Ik drink nu een kriek belvuequote:
Kom er gezellig bij vriend. Oude tijden herleven.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey, ze zoeken nog een KLB moderator![]()
Dat is leuk
Volgens mij ben jij best gegroeid als mens jij kan dit bestquote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is leuk
Ik heb beste niet-KLB moderator gewonnen met de verkiezingen. Nooit mijn tagje gekregenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is leuk
Afgehaakt bij het stukje “identificatie”.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan maar één kleur zijn helaas
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
Solliciteren kan via https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew/
quote:
De Lidl supermarktmanager is een Brabantse tonproater, maar zijn dialect (Budels) wordt ingedeeld onder de West-Limburgse dialecten. Daarom die zangerige tongval van hem in die Lidl reclames.quote:
Word ik ontslagen dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is leuk
Welke verkiezingen en waarom heb ik niet gewonnen?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb beste niet-KLB moderator gewonnen met de verkiezingen. Nooit mijn tagje gekregen
Denk het welquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou onlogisch dit ook gedaan hebben?
Jou werd ook niks gevraagdquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Afgehaakt bij het stukje “identificatie”.
dat komt meer door Domboquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Door klote Canada en Zuid-Afrika is hier alleen maar onzin te lezen
Dat is geen misschienquote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best gegroeid als mens jij kan dit best
[ afbeelding ]
Blijf je wakker of sta je vroeg op?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo kut is aan Nederland - Marokko om 3.00.... kan niet eens een biertje drinken...
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo kut is aan Nederland - Marokko om 3.00.... kan niet eens een biertje drinken...
O ze zoeken nog een KLB Moderator. Wat gek dat niemand dat wil doen!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan maar één kleur zijn helaas
Blijven doneren.
Turquoise kan dus wel.
Solliciteren kan via https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew/
Wat is Belle-Vue Kriek?quote:
Vroeg opstaan, mis de avondwedstrijdenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Blijf je wakker of sta je vroeg op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |