Niet helemaal alleen natuurlijk maar toch. Coach anno 2026 zijn lijkt mij sowieso voor het gros geen fijn bestaan. Zou het elke oud-speler die binnen is afraden.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij had het bij zijn staf onderverdeeld, toch?
En dan moeten wij het doen met Van Hooijdonk en Raffie als huisanalisten, verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laatste doet hij wel echt zelf, dus.
Rabiot met Frankrijk tegen de gesloten defensie van Paraguay. Dat wordt lachen.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nederland wel in het makkelijke deel met Paraguay.
Slechts 11x balverlies.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer balverlies van Sane. Heeft iemand statistieken voor me?
De rest speelt ook kut, daar niet van. Fenomeen Undav komt ook niet lekker uit de verf, die staat nooit meer in de basis.
Kan je dat Undav echt verwijten?quote:Op maandag 29 juni 2026 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren weer balverlies van Sane. Heeft iemand statistieken voor me?
De rest speelt ook kut, daar niet van. Fenomeen Undav komt ook niet lekker uit de verf, die staat nooit meer in de basis.
Die was behoorlijk enthousiast over de goal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |