Tegen Frankrijk zie ik het niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zomaar door glibberen met van die vieze overwinningen.
Die hadden die wedstrijd sowieso wel verloren toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat Ivoorkust de overwinning tegen Duitsland uit handen gaf, anders hadden we nu andere scenes.
Nee? Ivoorkust heeft genoeg kansen gehad om op 2-0 te komenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hadden die wedstrijd sowieso wel verloren toch?
Ah, ik las Curacao i.p.v. Ivoorkust.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee? Ivoorkust heeft genoeg kansen gehad om op 2-0 te komen
Dit is echt doping voor mij. Lukt voorlopig heel goed met die speciale momenten!quote:“We decided he was still one of the three best keepers in the country, so we got in touch and asked if he’d like to play for the national team again,” said Nagelsmann. “There were so many discussions among the coaches. Everyone knows about Manuel’s aura and what he brings to the team, and we are planning for him to be our No1.”
“We won’t defend any less courageously just because Manu is in goal,” said Nagelsmann. “But he does have a certain profile that triggers something in opposition strikers. You need a few mavericks at a tournament like the World Cup, but also a few calmer heads. And Manuel is someone who can still come up with some special moments with his enthusiasm and incredible quality.”
Dit is overigens een Duitse act. Een heel ver vooruitziende blik.quote:
Assist telt niet bij eigen doelpunt?quote:
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zeg: Renard ter plekke ontslaan.
Lijkt me geen slecht idee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Assist telt niet bij eigen doelpunt?
Iets zegt mij dat we tegen Marokko gaan spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
Het blijft verdedigend wankel, maar we hebben Koeman ongekend op punt gezet met ONZE kritiekquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer een kans voor Tunesië.
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandighedenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Japan dat de Braziliaantjes opnieuw een loer draait, zou wel grappig zijn.
Zeker als Japan de tactische zaakjes op orde heeft en Brazilië weinig ruimte om te counteren heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef DeeBee het volgende:
De WAVE, wat zijn WIJ goed
[..]
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandigheden
Packagedeal met Reijndersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef wimderon het volgende:
Nu al compassie met de club die in Aké gaat trappen.
Defqon Nonequote:
So it begins...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |