De altijd marchanderende FIFAquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
De kool had je overigens ook gewoon kunnen afkeuren. Maarja, HET RECORD.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd marchanderende FIFA
Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Dat de gewenste finale USA - Argentinië is kon je van te voren ook wel bedenken. Benieuwd hoe ver Gianni zal gaan om dat te bewerkstellingen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd marchanderende FIFA
Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
JIJ moet dit FANTASTISCH vinden!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef wimderon het volgende:
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
Theo Janssen rookt ook, dus dat is makkelijkquote:Op maandag 22 juni 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Szura het volgende:
De NOS gaat vrolijk door over de GROTE MESSISHOW. De niet gegeven rode kaart en de niet bestrafte overtreding voor de 1-0 vandaag zwijgen we maar weer dood.
Soberso weinig varretjes dit WK.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.
Het gaat wel allemaal wat minder soepel, net als bij Ronaldo zie je dat de controle er soms net niet meer helemaal is. Al is het bij hem uiteraard nog wel een stuk beter dan bij Ronaldo.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Eens. De haatboner die sommige users hebben voor bepaalde spelers (ook Van Dijk en Memphis) is extreem overdreven.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het is vooral vermoeiend dat de voltallige Nederlandse sportjournalistiek een gezwel is dat er vuistdiep inzit. WIJ moeten die dwerg aanbidden, een andere mening wordt niet geaccepteerd.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil overigens de bui die daar nu valt.
Doue is wel duidelijk een andere categorie dan Barcola. Doue kan echt geniaal voetballen, Barcola is vooral heel snel.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zoveel keuze. Barcola is een fraaie speler en dan hebben ze Doue ook nog.
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?quote:Op maandag 22 juni 2026 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Irak is aan het DOMINEREN.
Frankrijk speelt een beetje alsof het al 5-0 is, bijzonder.
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.
Nee, het is natuurlijk typisch Frans. Dat ziet er nooit heel overtuigend of attractief uit, maar ik vind dit wel echt de overtreffende trap eigenlijk. Er staat een gozer uit de League One in de spits die ieder duel wint van Saliba, kom op zeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?
Mijn buren hebben een zwembadje, misschien dat ik daar in ga zitten.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.
Er zit een verschil tussen leuk voetballen en überhaupt enig basisniveau halen, hautaine kutlul.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Opnieuw kijken mensen weer in de verwachting naar Frankrijk dat ze na 14 jaar eindelijk eens leuk gaan voetballen. Onverbeterlijke mensen.
Als je een keer levensmoe bent, kijk de eerste helft van Rabiot tegen Senegal terug. Deschamps boeit het allemaal geen reet, als je maar klusjes voor de aanvallende goden kunt opknappen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen leuk voetballen en überhaupt enig basisniveau halen, hautaine kutlul.
Ali Al-Hamadi laat William Saliba alle hoeken van het veld zien, ik overdrijf niet eens. Nu schijnt Saliba rond te lopen met een rugblessure, maar als die blessure zo ernstig is dat hij moeite heeft met deze jongen moet je hem misschien maar niet meer opstellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je een keer levensmoe bent, kijk de eerste helft van Rabiot tegen Senegal terug. Deschamps boeit het allemaal geen reet, als je maar klusjes voor de aanvallende goden kunt opknappen.
Op het EK2024 hebben ze de halve finale gehaald met één goal uit open spel, of zo? Ik heb mezelf wel verwachtingsmanagement geleerd. Je kunt onomstotelijke dingen niet veranderen. Als je dat kunt loslaten, scheelt het ook weer energie en frustratie. Je kan zelfs tijd overhouden om andere dingen te doen. Als ik ook weer de woede bij sommig volk over Argentinië zie, wens ik iedereen wat extra tijd over in zijn leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ali Al-Hamadi laat William Saliba alle hoeken van het veld zien, ik overdrijf niet eens. Nu schijnt Saliba rond te lopen met een rugblessure, maar als die blessure zo ernstig is dat hij moeite heeft met deze jongen moet je hem misschien maar niet meer opstellen.
Het Franse middenveld bestaat überhaupt niet, als Irak een beetje kon voetballen hadden ze er al een paar keer zo doorheen kunnen snijden.
Dat heeft dus niets met leuk voetballen te maken, er klopt gewoon niets van. Gekoppeld aan een tamelijk hooghartige voorhoede die deze wedstrijd niet heel serieus lijken te nemen.
Als we ooit nog gaan voetballen en ze zetten even aan lopen ze vast nog uit naar een mooie score, maar dit kan eigenlijk echt niet.
Wel goed om je eigen verhaal onderuit te halen met die laatste zin. Waarom is Barça het wel waard om te hatewatchen?quote:
Oh, ik heb op de slooppartij van Atlético Madrid tegen Barça (4-0 Copa) na amper naar Barça gekeken hoor. Zeker niet zo dat ik mijn tijd ermee verdoe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed om je eigen verhaal onderuit te halen met die laatste zin. Waarom is Barça het wel waard om te hatewatchen?
Politiek heeft tenminste nog invloed op ons leven, ook als we niet kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |