abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 00:07:13 #51
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Opnieuw kijken mensen weer in de verwachting naar Frankrijk dat ze na 14 jaar eindelijk eens leuk gaan voetballen. Onverbeterlijke mensen.
Er zit een verschil tussen leuk voetballen en überhaupt enig basisniveau halen, hautaine kutlul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Er zit een verschil tussen leuk voetballen en überhaupt enig basisniveau halen, hautaine kutlul.
Als je een keer levensmoe bent, kijk de eerste helft van Rabiot tegen Senegal terug. Deschamps boeit het allemaal geen reet, als je maar klusjes voor de aanvallende goden kunt opknappen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 00:16:29 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123345
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als je een keer levensmoe bent, kijk de eerste helft van Rabiot tegen Senegal terug. Deschamps boeit het allemaal geen reet, als je maar klusjes voor de aanvallende goden kunt opknappen.
Ali Al-Hamadi laat William Saliba alle hoeken van het veld zien, ik overdrijf niet eens. Nu schijnt Saliba rond te lopen met een rugblessure, maar als die blessure zo ernstig is dat hij moeite heeft met deze jongen moet je hem misschien maar niet meer opstellen.

Het Franse middenveld bestaat überhaupt niet, als Irak een beetje kon voetballen hadden ze er al een paar keer zo doorheen kunnen snijden.

Dat heeft dus niets met leuk voetballen te maken, er klopt gewoon niets van. Gekoppeld aan een tamelijk hooghartige voorhoede die deze wedstrijd niet heel serieus lijken te nemen.

Als we ooit nog gaan voetballen en ze zetten even aan lopen ze vast nog uit naar een mooie score, maar dit kan eigenlijk echt niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221123346
Wel benieuwd wat Zizou van plan is met Frankrijk, straks. Qua man-management komt dat makkelijk goed, maar nu heeft hij geen Kroos en Modric ter beschikking.
pi_221123358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ali Al-Hamadi laat William Saliba alle hoeken van het veld zien, ik overdrijf niet eens. Nu schijnt Saliba rond te lopen met een rugblessure, maar als die blessure zo ernstig is dat hij moeite heeft met deze jongen moet je hem misschien maar niet meer opstellen.

Het Franse middenveld bestaat überhaupt niet, als Irak een beetje kon voetballen hadden ze er al een paar keer zo doorheen kunnen snijden.

Dat heeft dus niets met leuk voetballen te maken, er klopt gewoon niets van. Gekoppeld aan een tamelijk hooghartige voorhoede die deze wedstrijd niet heel serieus lijken te nemen.

Als we ooit nog gaan voetballen en ze zetten even aan lopen ze vast nog uit naar een mooie score, maar dit kan eigenlijk echt niet.
Op het EK2024 hebben ze de halve finale gehaald met één goal uit open spel, of zo? Ik heb mezelf wel verwachtingsmanagement geleerd. Je kunt onomstotelijke dingen niet veranderen. Als je dat kunt loslaten, scheelt het ook weer energie en frustratie. Je kan zelfs tijd overhouden om andere dingen te doen. Als ik ook weer de woede bij sommig volk over Argentinië zie, wens ik iedereen wat extra tijd over in zijn leven.

Dat is niet hautain bedoeld. Toen ik PSV op een gegeven moment iets te vaak in de laatste minuten zaken om zag draaien, ben ik gekapt met kijken naar wedstrijden in de hoop dat teams verliezen. Tegenwoordig noemen we dat hatewatchen, maar daar ben ik al een tijdje voorbij. Tenzij je Barça of Dilan Yesilgöz bent.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 00:24:03 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123360
Life coach Alaphilippe_ _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:46:11 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221123401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Life coach Alaphilippe_ _O_
Wel goed om je eigen verhaal onderuit te halen met die laatste zin. Waarom is Barça het wel waard om te hatewatchen?

Politiek heeft tenminste nog invloed op ons leven, ook als we niet kijken.
pi_221123412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wel goed om je eigen verhaal onderuit te halen met die laatste zin. Waarom is Barça het wel waard om te hatewatchen?

Politiek heeft tenminste nog invloed op ons leven, ook als we niet kijken.
Oh, ik heb op de slooppartij van Atlético Madrid tegen Barça (4-0 Copa) na amper naar Barça gekeken hoor. Zeker niet zo dat ik mijn tijd ermee verdoe.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 02:11:07 #59
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123528
Twee uur gewacht, besluit Irak om de blunder van de eerste wedstrijd nog eens dunnetjes over te doen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 02:36:39 #60
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123555
Met 3-0 voor nog zo'n schwalbe maken, net als iedere andere dictator kent Mbappe geen enkele schaamte.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 02:49:46 #61
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221123572
Cherki viel echt als een drol in. @Szura
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')