quote:
quote:
quote:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policyquote:Op zondag 28 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De policy vindt wat van deze TT!
We zijn tegen racismequote:Op zondag 28 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De policy vindt wat van deze TT!
Daarom kijk ik op de Belgquote:Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Het is wel geruststellend om te weten dat Jan Roelfs "en de goal" zegt als er eindelijk eens gescoord wordt.
Bekijk deze YouTube-video
Wat ben je rebels vandaagquote:Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef De_Kraam het volgende:
Potverdimme had ik hem bijna toch te pakken.
Jij moest naar de wc?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef De_Kraam het volgende:
Potverdimme had ik hem bijna toch te pakken.
Wie de fuck ben jij nou weerquote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
Gezellig meekijken met @:capuchon_jongen
Wat is dit nou weer.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
Wanneer gaan jullie kroelen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
Ik vind dit maar een matige actquote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
Welkom.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
heeft hij de kelder weer niet op slot gedaanquote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
Mijn vriendinquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:41 schreef capuchon_meisje het volgende:
Hier schrik ik vanquote:
Belgen zijn over het algemeen wel gezelligquote:
Hoe meer Belgen hoe meer vertierquote:
En nu is het echt een koud badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of doen alsof je een Belg bent.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moet ik ook een tweede account maken en doen alsof ik een vriendin heb.
Ik heb nog geen like ontvangen wtfquote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
Coco is nu pas #2 aan het nalezen
[ afbeelding ]
Wat is er aan de hand met hem vandaag
3 van de 4 zijn nu wel aanwezig.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je moet de mods ook wat te doen geven af en toe.
Ik heb het al druk genoeg!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je moet de mods ook wat te doen geven af en toe.
Hij is niet narrig meerquote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
Coco is nu pas #2 aan het nalezen
[ afbeelding ]
Wat is er aan de hand met hem vandaag
Wtfquote:
Moet ik echt bewijzen gaan leveren ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moet ik ook een tweede account maken en doen alsof ik een vriendin heb.
Hoeft niet maar ik zeg geen nee tegen picsquote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
[..]
Moet ik echt bewijzen gaan leveren ofzo?
Dat zou ERG leuk zijnquote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:43 schreef capuchon_meisje het volgende:
Ohhhhhhh bijna Canada op voorsprong
Nee hoor ik geloof je!!!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
[..]
Zachte G-spotquote:
Stukje dark web.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet maar ik zeg geen nee tegen pics
Nee ga gewoon weg.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
[..]
Je hebt al zoveel dieptepunten bereikt dat het niet eens zou opvallenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet maar ik zeg geen nee tegen pics
Nou zegquote:
Kun je er eentje opnoemen!?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt al zoveel dieptepunten bereikt dat het niet eens zou opvallen
Grapje sorryquote:
Koekoekquote:Op zondag 28 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt al zoveel dieptepunten bereikt dat het niet eens zou opvallen
Ik hoor er ook bij allenquote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #3 We zijn tegen racisme"
Lekker maatquote:
Hou je bek Henkie!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:45 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk niet dat Zuid-Afrika dit gaat volhouden
Rustigquote:
Gelukkig staat Inesta niet in het veldquote:
Kan ik lang zoeken.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij onlogisch maar even opzoeken
Mijn vriendin is Nederlandsequote:
Echt wat een teringlijers.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Dit was toch geen strafschop, gelukkig maar
Verder nogmaals: wat een wal-ge-lijk ongeïnteresseerd kutpubliek
Ik ook!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
like van @:ikgeefenkellikes binnen , gelukkig geen verlenging voor nodig gehad!
Klinkt als een goeie admin dit @GGMMquote:
We wensen haar allemaal veel sterktequote:
Gokken is voor toikkiesquote:Op zondag 28 juni 2026 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
Je zou hier als neutrale Amerikaan een kaartje voor hebben en dan weten dat Las Vegas vier uur rijden verderop ligt
Ik heb Lenny al op het oog nuquote:Op zondag 28 juni 2026 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie admin dit @:ggmm
Ja, primaquote:
Krijg je altijd met zo'n strontpot.quote:
Oh is ze nu geen viendin meer?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo die act hebben we ook weer gehad
Ze spelen niet in de kuip dus dan werkt het nietquote:Op zondag 28 juni 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
De Canadiolen beginnen zo stillekes aan op Feyenoord te lijken met hun strafschopgevraag.
Die buitenlanders ook altijdquote:Op zondag 28 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Belgen pakken alles van ons af
Akkoordquote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Lenny al op het oog nu
Misschien als zij definitief afwijst
Ik ben ook kandidaatquote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo die act hebben we ook weer gehad
Welke filmquote:
Euh..quote:
Wie zou jij in dit topic een gele kaart willen geven?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef OmniRocket het volgende:
Geef die Canadezen eens geel voor dat geklaag...
Die zou toch vertrouwenspersoon worden?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even testen wie er mee weg was.quote:
Wat lekker zegquote:
Genoeg andere moderators. Ik sla eens een dagje over.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent moderator.
Doe er wat aan
Kingfloplandquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie zou jij in dit topic een gele kaart willen geven?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoeg andere moderators. Ik sla eens een dagje over.
Smakelijk!quote:
Kan toch beidequote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die zou toch vertrouwenspersoon worden?
Ik ben hier gewoon een bezoekerquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
De rest doet niks.
Je ziet wat er gebeurd met de sfeer…quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan toch beide
Maken we een apart kleurtje voor
Regenboogquote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan toch beide
Belangenverstrengeling.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan toch beide
gebeurdquote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je ziet wat er gebeurd met de sfeer…
Ja alleen op een veel te goed veldquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef silverhill het volgende:
Deze wedstrijd verdient Arno Vermeulen als commentator.
Het is alsof ik Fortuna - Excelsior aan het kijken ben.
Niet zo persoonlijk worden. Niemand vraagt ook wat "ik ga sporten" betekent.quote:
Naar keuzequote:
Users maken een forum leuk of niet leuk, dus eigenlijk is dit je eigen schuldquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
De rest doet niks.
Wat ben je weer knorrigquote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dappere beslissing.quote:
Waarom geef je mij de schuld?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users maken een forum leuk of niet leuk, dus eigenlijk is dit je eigen schuld
De bal is rond. Als Canada bijvoorbeeld met 10 man de bus gaat parkeren en ze kunnen op een counter scoren...quote:Op zondag 28 juni 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland - Marokko gaat overmorgen om een plek in de 1/4 finale.
Geniet ervan.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou…quote:Op zondag 28 juni 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users maken een forum leuk of niet leuk, dus eigenlijk is dit je eigen schuld
🤷♂️quote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom geef je mij de schuld?
Zonde dat die met die steen nu maar heel kort op tv is geweestquote:
Het is anders best Nederlands om na een geweldige wedstrijd tegen een moeilijke tegenstander er een ronde erna uit te vliegen tegen een land wat er niet veel van kan.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland - Marokko gaat overmorgen om een plek in de 1/4 finale.
Das zo een fletse kleurquote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
Maar ik dacht aan groen, de kleur van perenijsjes
Ik vind de knorrige Coco altijd wel wat hebben.quote:
Een gezellige Brabander, dat werkt goed.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap niet dat die links naar rechts mongool nog steeds hiermee kan cashen
Welk cijfer geef je die van de Lidl?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een gezellige Brabander, dat werkt goed.
wtfquote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind de knorrige Coco altijd wel wat hebben.
Bij GGMM heb ik dat bijvoorbeeld totaal niet, die kan ik dan niet uitstaan.
Wat wil je danquote:
2008 vibesquote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is anders best Nederlands om na een geweldige wedstrijd tegen een moeilijke tegenstander er een ronde erna uit te vliegen tegen een land wat er niet veel van kan.
Stop hiermeequote:
Groentequote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Lidl reclame is de treurigste van allemaal dit jaar.
Want wanneer gebeurde dat allemaal ook weer?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is anders best Nederlands om na een geweldige wedstrijd tegen een moeilijke tegenstander er een ronde erna uit te vliegen tegen een land wat er niet veel van kan.
Geel lijkt me heel benaderbaar voor een vertrouwenspersoonquote:
Voor boven de rivieren één pot natquote:
Het is een beetje alsof hij ook ingestudeerde zinnetjes blijft spuien, het klinkt allemaal geprogrammeerdquote:
Expected notes stijgen weer met de minuut.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
3 van de 4 zijn nu wel aanwezig.
Hoogste percentage dit toernooi.
Rusland 2008quote:Op zondag 28 juni 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want wanneer gebeurde dat allemaal ook weer?
Ja weinig emotie ook, saaie gozerquote:Op zondag 28 juni 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof hij ook ingestudeerde zinnetjes blijft spuien, het klinkt allemaal geprogrammeerd
Nee je zusjequote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:56 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:DombohetOlifantje1 geeft @:GGMM een ongekende oplawaai.
Toen was ik nog niet verpest iddquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Diep in de nacht. Die Zuid-Afrikanen moet je nog onderwijzen.
Soort van darters die links van de oche weglopen. @:wimderon
@Lenny77quote:Op zondag 28 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu had ik wel even een vertrouwenspersoon kunnen gebruiken
Rusland.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want wanneer gebeurde dat allemaal ook weer?
quote:
De kleuren van de regenboog, komt goed uit daar ik 7 tekens in mijn naam hebquote:
Dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten zijn prima. Kunnen alles zelf. Honten zijn zo dom als stront.
Ik luister in DMquote:Op zondag 28 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu had ik wel even een vertrouwenspersoon kunnen gebruiken
Oh maar dan blijf ik er vanaf.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zus, maar dan heb ik wel een leuke zwager.
Wat geef je hem weinig ruimtequote:
Het kan maar één kleur zijn helaasquote:Op zondag 28 juni 2026 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De kleuren van de regenboog, komt goed uit daar ik 7 tekens in mijn naam heb
Of turquoise, ook wel mooi.
Daar zit ik nietquote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En daarna deel je het op het admin forum.
Hey, ze zoeken nog een KLB moderatorquote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan maar één kleur zijn helaas
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
Solliciteren kan via https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew/
Er is maar 1 vacature en ik wil niks te maken hebben met KLB.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
quote:Je hebt je al aangemeld en je aanmelding staat nog in de wachtrij. Heb geduld, je komt vanzelf aan de beurt!
een vacature voor KLB moderator.. is het binnenkort exit capuchonjongen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
Ik drink nu een kriek belvuequote:
Kom er gezellig bij vriend. Oude tijden herleven.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey, ze zoeken nog een KLB moderator![]()
Dat is leuk
Volgens mij ben jij best gegroeid als mens jij kan dit bestquote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is leuk
Ik heb beste niet-KLB moderator gewonnen met de verkiezingen. Nooit mijn tagje gekregenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is leuk
Afgehaakt bij het stukje “identificatie”.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
quote:
De Lidl supermarktmanager is een Brabantse tonproater, maar zijn dialect (Budels) wordt ingedeeld onder de West-Limburgse dialecten. Daarom die zangerige tongval van hem in die Lidl reclames.quote:
Word ik ontslagen dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is leuk
Welke verkiezingen en waarom heb ik niet gewonnen?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb beste niet-KLB moderator gewonnen met de verkiezingen. Nooit mijn tagje gekregen
Denk het welquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou onlogisch dit ook gedaan hebben?
Jou werd ook niks gevraagdquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Afgehaakt bij het stukje “identificatie”.
dat komt meer door Domboquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Door klote Canada en Zuid-Afrika is hier alleen maar onzin te lezen
Dat is geen misschienquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best gegroeid als mens jij kan dit best
[ afbeelding ]
Blijf je wakker of sta je vroeg op?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo kut is aan Nederland - Marokko om 3.00.... kan niet eens een biertje drinken...
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo kut is aan Nederland - Marokko om 3.00.... kan niet eens een biertje drinken...
O ze zoeken nog een KLB Moderator. Wat gek dat niemand dat wil doen!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
Wat is Belle-Vue Kriek?quote:
Vroeg opstaan, mis de avondwedstrijdenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Blijf je wakker of sta je vroeg op?
De KLB verkiezingen, moment van het jaarquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke verkiezingen en waarom heb ik niet gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |