Uiteindelijk hadden wij ook veel geluk. Huis had ook wat werk nodig waar wij makkelijk doorheen keken, maar anderen niet. Nog steeds geen spijt van gehadquote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben vorige week een huis bezichtigd. Begin van de week belde de makelaar voor een terugkoppeling, aangegeven dat we er nog niet uit waren of we een bod gingen uitbrengen.
Eind deze week weer een telefoontje of we er al uit waren. Aangegeven dat we te veel twijfels hebben om te bieden. Heeft hij aangeboden dat we een tweede bezichtiging mogen doen.
Waardoor we uiteraard nog meer twijfels krijgen. Huis ligt in een zeer populaire buurt. Het huis heeft wel wat aandacht nodig (maar dat is niet erg).
Maar de mogelijkheid voor een tweede bezichtiging in deze markt, weet niet wat ik ervan moet vinden.
Is hier ook en kunnen we op zich ook doorheen kijken. Maar misschien inderdaad nog een tweede keer kijken, kwaad kan het het niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Uiteindelijk hadden wij ook veel geluk. Huis had ook wat werk nodig waar wij makkelijk doorheen keken, maar anderen niet. Nog steeds geen spijt van gehad
En misschien is dan (dik) overbieden ook niet nodig.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:46 schreef franklop het volgende:
En je zou kunnen bieden onder voorbehoud van bouwtechnische keuring. Zeker als ze blijkbaar geen ander bod hebben gehad
Als ze geen ander bod hebben dan is overbieden wellicht niet nodigquote:Op zondag 28 juni 2026 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En misschien is dan (dik) overbieden ook niet nodig.
Hier dus net een huis verkocht, gekte lijkt wel wat afgekoeld in sommige categorieën. Vooral iets minder populaire wijken, of huizen waar veel aan gedaan moet worden hebben het zwaarder.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben vorige week een huis bezichtigd. Begin van de week belde de makelaar voor een terugkoppeling, aangegeven dat we er nog niet uit waren of we een bod gingen uitbrengen.
Eind deze week weer een telefoontje of we er al uit waren. Aangegeven dat we te veel twijfels hebben om te bieden. Heeft hij aangeboden dat we een tweede bezichtiging mogen doen.
Waardoor we uiteraard nog meer twijfels krijgen. Huis ligt in een zeer populaire buurt. Het huis heeft wel wat aandacht nodig (maar dat is niet erg).
Maar de mogelijkheid voor een tweede bezichtiging in deze markt, weet niet wat ik ervan moet vinden.
Dit zou ik sowieso doen als het niet zo hard loopt.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:46 schreef franklop het volgende:
En je zou kunnen bieden onder voorbehoud van bouwtechnische keuring. Zeker als ze blijkbaar geen ander bod hebben gehad
Als je denkt dat hij te hoog staat zou je zelfs onder kunnen bieden misschien, maar ligt wel echt een beetje aan hoe je denkt dat ie neergezet is. Anders kans dat de verkopers liever nog een ronde proberen.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En misschien is dan (dik) overbieden ook niet nodig.
Op wie?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef Pistolero het volgende:
De Amerikaantjes op de tribune zijn nu al viesmad.
In 2038 weer naar de USA!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef Pistolero het volgende:
De Amerikaantjes op de tribune zijn nu al viesmad.
Roelfs zit er ook dus, nu in het stadion.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Arman, Elshoff, Boon en Stekelenburg zitten daar. Vooral vanwege Oranje, Arman en Elshoff doen ook andere wedstrijden vanuit een centraal Fifa Broadcast Center in Dallas begreep ik, dus ze gaan niet naar alle wedstrijden fysiek.
Op de teams, omdat ze er geen kut van kunnen. Al voor het half uur begonnen de fluitconcerten. (lol)quote:
Heb je ambities om zelf een team te trainen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu het tactisch wordt, is het hilarisch om te zien hoe spelers tekort komen in ruimtes inschatten.
Ik word al onzeker als ik invalcaptain ben bij het darten.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je ambities om zelf een team te trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |