abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120790

w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten:
Iedereen die WLR en de beschaving een warm hart toedraagt.


Algemene sfeer in dit topic:


Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221120888
Argentijntjes blijven toch ernstig onsympathiek.
Demain, on roule
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:11 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221120897
Messi mogen ze samen met Pogacar en Littler wel op de vuilnisbelt gooien. Klaar, nooit meer over praten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:53:53 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221120961
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221121415
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Jack does it in real time...
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:33:13 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221121491
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
De kool had je overigens ook gewoon kunnen afkeuren. Maarja, HET RECORD.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221121590
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Dat de gewenste finale USA - Argentinië is kon je van te voren ook wel bedenken. Benieuwd hoe ver Gianni zal gaan om dat te bewerkstellingen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:02 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221121598
Natrappen mag gewoon onder deze mongolenscheids
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:37 #9
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221121642
Marko, dit is je moment om onsterfelijk te worden in Nederland. Trap die Parades de sport uit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:57:05 #10
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221121802
Teringlijer
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:58:56 #11
194695 franklop
Fran knock
pi_221121826
Verdedig die bal gewoon uit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:58:58 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221121827
Tja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 20:59:43 #13
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221121850
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen :')
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:45 #14
194695 franklop
Fran knock
pi_221121852
Belgische commentator moet bijna huilen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221121984
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen :')
JIJ moet dit FANTASTISCH vinden!
Jack does it in real time...
pi_221122007
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:17:16 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef wimderon het volgende:
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:17:50 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221122027
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Theo Janssen rookt ook, dus dat is makkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')