Ik heb het gevoel dat het nog 0-0 staat.quote:
SPOILER: Voorlopige tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
héhéquote:
Ik neem het woord "pingels" niet serieus, derhalve niet gestemd.quote:
Voor mensen zoals jij hoop ik dat NL wint voor mensen zoals Ripcity hoop ik dat NL er snel uit vliegtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ach ja joh, Nederland ligt er toch eerder uit ;-)
Moet jij niet naar bed?quote:
Pringles zijn een minderwaardige vorm van (semi-)gefrituurde aardappel.quote:
Het is wat raspatat is voor friet. (Daarom heet het ook patat natuurlijk)quote:Op zondag 28 juni 2026 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pringles zijn een minderwaardige vorm van (semi-)gefrituurde aardappel.
Laat ons Suid-Afrikaners ons ding doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het eigenlijk Nederland - Zuid Afrika en Marokko - Canada moeten zijn
Ja, vorig topicquote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft GGMM zijn voorspelling wel gedeeld?
Leer eens schrijven johquote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ons Suid-Afrikaners ons ding doen.
So 17de eeu.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vorig topic
Jammer dat je het gemist hebt, maar ik heb er geen enkele moeite mee om het nog een keer te herhalen
0-2
Ik heb een perenijsje opquote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet een ijsje. Een magnum mini Almond.
En misschien veeg ik er later nog wel een buil ribbelchips achteraan.
Als sprint er maar van geniet.quote:
Vies varken.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet een ijsje. Een magnum mini Almond.
En misschien veeg ik er later nog wel een buil ribbelchips achteraan.
Je kunt niet alles hebben op een WK. Ook vervelende dingen moeten gebeuren.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.
Dickie vervangt hem in de rust, die zit nu aan zijn stoelpoten te zagen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
Broos oudste coach in KO fase. Je moet toch wat :-D
Bohhhquote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
¤1 voor een doos bij Nettorama goden
[ afbeelding ]
1.200 calorieën per ijsjequote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je toen perenijsjes gekocht of iets anders?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh over perenijsjes gesproken., ik was vanmiddag in de supermarkt en de aardbeienijsjes waren er alweer niet.
Miemiemie oeeh stel je voor je eet 100kcal meer op een dag miemiemiequote:
Geniet van je kaassoufflésquote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemie oeeh stel je voor je eet 100kcal meer op een dag miemiemie
Die heb ik laatst ook gehaald. vond er weinig aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die yoghurt over die tweeling uitsmeren bohhh. Over die tepelsquote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bakje Almhof Roomyoghurt aardbei op en niet die 0% variant.
bruis?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink een glas koud water bij deze wedstrijd
Niks meer in huis op dat gebied. Heb gisteren de diepvries ontdooid en voor die tijd goeddeels leeggegeten.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
Tijd om m’n airfryer aan te gooien voor wat frituursnacks
Sprint is m’n lievelings. En tot 15km.quote:
Gisterenavond laatste doos aardbeienijsjes hier bij de Jumbo gekocht.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh over perenijsjes gesproken., ik was vanmiddag in de supermarkt en de aardbeienijsjes waren er alweer niet.
Alle lof, voor Almhof!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die yoghurt over die tweeling uitsmeren bohhh. Over die tepels
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemie oeeh stel je voor je eet 100kcal meer op een dag miemiemie
Volgende x je kunstgebit in doen dan proef je meerquote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gehaald. vond er weinig aan.
De altijd ‘hoog in de emotie zittende’ Turken kan ik ook wel missen als kiespijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had toch liever Turkije vs Egypte gezien dat het altijd saaie Australië.
Betaal ik niet. Werk in België allenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker weer meer zorgpremie betalen.
Ik ken een actrice die zo'n boer'nmeiske heb gespeeld in zo'n reclame.quote:
Oh dat valt eigenlijk nog best meequote:
Leuk dat je er bentquote:
Dankje.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bentHopelijk heb je lekker gesport
Ook bij de Jumboquote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat valt eigenlijk nog best mee
En dat is gewoon bij de Nettorama te koop?
Ik wil je altijd aanraken maar jij wil altijd meteen mn vingers enz ookquote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ken een actrice die zo'n boer'nmeiske heb gespeeld in zo'n reclame.
Wie wil mij aanraken #nohomo
Nu begint het pas échtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
De leukste fase van het toernooi is begonnen.
Nu @Coco nogquote:
Tering dure winkel. Bij Nettorama ¤1quote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ook bij de Jumbo
https://www.jumbo.com/pro(...)s-4-x-62-ml-675869DS
Ik drink een wijntje met een doos op het glas, want anders komen die kutfruitvliegjes erinquote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink een alcoholvrije tripel karmeliet
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
De leukste fase van het toernooi is begonnen.
Canadaquote:
Bij Jumbo lagen ze ook voor een eutjequote:
Palletje ingeslagen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij Jumbo lagen ze ook voor een eutje
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil je altijd aanraken maar jij wil altijd meteen mn vingers enz ook
Gisteren voor Belgiëquote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft @:GGMM laatstelijk nog leuke plaatjes gemaakt eigenlijk?
Zeer warm, maar wel gezellig, weer genoeg bier gehadquote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was het in het prachtige Assen?
Je wilt nu zeggen dat het de schuld van yvonne is dat we dit niet meer krijgen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren voor België
Hij was zo leuk dat yvonne 'Ja' zei
Gister voor het laatst. Ze waren weer topquote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft @:GGMM laatstelijk nog leuke plaatjes gemaakt eigenlijk?
Vind ze niet zo lekkerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil je altijd aanraken maar jij wil altijd meteen mn vingers enz ook
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren voor België
Hij was zo leuk dat yvonne 'Ja' zei
1,2 kcal? Dat is niet veel.quote:
Ow gemist. Ff terug kijkenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister voor het laatst. Ze waren weer top
Nee dat is echt totaal niet wat ik zegquote:Op zondag 28 juni 2026 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wilt nu zeggen dat het de schuld van yvonne is dat we dit niet meer krijgen?
64 landen met groepsfases maar zonder beste derdes?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich naar 64 landen gaan met rechtstreekse KO lijkt me ook leuk. Maar dan is het na 1 wedstrijd klaar.
Misschien 2 wedstrijden een heen en terug wedstrijden maar dan beiden op neutraal terrein.
Smaakt dat?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink een alcoholvrije tripel karmeliet
Nee doe maar niet, laat het maar 64 landen zijn vorige keer. Kan heel zuid amerika meedoen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich naar 64 landen gaan met rechtstreekse KO lijkt me ook leuk. Maar dan is het na 1 wedstrijd klaar.
Misschien 2 wedstrijden een heen en terug wedstrijden maar dan beiden op neutraal terrein.
lugbraaier!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
Tijd om m’n airfryer aan te gooien voor wat frituursnacks
Uit voorbode dat de helft van die landen uit Europa komen. Denemarken, Italië, Ierland zijn nog altijd beter dan Curaįao, Haīti en Nieuw Zeelandquote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
64 landen met groepsfases maar zonder beste derdes?
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Solotovski het volgende:
Zo weer tijd voor een paar mini kaassouflés
Het kan niet anders dan dat jij overgewicht hebtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ik eet nu Topkings oude kaas kaasstengels uit de airfryer. Wat een genot
Die zijn goddelijkquote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ik eet nu Topkings oude kaas kaasstengels uit de airfryer. Wat een genot
71 kilo bijna 2 meter, uh neequote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat jij overgewicht hebt
Dit vreet d'n boer niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is de allerbeste snack
nee die met jalape~nos. zijn beterquote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die zijn goddelijk
En het zijn kaastengels
Viesdikquote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Solotovski het volgende:
Zo weer tijd voor een paar mini kaassouflés
Ik wil het graag zeker wetenquote:
Dit ziet eruit als een Mikeytt snack van Joybuyquote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is de allerbeste snack
Ik ben ook helemaal in de warquote:
Werkt hij op zondag?quote:
Dat gaat niet gebeuren. Azie, Afrika en Noord-Amerika gaan volle bak graaien uit die extra tickets. Voor Afrika valt nog iets te zeggen, omdat je daar redelijk wat gelijkwaardige teams hebt, maar Azie en Noord-Amerika gaan nog meer troep leveren.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uit voorbode dat de helft van die landen uit Europa komen. Denemarken, Italië, Ierland zijn nog altijd beter dan Curaįao, Haīti en Nieuw Zeeland
Ja die Belgische meldingen lezen toch minder effectiefquote:Op zondag 28 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal in de war
waar is die vent
Herfst is het straks nog lang genoeg.quote:
Heel wat viesdikke Fokkers zullen ook wel op en neer naar de vetpan sjokken.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pauze, al die Yanks kunnen weer burgers gaan halen.
Ja, ik kan niet ontkennen dat het ongelooflijk is dat Zuid-Afrika als tweede is doorgegaan, maar het is wel een ploeg die het geluk aan haar zijde lijkt te hebben.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft tegen Tsjechie was ook echt ruk
Wat de hellyquote:Op zondag 28 juni 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vermoed dat @:GGMM de verlofaanvraag van @:Coco heeft goedgekeurd.
Was vandaag qua temp heel goed te doenquote:
Nou neequote:Op zondag 28 juni 2026 21:25 schreef Aimyy het volgende:
Die hydratation break moet wereldwijd ingevoerd worden.
Pintjequote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel wat viesdikke Fokkers zullen ook wel op en neer naar de vetpan sjokken.
op dit forum heb je een olifantenhuid nodigquote:Op zondag 28 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij niet steeds iedereen wegjagen?
Jouw trackrecord op dit gebied is al zo hoog.
Bedankt, mijn trek in iets lekkers is wegquote:
Liever 3 maanden herfst met onafgebroken regen dat het mensonterende weer van afgelopen week.quote:
Wie is er dood?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 7 even met een doodschop en er wordt niet eens gefloten.
Welkom thuisquote:
wtfquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA@:pisces29 kijk eens wie er EINDELIJK is komen opdagen
Pfff, ik dacht even dat je serieus was.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liever 3 maanden herfst met onafgebroken regen dat het mensonterende weer van afgelopen week.
Nahquote:Op zondag 28 juni 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liever 3 maanden herfst met onafgebroken regen dat het mensonterende weer van afgelopen week.
Jaquote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
Is dit het WK of de Paralympische Spelen? Goeiedag zeg.
Hmm, idk. Maar die nieuwe regels om tijdrekken tegen te gaan zijn echt een verademing. Dat soort gedrag maakte het voetbal de afgelopen jaren echt kapot.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:25 schreef Aimyy het volgende:
Die hydratation break moet wereldwijd ingevoerd worden.
Nee je was tussentijds wegquote:
Halloquote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
Is dit het WK of de Paralympische Spelen? Goeiedag zeg.
Zeg maar gerust afgelopen decennia.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hmm, idk. Maar die nieuwe regels om tijdrekken tegen te gaan zijn echt een verademing. Dat soort gedrag maakte het voetbal de afgelopen jaren echt kapot.
Daar zou veel meer aandacht voor moeten zijn ipv die hydration break.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hmm, idk. Maar die nieuwe regels om tijdrekken tegen te gaan zijn echt een verademing. Dat soort gedrag maakte het voetbal de afgelopen jaren echt kapot.
Paar lachende gezichtjes getekend, denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Welke notities zou Koeman tot nu toe gemaakt hebben over deze teams?
Eerst maar eens winnen van Marokkoquote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Dit kan echt nietquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Die is allang in slaap gevallen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Hij moet ze voor de zekerheid alvast in kaart brengenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Marokko
Zeker niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef Lothiriel het volgende:
Als Nederland wint van Marokko rolt het beide teams met gemak op dat is een zekerheidje
Of het gebaren taal pinkje tonenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben we toch nog veel meer overeenkomsten qua taal.
Braveheartquote:
volgende week is met 80 landen en dan begint de KO fase met round of 64quote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit kan echt niet, terug naar 24 landen graag.
Van straat geplucht juichveequote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verschrikkelijk onwetend showpubliek
volgende week lijkt me wat snel hahaquote:Op zondag 28 juni 2026 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende week is met 80 landen en dan begint de KO fase met round of 64
Volgende week zijn we nog niet eens klaar hiermeequote:Op zondag 28 juni 2026 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende week is met 80 landen en dan begint de KO fase met round of 64
Met honten?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga de tweede helft vanuit mijn bed kijken
Dat dingetje achter je gulp?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of het gebaren taal pinkje tonen
okee bedankt Hansquote:Op zondag 28 juni 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 van de 2 ploegen moet scoren dan moet de andere ploeg komen en krijgen we een wedstrijd
Nu gaan ze allebei voor de strafschoppen?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 van de 2 ploegen moet scoren dan moet de andere ploeg komen en krijgen we een wedstrijd
Je laat die smerige beesten toch niet in je bed liggenquote:
Ligt jouw kat op bed?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je laat die smerige beesten toch niet in je bed liggen
Neequote:
En katten?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je laat die smerige beesten toch niet in je bed liggen
Katten stinkenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Al vind ik dat nog iets anders dan zo'n gore hond
@R-woud93 heeft hele schone hondenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Al vind ik dat nog iets anders dan zo'n gore hond
in bed is onder het dekbed. Op bed is, erop.quote:
Benji niet hoorquote:
Geen thuisvoordeel meer.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada deed het best leuk in de groepsfase, maar dit is echt treurig.
Akkoord, dan lig ik straks in bedquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in bed is onder het dekbed. Op bed is, erop.
Te veel stress om te verliezen van het op een na zwakste land in de 16e finalesquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada deed het best leuk in de groepsfase, maar dit is echt treurig.
Die vieze kattenbakquote:
ik vind het wel vermakelijkquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze twee teams kunnen er echt helemaal niets van.
Wie vind je zwakker?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Te veel stress om te verliezen van het op een na zwakste land in de 16e finales
Voorlopig nog geen type Hans Vonk nodig.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Zuid-Afrika mist een type Tshabalalalalalalalala.
Nu moet je even heel snel je gemak houdenquote:
Bliksemquote:Op zondag 28 juni 2026 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu moet je even heel snel je gemak houden
Heb jij ook katten?quote:
Ach koningin pisces vindt het vies om even de kattenbak uit te scheppenquote:
Gelukkig niet nee.quote:
Woedendquote:Op zondag 28 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach koningin pisces vindt het vies om even de kattenbak uit te scheppen
Wees blij dat je niet uit hoeft te laten wat een hel is dat zeg
Sorry ik was de boosdoenerquote: