De altijd marchanderende FIFAquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
De kool had je overigens ook gewoon kunnen afkeuren. Maarja, HET RECORD.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd marchanderende FIFA
Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Dat de gewenste finale USA - Argentinië is kon je van te voren ook wel bedenken. Benieuwd hoe ver Gianni zal gaan om dat te bewerkstellingen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd marchanderende FIFA
Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
JIJ moet dit FANTASTISCH vinden!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef wimderon het volgende:
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
Theo Janssen rookt ook, dus dat is makkelijkquote:Op maandag 22 juni 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |