Eens. De haatboner die sommige users hebben voor bepaalde spelers (ook Van Dijk en Memphis) is extreem overdreven.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het is vooral vermoeiend dat de voltallige Nederlandse sportjournalistiek een gezwel is dat er vuistdiep inzit. WIJ moeten die dwerg aanbidden, een andere mening wordt niet geaccepteerd.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil overigens de bui die daar nu valt.
Doue is wel duidelijk een andere categorie dan Barcola. Doue kan echt geniaal voetballen, Barcola is vooral heel snel.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zoveel keuze. Barcola is een fraaie speler en dan hebben ze Doue ook nog.
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?quote:Op maandag 22 juni 2026 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Irak is aan het DOMINEREN.
Frankrijk speelt een beetje alsof het al 5-0 is, bijzonder.
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.
Nee, het is natuurlijk typisch Frans. Dat ziet er nooit heel overtuigend of attractief uit, maar ik vind dit wel echt de overtreffende trap eigenlijk. Er staat een gozer uit de League One in de spits die ieder duel wint van Saliba, kom op zeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?
Mijn buren hebben een zwembadje, misschien dat ik daar in ga zitten.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |