abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120790

w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten:
Iedereen die WLR en de beschaving een warm hart toedraagt.


Algemene sfeer in dit topic:


Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221120888
Argentijntjes blijven toch ernstig onsympathiek.
Demain, on roule
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:11 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221120897
Messi mogen ze samen met Pogacar en Littler wel op de vuilnisbelt gooien. Klaar, nooit meer over praten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:53:53 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221120961
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221121415
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lautaro Martinez had dus al lang en breed rood moeten hebben.
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Jack does it in real time...
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:33:13 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221121491
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
De kool had je overigens ook gewoon kunnen afkeuren. Maarja, HET RECORD.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221121590
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De altijd marchanderende FIFA

Misschien kunnen ze het schema nog een keer aanpassen als Argentinie ineens tegen zwaardere tegenstanders moet!
Dat de gewenste finale USA - Argentinië is kon je van te voren ook wel bedenken. Benieuwd hoe ver Gianni zal gaan om dat te bewerkstellingen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:02 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221121598
Natrappen mag gewoon onder deze mongolenscheids
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:37 #9
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221121642
Marko, dit is je moment om onsterfelijk te worden in Nederland. Trap die Parades de sport uit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:57:05 #10
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221121802
Teringlijer
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:58:56 #11
194695 franklop
Fran knock
pi_221121826
Verdedig die bal gewoon uit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:58:58 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221121827
Tja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 20:59:43 #13
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221121850
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen :')
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:45 #14
194695 franklop
Fran knock
pi_221121852
Belgische commentator moet bijna huilen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221121984
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die idioot had deze wedstrijd niet eens mogen spelen :')
JIJ moet dit FANTASTISCH vinden!
Jack does it in real time...
pi_221122007
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:17:16 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef wimderon het volgende:
Aan Maarten Stekelenburg gaat ook geen groot analist verloren.
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:17:50 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221122027
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Voor hem is zo'n drinkpauze natuurlijk wel fijn, kan hij snel nog even een sjekkie roken.
Theo Janssen rookt ook, dus dat is makkelijk
  maandag 22 juni 2026 @ 22:24:44 #19
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221122618
Een etentje in het Griekse restaurant Onassis in Middelburg verantwoorde Bos met 'evaluatie Holocaustherdenking'. Opvallend is dat die herdenking pas twee dagen later plaatsvond.

Herkenbaar @AllesKaputt?
  maandag 22 juni 2026 @ 22:35:37 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122668
De NOS gaat vrolijk door over de GROTE MESSISHOW. De niet gegeven rode kaart en de niet bestrafte overtreding voor de 1-0 vandaag zwijgen we maar weer dood.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221122743
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Szura het volgende:
De NOS gaat vrolijk door over de GROTE MESSISHOW. De niet gegeven rode kaart en de niet bestrafte overtreding voor de 1-0 vandaag zwijgen we maar weer dood.
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221122760
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Wat een gezeur. Ik heb echt minimaal 5 overtredingen van zelfde kaliber gezien waar ook geen kaart voor werd gegeven.
Soberso weinig varretjes dit WK.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:49:29 #23
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221122765
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:53:01 #24
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122790
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het gaat wel allemaal wat minder soepel, net als bij Ronaldo zie je dat de controle er soms net niet meer helemaal is. Al is het bij hem uiteraard nog wel een stuk beter dan bij Ronaldo.

De 2-0 laat dan weer een bepaalde gretigheid zien die bijna niet bij hem past. Dat is wel bijzonder op die leeftijd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:53:13 #25
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122791
HUP IRAK
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:55:16 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221122805
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Eens. De haatboner die sommige users hebben voor bepaalde spelers (ook Van Dijk en Memphis) is extreem overdreven.

De haat voor de Argentijnen als team is dan weer volledig terecht.
pi_221122810
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Argentijnen maar het constante Messi bashen word ik ook wel een beetje moe van, hij is nog steeds erg goed, dat kun je niet ontkennen. En ja, de scheids was slecht.
Het is vooral vermoeiend dat de voltallige Nederlandse sportjournalistiek een gezwel is dat er vuistdiep inzit. WIJ moeten die dwerg aanbidden, een andere mening wordt niet geaccepteerd.
pi_221122870
Vergeet niet wat Messi en Ronaldo hebben neergezet. Zelfs bij 7/8 jarige jongens zijn die twee nog populairder dan de huidige generatie. Staat in geen vergelijk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221122949
Sow, de wk bonus is alweer daar
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:15:10 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122952
Die linksback van Irak raad ik aan om zijn schaatsen uit te doen en voor voetbalschoenen te kiezen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:15:32 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122955
Olisegod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:15:37 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221122958
Basilicum had deze bal ook wel kunnen hebben overigens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221122967
Dat Mbappe maar snel Messi uit de recordboeken mag schieten.
pi_221122979
Mbappe en Messi gaan er een moordende strijd van maken :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')