goal. Goed man.
Neuer kan er dan ook gewoon niet meer zo veel van. Wat natuurlijk ook wel een keer mag op die leeftijd, en na talloze blessures. Stukje skieën.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die goal tegen Curacao was ook gewoon houdbaar.
Net als met Ivoorkust. Max achtste finale voor Duitsland.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duitsertjes hebben overigens alle moeite van de wereld met Ecuador.
Ze kunnen ook zomaar door glibberen met van die vieze overwinningen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Net als met Ivoorkust. Max achtste finale voor Duitsland.
Mensen blijven een slag volk dat maar wat aankloot in het leven.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De willekeur van de VAR blijft fascinerend.
Tegen Frankrijk zie ik het niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zomaar door glibberen met van die vieze overwinningen.
Die hadden die wedstrijd sowieso wel verloren toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat Ivoorkust de overwinning tegen Duitsland uit handen gaf, anders hadden we nu andere scenes.
Nee? Ivoorkust heeft genoeg kansen gehad om op 2-0 te komenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hadden die wedstrijd sowieso wel verloren toch?
Ah, ik las Curacao i.p.v. Ivoorkust.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee? Ivoorkust heeft genoeg kansen gehad om op 2-0 te komen
Dit is echt doping voor mij. Lukt voorlopig heel goed met die speciale momenten!quote:“We decided he was still one of the three best keepers in the country, so we got in touch and asked if he’d like to play for the national team again,” said Nagelsmann. “There were so many discussions among the coaches. Everyone knows about Manuel’s aura and what he brings to the team, and we are planning for him to be our No1.”
“We won’t defend any less courageously just because Manu is in goal,” said Nagelsmann. “But he does have a certain profile that triggers something in opposition strikers. You need a few mavericks at a tournament like the World Cup, but also a few calmer heads. And Manuel is someone who can still come up with some special moments with his enthusiasm and incredible quality.”
Dit is overigens een Duitse act. Een heel ver vooruitziende blik.quote:
Assist telt niet bij eigen doelpunt?quote:
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zeg: Renard ter plekke ontslaan.
Lijkt me geen slecht idee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Assist telt niet bij eigen doelpunt?
Iets zegt mij dat we tegen Marokko gaan spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
Het blijft verdedigend wankel, maar we hebben Koeman ongekend op punt gezet met ONZE kritiekquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer een kans voor Tunesië.
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandighedenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Japan dat de Braziliaantjes opnieuw een loer draait, zou wel grappig zijn.
Zeker als Japan de tactische zaakjes op orde heeft en Brazilië weinig ruimte om te counteren heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef DeeBee het volgende:
De WAVE, wat zijn WIJ goed
[..]
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandigheden
Packagedeal met Reijndersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef wimderon het volgende:
Nu al compassie met de club die in Aké gaat trappen.
Defqon Nonequote:
So it begins...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |