Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zeg: Renard ter plekke ontslaan.
Lijkt me geen slecht idee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de hydration break een nieuwe trainer?
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Assist telt niet bij eigen doelpunt?
Iets zegt mij dat we tegen Marokko gaan spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
Het blijft verdedigend wankel, maar we hebben Koeman ongekend op punt gezet met ONZE kritiekquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer een kans voor Tunesië.
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandighedenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Japan dat de Braziliaantjes opnieuw een loer draait, zou wel grappig zijn.
Zeker als Japan de tactische zaakjes op orde heeft en Brazilië weinig ruimte om te counteren heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef DeeBee het volgende:
De WAVE, wat zijn WIJ goed
[..]
Potje tijdens het middaguur, ik denk dat Brazilie een GROOT probleem gaat hebben met de werklust van Japan in die omstandigheden
Packagedeal met Reijndersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef wimderon het volgende:
Nu al compassie met de club die in Aké gaat trappen.
Defqon Nonequote:
So it begins...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Szura het volgende:
4D chess wordt wel lastig als je tegen dit soort prutsers speelt @:deebee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |