De altijd marchanderende FIFAquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
De kool had je overigens ook gewoon kunnen afkeuren. Maarja, HET RECORD.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd marchanderende FIFA
Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Dat de gewenste finale USA - Argentinië is kon je van te voren ook wel bedenken. Benieuwd hoe ver Gianni zal gaan om dat te bewerkstellingen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd marchanderende FIFA
Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
JIJ moet dit FANTASTISCH vinden!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef wimderon het volgende:
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
Theo Janssen rookt ook, dus dat is makkelijkquote:Op maandag 22 juni 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Szura het volgende:
De NOS gaat vrolijk door over de GROTE MESSISHOW. De niet gegeven rode kaart en de niet bestrafte overtreding voor de 1-0 vandaag zwijgen we maar weer dood.
Soberso weinig varretjes dit WK.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.
Het gaat wel allemaal wat minder soepel, net als bij Ronaldo zie je dat de controle er soms net niet meer helemaal is. Al is het bij hem uiteraard nog wel een stuk beter dan bij Ronaldo.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Eens. De haatboner die sommige users hebben voor bepaalde spelers (ook Van Dijk en Memphis) is extreem overdreven.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het is vooral vermoeiend dat de voltallige Nederlandse sportjournalistiek een gezwel is dat er vuistdiep inzit. WIJ moeten die dwerg aanbidden, een andere mening wordt niet geaccepteerd.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |