abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221147240


Je zou bijna pleiten voor een PVV/FvD-achtig taboe op het uitkomen voor je stem op de VVD.
pi_221147277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Wij kregen gisteravond al de keuze voorgelegd, met sterk advies kinderen morgen thuis te houden.

Wel met het bericht dat we vanaf september nieuwe airco’s hebben. (Zat al in de pijplijn)

En bij jou?
School ook dicht!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:05:19 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou bijna pleiten voor een PVV/FvD-achtig taboe op het uitkomen voor je stem op de VVD.
Moreel failliet...
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:54 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221147640
Opvang had het hitteprotocol al versoepeld zodat ze kinderen nog wel mochten laten slapen met 25 graden, krijgen we ineens een bericht dat het 27 graden is en de kinderen maar kort mogen slapen. Was erg gezellig net :D.

Ik bedoel, fijn dat de VVD de hele publieke sector verneukt heeft, maar hier betaal ik ook nog 13.000 euro per jaar voor. Daar kan wel een groen dak, beetje ventilatie of een airco vanaf zou je zeggen :'(
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_221147717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hier is zelfs de viskraam morgen dicht. En de overheid doet NIETS.
Jij zit vrij noordelijk in Friesland toch? Helemaal niet warm als ik het zo zie.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:03 #31
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221149002
Juichen voor onze blauwe vrienden *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221149045
Heb ik toch nog even wat oranje gezien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:28 #33
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221149090
Ach
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221149140
TV kan uit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:15:38 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221149266
Flapdrol Nagelsmann heeft Neuer uit de mottenballen gehaald omdat hij meer aura heeft dan Baumann.

Voorlopig is ieder schot op doel een goal. Goed man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:26 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221149328
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Flapdrol Nagelsmann heeft Neuer uit de mottenballen gehaald omdat hij meer aura heeft dan Baumann.

Voorlopig is ieder schot op doel een goal. Goed man.
Die goal tegen Curacao was ook gewoon houdbaar.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:20:35 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221149345
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die goal tegen Curacao was ook gewoon houdbaar.
Neuer kan er dan ook gewoon niet meer zo veel van. Wat natuurlijk ook wel een keer mag op die leeftijd, en na talloze blessures. Stukje skieën.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:48 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221149454
Duitsertjes hebben overigens alle moeite van de wereld met Ecuador.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221149790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duitsertjes hebben overigens alle moeite van de wereld met Ecuador.
Net als met Ivoorkust. Max achtste finale voor Duitsland.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:09:41 #40
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150086
De willekeur van de VAR blijft fascinerend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:17:22 #41
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150184
Ik ben bang dat onze Koerdische vriend Undav de Duitse meubelen weer mag gaan redden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:20:32 #42
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221150220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Net als met Ivoorkust. Max achtste finale voor Duitsland.
Ze kunnen ook zomaar door glibberen met van die vieze overwinningen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:20:50 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150222
Daar is ie!

Binnen vijf minuten de 1-2 dus.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221150243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De willekeur van de VAR blijft fascinerend.
Mensen blijven een slag volk dat maar wat aankloot in het leven.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:23:38 #45
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150247
Een redding van Neuer, bel de krant!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:24:14 #46
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150254
Mij een raadsel waarom Dickie Antonisse brengt, die kan er echt helemaal niets van.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:25:12 #47
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150269
Ach, Curaçao.

De man van 80 miljoen, daar kun je niet tegenop.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:25:34 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221150277
Dit was onder Rutten beslist niet gebeurd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:26:55 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221150295
KKD-ploegje weet ook weer waar het staat
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:32:42 #50
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221150360
De playlist in de stadions zou op zich wel enigszins uitgebreid kunnen worden. De overdosis Bon Jovi en Journey is heftig.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')