abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 22:55:16 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221122805
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Eens. De haatboner die sommige users hebben voor bepaalde spelers (ook Van Dijk en Memphis) is extreem overdreven.

De haat voor de Argentijnen als team is dan weer volledig terecht.
pi_221122810
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het is vooral vermoeiend dat de voltallige Nederlandse sportjournalistiek een gezwel is dat er vuistdiep inzit. WIJ moeten die dwerg aanbidden, een andere mening wordt niet geaccepteerd.
pi_221122870
Vergeet niet wat Messi en Ronaldo hebben neergezet. Zelfs bij 7/8 jarige jongens zijn die twee nog populairder dan de huidige generatie. Staat in geen vergelijk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221122949
Sow, de wk bonus is alweer daar
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:15:10 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122952
Die linksback van Irak raad ik aan om zijn schaatsen uit te doen en voor voetbalschoenen te kiezen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:15:32 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122955
Olisegod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:15:37 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122958
Basilicum had deze bal ook wel kunnen hebben overigens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221122967
Dat Mbappe maar snel Messi uit de recordboeken mag schieten.
pi_221122979
Mbappe en Messi gaan er een moordende strijd van maken :D.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:28:31 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123070
De sterspeler valt geblesseerd uit, daar komt Frankrijk goed weg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:35:26 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221123120
Geef ons Cherki ipv Barcola
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:37:58 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123139
Irak is aan het DOMINEREN.

Frankrijk speelt een beetje alsof het al 5-0 is, bijzonder.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:38:39 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123147
Ik wil overigens de bui die daar nu valt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:35 schreef Szura het volgende:
Geef ons Cherki ipv Barcola
Zoveel keuze. Barcola is een fraaie speler en dan hebben ze Doue ook nog.
pi_221123159
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil overigens de bui die daar nu valt.
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:40:54 #41
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123166
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Zoveel keuze. Barcola is een fraaie speler en dan hebben ze Doue ook nog.
Doue is wel duidelijk een andere categorie dan Barcola. Doue kan echt geniaal voetballen, Barcola is vooral heel snel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:41:08 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123169
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Irak is aan het DOMINEREN.

Frankrijk speelt een beetje alsof het al 5-0 is, bijzonder.
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:41:29 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123171
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gelukkig is het nu nog wat afgekoeld buiten, de komende nachten wordt dat een stuk minder.
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:42:34 #44
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je hebt Frankrijk op de afgelopen 6 toernooien niet gezien?
Nee, het is natuurlijk typisch Frans. Dat ziet er nooit heel overtuigend of attractief uit, maar ik vind dit wel echt de overtreffende trap eigenlijk. Er staat een gozer uit de League One in de spits die ieder duel wint van Saliba, kom op zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:43:58 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123190
Zelfs in De Kuip zit je droger.
pi_221123216
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik de komende dagen ga overleven.
Mijn buren hebben een zwembadje, misschien dat ik daar in ga zitten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 23:49:45 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123241
De Dictator is van suiker.
pi_221123273
Argentinië jaagt heel wat mensen in hun Pavlov-hoekje.

Ik heb al teveel tijd kwijt aan mijn Barça/Yesilgöz-ergernissen, daar moet ik niet teveel bij hebben. Anders hou ik geen leven over.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:57:51 #49
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123292
Frankrijk speelt zo slecht dat het stadion leegstroomt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123313
Opnieuw kijken mensen weer in de verwachting naar Frankrijk dat ze na 14 jaar eindelijk eens leuk gaan voetballen. Onverbeterlijke mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')