Alle druk eraf, het lijkt nergens naar.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zijn deze wissels ook?
Twee van je beste spelers eruit halen inderdaad... Ze missen ook wel een Mitoma.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zijn deze wissels ook?
Endrick erin voor Paqueta is een goede (en noodzakelijke) wissel?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alle druk eraf, het lijkt nergens naar.
Brazilie ook met bizarre wissels, maar Ancelotti-voodoo gaat ze gewoon over de streep trekken.
Braziliaanse mafia hier in Doha geloven er ineens weer volledig in...
Mitoma of Maeda scheelt wel ja. Jeetje, wat is die Maeda slecht. Maar wat kan ie rennen he?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee van je beste spelers eruit halen inderdaad... Ze missen ook wel een Mitoma.
Paqueta was geblesseerd, maar nu staan er zo ongeveer 3 shaduwspitsen in? Ik vind het tactisch apartquote:Op maandag 29 juni 2026 20:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Endrick erin voor Paqueta is een goede (en noodzakelijke) wissel?
Tijd voor een bondscoach die wat minder een angsthaas is.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat we zo weinig full gas voetbal van Japan hebben gezien.
Hierna tegen de fjordenneukers of de Ivoriaantjes, glibber je nog een ronde verder.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carletto gaat lachend aan de grote sigaar. Die weet dat dit Brazilië niet beter kan, en een handje geholpen is door het laffe Japan.
Stale Solbakken, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hierna tegen de fjordenneukers of de Ivoriaantjes, glibber je nog een ronde verder.
Ik hoop enorm op Ivoorkust.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hierna tegen de fjordenneukers of de Ivoriaantjes, glibber je nog een ronde verder.
Daarna Mexico en halve finale eruit tegen Argentinië.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Diomande op de brommer tegen die geriatrische backs van Brazilië zou wel humor zijn.quote:
SNOEPREISEDquote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Ayolt 'HELP ONS HELP ONS' Kloosterboer ook in Houston
Dione mag wel thuisblijven tijdens de Tour!quote:Op maandag 29 juni 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over Vlado en Martin Vriesema gehad.
Beetje veel.
Die kant van het schema valt sowieso wel mee. Van Engeland word je ook niet bang.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel eindelijk Undav erin.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vrees dat dit een matige Neuer-hatewatch wordt, maar ik laat me graag verrassen.
Musiala slachtofferen is wel terecht, die is na zijn blessure bepaald nog niet op niveau.quote:
Je hebt ook Volendam, Paraguay kom ik net achter. 550 inwoners.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik neem aan dat @:alleskaputt wel aan het kijken is naar deze Duitse derby?
En Derek Cornelius (Canada) is in het plaatsje Ajax geboren.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hebt ook Volendam, Paraguay kom ik net achter. 550 inwoners.
Zijn ze daar allemaal 'wakker'?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hebt ook Volendam, Paraguay kom ik net achter. 550 inwoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |