abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120790

w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten:
Iedereen die WLR en de beschaving een warm hart toedraagt.


Algemene sfeer in dit topic:


Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221120888
Argentijntjes blijven toch ernstig onsympathiek.
Demain, on roule
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:11 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221120897
Messi mogen ze samen met Pogacar en Littler wel op de vuilnisbelt gooien. Klaar, nooit meer over praten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:53:53 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221120961
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221121415
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Jack does it in real time...
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:33:13 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221121491
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
De kool had je overigens ook gewoon kunnen afkeuren. Maarja, HET RECORD.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221121590
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Dat de gewenste finale USA - Argentinië is kon je van te voren ook wel bedenken. Benieuwd hoe ver Gianni zal gaan om dat te bewerkstellingen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:02 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221121598
Natrappen mag gewoon onder deze mongolenscheids
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:37 #9
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221121642
Marko, dit is je moment om onsterfelijk te worden in Nederland. Trap die Parades de sport uit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:57:05 #10
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221121802
Teringlijer
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:58:56 #11
194695 franklop
Fran knock
pi_221121826
Verdedig die bal gewoon uit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:58:58 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221121827
Tja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 20:59:43 #13
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221121850
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen :')
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:45 #14
194695 franklop
Fran knock
pi_221121852
Belgische commentator moet bijna huilen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221121984
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen :')
JIJ moet dit FANTASTISCH vinden!
Jack does it in real time...
pi_221122007
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:17:16 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef wimderon het volgende:
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:17:50 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221122027
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Theo Janssen rookt ook, dus dat is makkelijk
  maandag 22 juni 2026 @ 22:24:44 #19
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221122618
Een etentje in het Griekse restaurant Onassis in Middelburg verantwoorde Bos met 'evaluatie Holocaustherdenking'. Opvallend is dat die herdenking pas twee dagen later plaatsvond.

Herkenbaar @AllesKaputt?
  maandag 22 juni 2026 @ 22:35:37 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122668
De NOS gaat vrolijk door over de GROTE MESSISHOW. De niet gegeven rode kaart en de niet bestrafte overtreding voor de 1-0 vandaag zwijgen we maar weer dood.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221122743
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Szura het volgende:
De NOS gaat vrolijk door over de GROTE MESSISHOW. De niet gegeven rode kaart en de niet bestrafte overtreding voor de 1-0 vandaag zwijgen we maar weer dood.
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221122760
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.
Soberso weinig varretjes dit WK.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:49:29 #23
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221122765
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:53:01 #24
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122790
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het gaat wel allemaal wat minder soepel, net als bij Ronaldo zie je dat de controle er soms net niet meer helemaal is. Al is het bij hem uiteraard nog wel een stuk beter dan bij Ronaldo.

De 2-0 laat dan weer een bepaalde gretigheid zien die bijna niet bij hem past. Dat is wel bijzonder op die leeftijd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:53:13 #25
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122791
HUP IRAK
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:55:16 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221122805
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Eens. De haatboner die sommige users hebben voor bepaalde spelers (ook Van Dijk en Memphis) is extreem overdreven.

De haat voor de Argentijnen als team is dan weer volledig terecht.
pi_221122810
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het is vooral vermoeiend dat de voltallige Nederlandse sportjournalistiek een gezwel is dat er vuistdiep inzit. WIJ moeten die dwerg aanbidden, een andere mening wordt niet geaccepteerd.
pi_221122870
Vergeet niet wat Messi en Ronaldo hebben neergezet. Zelfs bij 7/8 jarige jongens zijn die twee nog populairder dan de huidige generatie. Staat in geen vergelijk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221122949
Sow, de wk bonus is alweer daar
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:15:10 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122952
Die linksback van Irak raad ik aan om zijn schaatsen uit te doen en voor voetbalschoenen te kiezen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:15:32 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122955
Olisegod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:15:37 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122958
Basilicum had deze bal ook wel kunnen hebben overigens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221122967
Dat Mbappe maar snel Messi uit de recordboeken mag schieten.
pi_221122979
Mbappe en Messi gaan er een moordende strijd van maken :D.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:28:31 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123070
De sterspeler valt geblesseerd uit, daar komt Frankrijk goed weg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:35:26 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221123120
Geef ons Cherki ipv Barcola
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:37:58 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123139
Irak is aan het DOMINEREN.

Frankrijk speelt een beetje alsof het al 5-0 is, bijzonder.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:38:39 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123147
Ik wil overigens de bui die daar nu valt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:35 schreef Szura het volgende:
Geef ons Cherki ipv Barcola
Zoveel keuze. Barcola is een fraaie speler en dan hebben ze Doue ook nog.
pi_221123159
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil overigens de bui die daar nu valt.
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:40:54 #41
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123166
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Zoveel keuze. Barcola is een fraaie speler en dan hebben ze Doue ook nog.
Doue is wel duidelijk een andere categorie dan Barcola. Doue kan echt geniaal voetballen, Barcola is vooral heel snel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:41:08 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123169
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Irak is aan het DOMINEREN.

Frankrijk speelt een beetje alsof het al 5-0 is, bijzonder.
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:41:29 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123171
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:42:34 #44
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?
Nee, het is natuurlijk typisch Frans. Dat ziet er nooit heel overtuigend of attractief uit, maar ik vind dit wel echt de overtreffende trap eigenlijk. Er staat een gozer uit de League One in de spits die ieder duel wint van Saliba, kom op zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:43:58 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123190
Zelfs in De Kuip zit je droger.
pi_221123216
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.
Mijn buren hebben een zwembadje, misschien dat ik daar in ga zitten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 23:49:45 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123241
De Dictator is van suiker.
pi_221123273
Argentinië jaagt heel wat mensen in hun Pavlov-hoekje.

Ik heb al teveel tijd kwijt aan mijn Barça/Yesilgöz-ergernissen, daar moet ik niet teveel bij hebben. Anders hou ik geen leven over.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:57:51 #49
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123292
Frankrijk speelt zo slecht dat het stadion leegstroomt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123313
Opnieuw kijken mensen weer in de verwachting naar Frankrijk dat ze na 14 jaar eindelijk eens leuk gaan voetballen. Onverbeterlijke mensen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 00:07:13 #51
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Opnieuw kijken mensen weer in de verwachting naar Frankrijk dat ze na 14 jaar eindelijk eens leuk gaan voetballen. Onverbeterlijke mensen.
Er zit een verschil tussen leuk voetballen en überhaupt enig basisniveau halen, hautaine kutlul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Er zit een verschil tussen leuk voetballen en überhaupt enig basisniveau halen, hautaine kutlul.
Als je een keer levensmoe bent, kijk de eerste helft van Rabiot tegen Senegal terug. Deschamps boeit het allemaal geen reet, als je maar klusjes voor de aanvallende goden kunt opknappen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 00:16:29 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123345
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als je een keer levensmoe bent, kijk de eerste helft van Rabiot tegen Senegal terug. Deschamps boeit het allemaal geen reet, als je maar klusjes voor de aanvallende goden kunt opknappen.
Ali Al-Hamadi laat William Saliba alle hoeken van het veld zien, ik overdrijf niet eens. Nu schijnt Saliba rond te lopen met een rugblessure, maar als die blessure zo ernstig is dat hij moeite heeft met deze jongen moet je hem misschien maar niet meer opstellen.

Het Franse middenveld bestaat überhaupt niet, als Irak een beetje kon voetballen hadden ze er al een paar keer zo doorheen kunnen snijden.

Dat heeft dus niets met leuk voetballen te maken, er klopt gewoon niets van. Gekoppeld aan een tamelijk hooghartige voorhoede die deze wedstrijd niet heel serieus lijken te nemen.

Als we ooit nog gaan voetballen en ze zetten even aan lopen ze vast nog uit naar een mooie score, maar dit kan eigenlijk echt niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123346
Wel benieuwd wat Zizou van plan is met Frankrijk, straks. Qua man-management komt dat makkelijk goed, maar nu heeft hij geen Kroos en Modric ter beschikking.
pi_221123358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ali Al-Hamadi laat William Saliba alle hoeken van het veld zien, ik overdrijf niet eens. Nu schijnt Saliba rond te lopen met een rugblessure, maar als die blessure zo ernstig is dat hij moeite heeft met deze jongen moet je hem misschien maar niet meer opstellen.

Het Franse middenveld bestaat überhaupt niet, als Irak een beetje kon voetballen hadden ze er al een paar keer zo doorheen kunnen snijden.

Dat heeft dus niets met leuk voetballen te maken, er klopt gewoon niets van. Gekoppeld aan een tamelijk hooghartige voorhoede die deze wedstrijd niet heel serieus lijken te nemen.

Als we ooit nog gaan voetballen en ze zetten even aan lopen ze vast nog uit naar een mooie score, maar dit kan eigenlijk echt niet.
Op het EK2024 hebben ze de halve finale gehaald met één goal uit open spel, of zo? Ik heb mezelf wel verwachtingsmanagement geleerd. Je kunt onomstotelijke dingen niet veranderen. Als je dat kunt loslaten, scheelt het ook weer energie en frustratie. Je kan zelfs tijd overhouden om andere dingen te doen. Als ik ook weer de woede bij sommig volk over Argentinië zie, wens ik iedereen wat extra tijd over in zijn leven.

Dat is niet hautain bedoeld. Toen ik PSV op een gegeven moment iets te vaak in de laatste minuten zaken om zag draaien, ben ik gekapt met kijken naar wedstrijden in de hoop dat teams verliezen. Tegenwoordig noemen we dat hatewatchen, maar daar ben ik al een tijdje voorbij. Tenzij je Barça of Dilan Yesilgöz bent.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 00:24:03 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123360
Life coach Alaphilippe_ _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:46:11 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Life coach Alaphilippe_ _O_
Wel goed om je eigen verhaal onderuit te halen met die laatste zin. Waarom is Barça het wel waard om te hatewatchen?

Politiek heeft tenminste nog invloed op ons leven, ook als we niet kijken.
pi_221123412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wel goed om je eigen verhaal onderuit te halen met die laatste zin. Waarom is Barça het wel waard om te hatewatchen?

Politiek heeft tenminste nog invloed op ons leven, ook als we niet kijken.
Oh, ik heb op de slooppartij van Atlético Madrid tegen Barça (4-0 Copa) na amper naar Barça gekeken hoor. Zeker niet zo dat ik mijn tijd ermee verdoe.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 02:11:07 #59
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123528
Twee uur gewacht, besluit Irak om de blunder van de eerste wedstrijd nog eens dunnetjes over te doen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 02:36:39 #60
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123555
Met 3-0 voor nog zo'n schwalbe maken, net als iedere andere dictator kent Mbappe geen enkele schaamte.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 02:49:46 #61
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123572
Cherki viel echt als een drol in. @Szura
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')